Ustawa z 20 października 2020 o przymusowym podawaniu leków

Aby mieć pełny obraz, co się dzieje w obecnie w Polsce, po przeczytaniu poniższego artykułu, należy przeczytać poprzedzający   tekst, także na linku: Izrael drenuje finansowo kolonię „Polin” 

i zamieszczone na końcu tego artykułu teksty na linkach. Polecamy je także drukować, bo z internetem może być różnie, a na papierze przetrwa.

Redakcja KIP

Lekarz lub felczer będzie decydować o stosowaniu siły wobec pacjentów, którzy nie chcą się zaszczepić, np. przeciw covid-19 podejrzaną szczepionką wyprodukowaną przez Billa Gates’a, a reklamowaną przez fundację Rockefellera.
Właśnie to wydarzenie przykrywane jest przez ostatnie zamieszanie w związku z ustawą aborcyjną.

Art. 36. [Zastosowanie środków przymusu bezpośredniego] Stosowanie przymusu bezpośredniego w stosunku do osoby, u której podejrzewa się lub rozpoznano chorobę szczególnie niebezpieczną i wysoce zakaźną :

1. Wobec osoby, która nie poddaje się obowiązkowi szczepienia, badaniom sanitarno-epidemiologicznym, zabiegom sanitarnym, kwarantannie lub izolacji obowiązkowej hospitalizacji, a u której podejrzewa się lub rozpoznano chorobę szczególnie niebezpieczną i wysoce zakaźną, stanowiącą bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia innych osób, może być zastosowany środek przymusu bezpośredniego polegający na przytrzymywaniu, unieruchomieniu lub przymusowym podaniu leków.

2. O zastosowaniu środka przymusu bezpośredniego decyduje lekarz lub felczer, który określa rodzaj zastosowanego środka przymusu bezpośredniego oraz osobiście nadzoruje jego wykonanie przez osoby wykonujące zawody medyczne. Każdy przypadek zastosowania środka przymusu bezpośredniego odnotowuje się w dokumentacji medycznej.

3. Lekarz lub felczer może zwrócić się do Policji, Straży Granicznej lub Żandarmerii Wojskowej o pomoc w zastosowaniu środka przymusu bezpośredniego. Udzielenie pomocy następuje pod warunkiem wyposażenia funkcjonariuszy lub żołnierzy w środki chroniące przed chorobami zakaźnymi przez tego lekarza lub felczera.

4. Przed zastosowaniem środka przymusu bezpośredniego uprzedza się o tym osobę, wobec której środek przymusu bezpośredniego ma być zastosowany, i fakt ten odnotowuje się w dokumentacji medycznej. Przy wyborze środka przymusu bezpośredniego należy wybierać środek możliwie dla tej osoby najmniej uciążliwy, a przy stosowaniu środka przymusu bezpośredniego należy zachować szczególną ostrożność i dbałość o dobro tej osoby.

5. Przymus bezpośredni polegający na unieruchomieniu może być stosowany nie dłużej niż 4 godziny. W razie potrzeby stosowanie tego przymusu może być przedłużone na następne okresy 6-godzinne, przy czym nie dłużej niż 24 godziny łącznie.

6. Przytrzymywanie jest doraźnym, krótkotrwałym unieruchomieniem osoby z użyciem siły fizycznej.

7. Unieruchomienie jest dłużej trwającym obezwładnieniem osoby z użyciem pasów, uchwytów, prześcieradeł lub kaftana bezpieczeństwa.

8. Przymusowe podanie leku jest doraźnym lub przewidzianym w planie postępowania leczniczego wprowadzeniem leków do organizmu osoby – bez jej zgody.

Źródło: Art. 36. – [Zastosowanie środków przymusu bezpośredniego] – Zapobieganie oraz zwalczanie zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi. Dz.U.2020.1845 t.j.

Obecny rząd jest zbyt pewny siebie. Ile wam zapłacili? Jaruzelski też angażował wojsko do walki z własnym społeczeństwem. Nie zapomnimy wam tego.

Pierwsza ustawa o „stosowaniu przymusu bezpośredniego w stosunku do osoby, u której podejrzewa się lub rozpoznano chorobę szczególnie niebezpieczną i wysoce zakaźną” obowiązywała od: 1 stycznia 2014 r. do: 31 marca 2020 r.

Obecny rząd doprecyzował ją w tym działania o stosowaniu przemocy. Problem w tym, że ustawa nic nie mówi o jakości i celowości szczepionek. Daje zbyt dużą represyjną władzę de facto przypadkowym ludziom. 

Pamiętajcie, że wywołujecie rewolucje, której przemoc obróci się przeciwko wam.

WYBRANE KOMENTARZE

5*

Czy to nie aberracja? aborcja zakazana, ale przymus leczenia wprowadza się jako zgodny z konstytucją…
Poproszę … Żądam referendum.

JimA 25.10.2020 06:34:55

smutne to

“o stosowaniu siły wobec pacjentów” – to troszkę nie tak. Faktycznie jest jeszcze gorzej. Pacjent to człowiek u którego wykryto chorobę i jest leczony. Ustawa tyczy się wszystkich, także zdrowych chodzących po chodnikach, którym władza może kazać przyjąć jakieś leki. Praktycznie ustawą tą całe społeczeństwo Polski zostało ubezwłasnowolnione. Teraz pod byle pretekstem można robić wszystko i z każdym chorym jak i zdrowym.
Teraz wypadało by tylko zamruczeć “miałeś chamie wolność ale byłeś leniwy i została ci się ino szczepionka”. Smutne to. Dziadowie przelewali za wolność krew a potomkowie tak łajdacko bo z lenistwa ją tracą.

Stara Baba 25.10.2020 06:41:26

@Oscar 07:42:23

“Przymus szczepienia na choroby zakaźne nawet prewencyjny jest oczywisty… nikt nie ma prawa zagrażać innym ludziom.”-

– no nie masz racji! Nie ma żadnych podstaw naukowych, ani medialna panika przed grypą, testy wprowadzają w błąd, a szczepionka jeśli w ogóle to może być gotowa- na cokolwiek- w terminie siedmiu lat. Ocknij się! Ta ustawa, o przytrzymywaniu, unieruchamianiu, i podawaniu leków BEZ ZGODY! jest NIEKONSTYTUCYJNA!!!!!

Mam prawo być chory! A teraz uważaj: jeśli chciałbym cię kichnąć, to uwierz mi, nie katarem!
Więc odpieprz się od mojego kataru. Możesz? Nie! nie chcę żadnej szczepionki. I to nie jest depresja. 🙂

JimA 25.10.2020 07:50:52

@Oscar 07:42:23

No ale według zapewnień szczepionkowców, to szczepionka zabezpiecza przed zarażeniem. To jest wolny wybór, kto chce się w ten sposób zabezpieczyć, bo w nią wierzy, a kto nie chce, bo się obawia uszczerbku na zdrowiu albo śmierci na skutek zaszczepienia. Zaszczepiony jest “zabezpieczony i nie powinien się bać niezaszczepionych. No, chyba że chce mieć podwójne zabezpieczenie. No ale ci, którzy nie chcą, też mają prawo zabezpieczyć swoje zdrowie na swój sposób i nie muszą wierzyć w szczepionkę, która nie jest dostatecznie sprawdzona. A to, co chcą zrobić, to jest zwykły zamordyzm i łamanie konstytucji. Każda taka szczepionka, to będzie eksperyment medyczny, a Art 39 konstytucji pozwala Każdemu odmówić udziału w takim eksperymencie.

krzysiekniepieklo 25.10.2020 08:07:00

@krzysiekniepieklo 08:07:00

“Art 39 konstytucji pozwala Każdemu odmówić udziału w takim eksperymencie.”-
– DOKŁADNIE!
… tyle, że w takim tempie to gamonie są w stanie zlikwidować konstytucję w najbliższą środę.

Już nie możemy być niczego pewni… i to wcale nie chodzi o jakieś strzępy materii tylko o zwykłą waaadzę.

ciągle mylimy obicie w tafli jeziora z realnymi gwiazdami na niebie! Wirus jest niewidzialny, a choroba bezobjawowa! szczepionki nie ma i nie będzie! maska to nie jest droga do nieśmiertelności.

system został doskonale domknięty, a wprowadzane ustawy mają pozory prawa.

chyba czas się zbroić

JimA 25.10.2020 08:25:18

@Oscar 08:19:33

“podobnie jak srające na parapety ptaki…”-

– no dobra, ok, wywal co Ci jeszcze na świecie nie pasuje! Może komary, myszy, szczury, pająki i węże? Domyślałem się… i to na pewno nie jest pełna lista. Akceptujesz to, że jesteś (w pewnym sensie) śmiertelny?

Więc zdaj sobie sprawę, że lekarz lub felczer w asyście policji to jest zbójecka banda i trzeba zastosować środki przymusu bezpośredniego… siekierą, kosą czym tam kto ma.

Ale wiesz… jeszcze mają szansę! mogą odmówić wykonania rozkazu… czego im i nam życzę 🙂

JimA 25.10.2020 08:29:44

@Oscar 08:26:54

“Alternatywnym rozwiązaniem jest trwałe znakowanie nieszczepionych jako osoby niebezpieczne dla otoczenia…trwałe i widoczne”-

– a kto z normalnych zdrowych ( i kulturalnych) ludzi chciałby się w waszym gronie przemieszczać dobrowolnie?!

Mój katar jest moją autorską własnością. Moim dobrem intelektualnym jest każda koza w moim nosie i wara Ci od tego!!!

Jeśli Cię to uspokoi, to mogę się dać zaobrączkować… i tak nigdzie się nie wybieram.

Galopujesz w złym kierunku, uważaj… przed tobą może być strome urwisko.

JimA 25.10.2020 08:34:44

@Oscar 08:26:54

I żebyś nie powziął błędnego przekonania, że ja wzywam do jakichś buntów! W życiu… kulturalni i zdrowi na umyśle ludzie się nie buntują, oni się bronią. 🙂

JimA 25.10.2020 08:39:33

@Oscar 08:26:54

Obawiam się, że Twoje przekonania są nie do pokonania racjonalnymi argumentami. Może to Ty powinieneś być trwale oznakowany jako… wróg wszelkiego życia? Co o tym sądzisz?

JimA 25.10.2020 08:48:20

@Oscar 08:26:54

” Alternatywnym rozwiązaniem jest trwałe znakowanie nieszczepionych jako osoby niebezpieczne dla otoczenia…trwałe i widoczne”

Czego się boisz skoro jesteś zaszczepiony?

Powinno być odwrotnie-zaszczepionych powinno się znakować, najlepiej na czole bo i tak głowy nie używają a od razu byłoby widać kto nie myśli i omijać szerokim łukiem takich świrusów.

Ty to byś ludzi gnębił, męczył i niszczył żeby tylko twoja paranoja mogła trwać, hipochondryku.

kowalskijan584 25.10.2020 08:57:04

Uwaga, uwaga obrońcy i przeciwnicy.

Zapominacie ze clou tego “prezentu” to fakt że o unieruchomieniu tymczasowym, niby na góra 4 godziny, faktycznie na dobę(czy więcej?) może zadecydować każdy dupek któremu chwilowo dano taką możliwość.
od felczera po złośliwego policaja sąsiada.
A wy macie wszystko ODNOTOWANE.
Czyli de fakto macie wilczy bilet.
Śmierć w śmierci.
Aha, dla optymistów.
Ponoć u tych którzy przeszli covida letko lub bezobjawowo(jak patriotyzm i uczciwość u wielu) wykrywa się często tzw. zamglenie neuronów.
Znaczy żyjesz ale jesteś przymułem bez woli, bez własnego toku myślenia. Bezwolnym rabem, jeszcze faraona brak.
ale spoko, mianuje się.
Może nawet bogów wyprodukują “dla uwiarygodnienia”.
Ekranożercy posłuszni rozkazom z TV.
Rozkoszny sen każdej Wladzuchny.Módlmy się do Ducha Świętego aby nas uzdrowił z takiego “zdrowia”.
Św. Ojcze Pio.
Twe wizje właśnie się spełniają.
Amen.

brian 25.10.2020 08:59:57

“Ustawa z 20 października 2020 o przymusowym podawaniu leków”

—————
Dlaczego żarty się skończyły – i zwyczajnie zaczyna się terror?
Ano dlatego, że lis pretenduje na strażnika kurnika – a doświadczone kury wiedza o lisie swoje – i to nie bez powodu.
Wniosek?
Zaufanie – to jest podstawa każdej zbiorowości – choćby ta zbiorowość składała się z dwóch osób – inaczej zostaje tylko terror.
Po owocach ich poznacie – a kto jeszcze tego nie zrobił – ma ze sobą poważne problemy, których nawet śmierć nie rozwiąże.
Na koniec – zawsze twierdziłem, że w eurokołchozie wcześniej jak później sięgnie się po terror. Sięgnie się po metody wypróbowane kiedyś przez całą plejadę towarzyszy takich jak:
Lenin, Stalin, Hitler, Mao, Pol Pot i im podobni. Kto myśli, że dzieci diabła dbają na Ziemi o ludzi stworzonych przez Boga – ten jest jak dziecko we mgle. Oni niszczą ludzkość i pasożytują na niej pod pozorem przychylania jej nieba.

demonkracja 25.10.2020 09:15:11

@Oscar 08:26:54

Co do trwałego znakowania, to właśnie powinno być odwrotnie. Niech znakowani trwale są zwolennicy szczepień, stać ich na szczepienia… to i na znakowanie/kolczykowanie/ powinno być i to jednoczesne, po co to rozdzielać? Przyjedzie felczer z funkcjonariuszami zaszczepią i zakolczykują za jednym zamachem. Nie bój nic!

JimA 25.10.2020 09:15:17

@Oscar 08:19:33

W 1970 roku szalała na świecie “Grypa Hong-Kong”. W Polsce na wiosnę zmarło wtedy 25 tysięcy ludzi, absencja w zakładach pracy sięgała 80 % pracowników. Czy ktoś o tym słyszał, czy ktoś pamięta? Władza PRL zamiotła sprawę pod dywan, podobnie jak w innych krajach, a życie toczyło się dalej.

kula Lis 69 25.10.2020 09:23:58

@krzysiekniepieklo 08:07:00

PILNE! MEGA debata lekarzy ws. pandemii C-19! Dr De Klerk, dr N. P. Cancelo, dr Labat i A. Giorgiani
Koronawirusa żaden lekarz ani wirusolog nie widział. Kto więc zarządza mediami które okłamują ludzi? Jest to światowy medialno-rządowy spisek i oszustwo.

https://youtu.be/zbCiG-S0lm8

kula Lis 69 25.10.2020 09:25:16

@Oscar 08:19:33

Prof. Machaliński, rektor Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego: noszenie MASECZEK jest SZKODLIWE

https://dorzeczy.pl/kraj/157615/rektor-pum-maseczki-na-otwartej-przestrzeni-sa-nieuzasadnione.html

Planowane jest wprowadzenie czarnych stref z całkowitym zakazem wychodzenia z domu ?:

https://biznes.radiozet.pl/News/Nowe-obostrzenia-rzad-moze-wprowadzic-strefe-czarna

Największe bezprawie w wykonaniu rządu prawa i sprawiedliwości. Na Białorusi nie ma pandemii strachu ludzie demonstrują . W Polsce jest demokracja i zabronione są demonstracje. Aresztuje się ludzi i rozpędza gazem jak za komuny. Do czasu Panie Premierze! Coraz więcej ludzi widzi co jest grane. Komuna też myślała że gazem , pałami i sądami będzie rządziła wiecznie ……Na Białorusi jest dyktator i jak w każdej dyktaturze, ludzie się spotykają, manifestują, pracują, zarabiają, chodzą do kościołów, robią zakupy. Tylko trupów na ulicach brak. Jedynie u nas jest, uwaga, uwaga, demokracja i u nas nasi wolnościowi politycy decydują o tym, ile w kościele ma być osób na metrze kwadratowym. I w jakiej ilości mamy się spotykać i jak mamy się ubierać. Prawdziwy raj. Kurwa czemu tylko w tej cholernej demokratycznej Szwecji nikt umierać nie chce. Tam żadnych obostrzeń nie było.

kula Lis 69 25.10.2020 09:27:19

Jesteśmy liderem walki o wolność!

Coronavirus: Polish police use tear gas as thousands protest against COVID-19 restrictions

https://youtu.be/ooYcLwQltBI

Pacyfikacja i gaz! Policja otoczyła kordonem manifestację antycovi

https://youtu.be/_QbrZUcPirU

Koronawirus pogrąży PiS na zawsze. Następny etap to łapanki i wywóz na przymusowe roboty! Ta policyjna swołocz nie zatrzymywała tak lewackiej dziczy! Chciałem zauważyć, że rozwrzeszczane baby mogły manifestować i maszerować do woli a ten wolnościowy protest brutalnie spacyfikowany, ciekawe. Kilkadziesiąt tysięcy Polaków w pokojowym proteście zaatakowane przez ZOMO. Hańba. Zboczeńców nie ruszają kundle policyjne! Dlaczego protesty lewactwa aborcyjnego nie są zatrzymywane prewencyjnie? Dlaczego PiS woli walczyć z normalnymi Polakami a nie rusza tęczowo lewackiej hołoty. Policjo wasz dowódca pomimo informacji morduje was, przypomnę Syndrom pustynna burza, maseczki które nosicie nie chronią was to wiecie, ale na bawełnie …może rozwinąć się paskudny grzyb, będziecie mieć pcha jeżdżąc z klimą i was dopadnie. Śmierć jest bolesna. Już 0,006g grzybni wystarczy, i przy spadku odporności i klasowych imprezach z alkoholem, możecie nie dożyć urodzin swoich dzieci! Do tej pory bez maseczek organizm sam sobie radzi, objawy: ilu z was ma nocne bezdechy? Problemy z zasypianiem, bóle zatok, katar przy zmianach temperatury? Noście nadal maseczki!

Ja były wyborca do PiS-u: zawsze Was broniłem, uważałem Was za lepszych od PO, ale teraz już mi Was nie szkoda, niech te protesty będą początkiem waszego końca. W związku z zaistniałą sytuacją rząd PiS powinien niezwłocznie podać się do dymisji bo za chwilę będziemy wybierać czy umrzeć z głodu czy od wirusa bezobjawowego a chorować będziemy od noszenia maseczek które szkodzą zdrowym ludziom i powodują niedotlenienie serca i grzybicę płuc. Polacy chcecie zostać niewolnikami, zostańcie, chcecie by pozamykali wasze firmy, proszę bardzo. Nie oczekujcie jednak tego ode mnie. Też mam dość zabierania moich praw, zostawiając jednocześnie tylko obowiązki.

kula Lis 69 25.10.2020 09:29:19

@JimA 06:34:55

Na masońską i światową rewolucje i nowy porządek świata, odpowiedzią może być tylko kontrrewolucja. Nie będą nam mówili co mamy robić. Bóg stworzył świat dla każdego człowieka, a ci co mają z Bogiem problem i mu mówią za Szatanem “no serviam” niech zamilkną i się schowają w swych ciemnościach a niech nie dyktują nam warunków życia, bo Szatan nie jest Bogiem, tylko upadłym księciem i stworzeniem potępionym na wieki i ja nie zamierzam mu służyć, prędzej zginę niż tej kreaturze będę posłuszny… Ludzie którzy mu służą są zniewolonymi szaleńcami i nadal są stworzeniami Boga, i tylko od ich woli zależy czy wybiorą Boga czy Szatana. Bóg jest cierpliwy, ale do czasu i szanuje wybory nawet tych którzy wybierają potępienie czyli Boga odrzucają, odrzucają Prawo Boże.

Walka w czasach ostatecznych – ks. Grzegorz Śniadoch

https://youtu.be/SQjeu3Uhro0

To, że jakiś wirus jak setki o ile nie tysiące jest to jedno, ale nie można z tego powodu wprowadzać zamordyzmu i zamykać kraju. Jeśli przez 10 lat będzie ten wirus to mamy 10 lat chodzić w maskach? Pycha kroczy przed upadkiem, panowie z rządu. Z takim hasłem szliście do wyborów i kierowaliście go do PO. Robicie to samo nie słuchacie narodu! Gdyby wszystkie głosy zostały dopuszczone do debaty, nie byłoby tej degrengolady jaką urządzacie na ulicach Warszawy. Może waszym hasłem powinno być “dziel i rządź”?

kula Lis 69 25.10.2020 09:30:52

W TVP wygadał się ze KAŻDEMU UMIERAJACEMU wpisują COVID 19

https://youtu.be/s824M0vVRQg

kula Lis 69 25.10.2020 09:32:05

@JimA 06:34:55

Prof. W. Gut w w TVP u Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” Chodzi o interes SZCZEPIONKOWY na kwotę 2 BILIONÓW $
Warto rozmawiać T\/P | Koronaściema | Plandemia |

https://youtu.be/LiC-x6r8vL8

Fałszywa pandemia w RADIO MARYJA

https://youtu.be/jCQB4gfVvQE
Pisowcy przez tego wirusa coraz bardziej głupieją i uchwalają coraz bardziej durne ustaw i przepisy, np w sprawie ludzi 70+. Trafnie pokazał to dziennikarz na stronie

https://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/tomasz_skory/komentarze/news-pouczajaca-proba-pouczenia,nId,4813250#

WYROK ŚMIERCI! Pacjenci onkologiczni mają opuścić szpital przekształcany na COVIDOWY

https://wprawo.pl/to-wyrok-smierci-pacjenci-onkologiczni-maja-opuscic-szpital-przeksztalcany-na-covidowy/

W TVP wygadał się ze KAŻDEMU UMIERAJACEMU wpisują COVID 19

kula Lis 69 25.10.2020 09:32:43

Wszyscy

Budowa raju na Ziemi przyspieszyła. Kiedy plandemia zacznie wygasać? projekt jest zaplanowany do 2025 roku … potem będzie rozkaz, że epidemia wygasła. Ale nie bójcie się, na pewno wymyślą coś innego. W końcu wirusów są miliony. Na każdy można skonstruować test i transmitować na żywo “pandemię”. Może nawet na kilka na raz? Dlaczego jeden serial miałby wykluczać inne z przekaziorów? Lekarz POZ dostaje dodatkowe 40 zł za teleporadę, 75 zł za przyjęcie pacjenta w gabinecie i 100 zł więcej za wizytę domową u pacjenta z covid.

kula Lis 69 25.10.2020 09:54:13

@kula Lis 69 09:29:19

Czołem Kula.
“Ja były wyborca do PiS-u: zawsze Was broniłem, uważałem Was za lepszych od PO, ale teraz już mi Was nie szkoda, niech te protesty będą początkiem waszego końca. W związku z zaistniałą sytuacją rząd PiS powinien niezwłocznie podać się do dymisji bo za chwilę będziemy wybierać czy umrzeć z głodu czy od wirusa bezobjawowego a chorować będziemy od noszenia maseczek które szkodzą zdrowym ludziom i powodują niedotlenienie serca i grzybicę płuc. Polacy chcecie zostać niewolnikami, zostańcie, chcecie by pozamykali wasze firmy, proszę bardzo. Nie oczekujcie jednak tego ode mnie. Też mam dość zabierania moich praw, zostawiając jednocześnie tylko obowiązki.”-

– no… nie napisałbym lepiej. po cichu tylko się cieszę, że nie poszedłem i nie przyłożyłem do tego ręki. raz w życiu głosowałem i to w samorządowych… a mam 50+. …

mam do czynienia z wirami na codzień, miliony wirów mnie otacza, no może tylko beztlenowców jest w okolicy mniej bo rybek nie hoduję. Ale świra od tego nie dostaję. Przeszedłem solidną grypę w listopadzie, w zeszłym roku, kaszlałem do lutego. Następny atak przewiduję za cztery lata. Palę jak lokomotywa i mam początki pylicy od siana dla koni i kóz. Ale się nie poddam. Nie jestem tu po to żeby się poddawać. Jestem tu po to, żeby każdego dnia podziwiać świat, … który znika, znika nie sam z siebie bo tak chce, tylko znika za pomocą ustaw. ?!?!

Być może chodziło o kasiorę ze szczepionek, ale chyba trzeba skończyć z tą chucpą.

gdy wyłączą internet będziemy zdani tylko na siebie, jak zawsze zresztą.
Więc… do zobaczyska na jakimś stadionie… orliku 🙂

JimA 25.10.2020 09:55:28

@Oscar 09:50:16

—————–
“Nikt nie ma prawa zarażać swoim syfem innych ludzi..”
—————–
Dlatego – swój syf – będą podawać w szczepionkach – nie wyłączając placebo w tych szczepionkach.
Wniosek?
Nikomu nie jest potrzebne prawo do zarażania aby zarażać. Przecież można zarażać pod pozorem walki z czymś – co zaraża – a to cos wcale nie musi zarażać.

demonkracja 25.10.2020 10:03:26

@Oscar 09:50:16

I na odwrót… czyli Ty też nie masz prawa mi wkładać do głowy idiotyzmów, bzdur i kłamstw na podstawie których chciałbyś przy pozorach prawa dokonać zamach na moje życie. !!!
Tak Oscar, gdzieś Twoja wolność ma kres i to jest to miejsce, w którym JA mówię: don’t pass!
U shall not pass!

obrazowo?:

https://www.youtube.com/watch?v=mJZZNHekEQw

JimA 25.10.2020 10:07:28

@kula Lis 69 09:54:13

“W końcu wirusów są miliony. Na każdy można skonstruować test”-
— test będzie jeden, wystarczy zmieniać nazwy… jak z partią…

JimA 25.10.2020 10:08:34

Witam. Temat arcyważny. Trzeba się przebić z nim do świadomości ludzi, naszych znajomych, bo mało kto słyszał o tym!!!
Moje pytanie, czy Neon zrzesza jakichś normalnych ludzi, którzy nie chcą być przymusowo szczepieni jakimś g…? Jeździcie na protesty>?
Kolejne pytanie dlaczego tolerujecie u siebie osoby typu “Oscar”, odeszło od Was wielu dobrych blogerów i komentatorów, których aż chciało się czytać, a zostaje takie coś. Czyta Was trochę ludzi, którzy poszukują prawdy ale po wpisach tego typu osób na pewno odpuszczą.
Pan Oscar zwolennik zniewolenia ludzi, a zarazem agitator tzw “piątki dla zwierząt”! Oglądnij sobie chłopie materiały jak traktują bydło eksportowane z Unii do krajów trzecich. Dzięki takim umysłowym impotentom jak ty fundowany jest im ogrom cierpienia! Wysłać ci link, czy sam poszukasz?

Borowik90 25.10.2020 10:23:23

@Oscar 09:50:16

“Opętanie Satanistyczne

Nazwijmy to iluminizmem, sekularyzmem, lucyferianizmem, humanizmem, pogaństwem lub okultyzmem: to wszystko Kabała.

Współczesna cywilizacja zachodnia nie ma legitymacji moralnej, ponieważ opiera się na buncie przeciwko Bogu, który reprezentuje drogę naszego duchowego rozwoju.

Ludzkość została porwana przez psychopatów, którzy chcieli zniszczyć „stary porządek” i zbudować w jego miejsce dziwaczną, solipsystyczną, gwałtowną, zdeprawowaną dystopię.

Ci psychopaci kontrolują kredyt i środki masowego przekazu naszego rządu. W ten sposób są w stanie przekonać naszych przywódców i oszukać społeczeństwo, aby zaakceptowało własny upadek.

źródło:henrymakow.com”

JimA 25.10.2020 10:44:31

@Oscar 08:26:54

“Alternatywnym rozwiązaniem jest trwałe znakowanie nieszczepionych jako osoby niebezpieczne dla otoczenia…trwałe i widoczne”

Już raz przeprowadzono taką operację i rozkazano znakować ludzi naszytą na ubranie gwiazdą Dawida. Podobno też choroby roznosili, jak twierdzili zatroskani naziści…

rumpelsiltskin 25.10.2020 10:45:03

@Borowik90 10:23:23

“..kolejne pytanie dlaczego tolerujecie u siebie osoby typu “Oscar”, odeszło od Was wielu dobrych blogerów i komentatorów, których aż chciało się czytać, a zostaje takie coś. Czyta Was trochę ludzi, którzy poszukują prawdy ale po wpisach tego typu osób na pewno odpuszczą…”

Piszę od dawna by tego typa Oskara usunąć z portalu. Trwa wojna żydowskiej oligarchii z resztą świata. W każdej wojnie wieszało się zdrajców siejących panikę i dezinformację! Apeluję do blogerów: usuwajcie go ze swoich blogów: ten osobnik swoim propagandowym smrodem niszczy portal i zniechęca ludzi do czytania.
Pan Opara opacznie rozumie wolność słowa: Jakaś kanalia zniszczy mu portal a on będzie się cieszył, że zagwarantował wolność słowa człowiekowi nie wartego splunięcia!
Panie Opara – usuń Pan tego ćwoka, zanim on usunie Pana!

anthony 25.10.2020 11:07:29

@Oscar 11:35:38

“no to zlikwidujemy izolatki w szpitalach”

Chodzi o znakowanie ludzi, a nie o leczenie chorych. Zdrowych ludzi nie wolno na siłę leczyć, ani przymuszać do szczepień, bo to jest czysty nazizm (faszyzm, syjonizm itp. -izm).

rumpelsiltskin 25.10.2020 11:39:21

@Oscar 11:50:37

“domniemanie że ktoś jest zdrowy jest błędne.”-

– ale czy Ty nie qmasz, że nie ma narzędzi do badania tych Twoich wyimaginowanych chorób?!… Jak mam zbadać stopień Twojej projekcji? Czym? … pałka, może być?

JimA 25.10.2020 11:53:34

@Oscar 11:50:37

“domniemanie że ktoś jest zdrowy jest błędne.”

No to jest faszyzm w czystej postaci.

Proszę przyjąć do wiadomości, że gdy ja się nie zaszczepię i zachoruję, to nie zarażę zaszczepionego, bo ten jest szczepiony i odporny (chyba że szczepienia robi się w innym celu).

Nikogo więc nie “zabiję”, kto tego nie chce.

Jak ktoś uważa szczepienia za przydatne, to jego wola.

rumpelsiltskin 25.10.2020 11:58:40

@Oscar 11:50:37

A w ogóle wiesz, że jest na pewno co najmniej jeden udokumentowany przypadek przeżycia wścieklizny? dość śmiertelnej choroby…
Czy do Ciebie nie dociera, że ta cała medycyna. dzisiejsza, jest o kant dupy rozbić? Dlaczego równie walecznie nie walczysz z rakiem? Wierzysz w raka? A we wszy, że Cię przyjdą i pożrą, ze skórą i kośćmi, też wierzysz?

Wiesz, ja Ci coś jeszcze powiem:

Smakało a ślizgne brąszczurki bąkowały w zapotrawie wiertnie…
Dżabersmoka chłopcze się strzeż,
Szponów złych i ostrych kłów,
Grozi Ci też Zbójozwierz i Dżabptak,
Łowca głów.

🙂

JimA 25.10.2020 12:11:55

Obejrzyjcie świetną konferencję lekarzy ws. pseudo pandemii

Merytoryczny dyskurs, tłumaczony na polski jako, że lekarze z zagranicy, nie tylko zresztą lekarze. Polecam, ludziom myślącym, zadaniowani do trollowania i ograniczeni w myśleniu niech nie korzystają, ponad 2 godz.
https://www.youtube.com/watch?v=zbCiG-S0lm8

finka 25.10.2020 12:24:50

@JimA 12:11:55

“A w ogóle wiesz, że jest na pewno co najmniej jeden udokumentowany przypadek przeżycia wścieklizny? dość śmiertelnej choroby…
Czy do Ciebie nie dociera, że ta cała medycyna. dzisiejsza, jest o kant dupy rozbić? “

Jeśli nawet znajdzie się taki przypadek, (proszę o źródło) to Pan by skazał na śmierć tysiące. Lecz się Pan na nogi (u znachora) bo na głowę za późno.

Pedant 25.10.2020 12:28:40

@finka 12:24:50

tak, zacząłem ale nie skończyłem, bo mi ten tu Oscar, chciał dobrowolnie-przymusowo zaimplementować szprycę pełną sloganów, kłamstw i średniowiecza. Choć średniowiecze to pikuś w porównaniu z, jak to było, acha: koncepcja trwałego znakowania jednostek, które pozornie są zdrowe. no to jest normalnie mistrz sofistyki. Mistrz.

JimA 25.10.2020 12:34:59

@JimA 09:55:28

Ja grypę miałem 45 lat temu, / wieczorem mnie brała, więc flacha spirytusu z herbatą, wypocenie przez noc pod pościelą z grzejnikami w kajucie na ful i rano byłem już zdrowy, lecz trochę osłabiony, lecz zdolny do pracy i nikogo z załogi mieszkających we wspólnych pomieszczeniach na pchaczu nie zaraziłem/do dziś na nią nie choruję, żadnych katarów, przeziębień. Jem w takich okresach 2…3 ząbki czosnku rano, lub wieczorem, to najlepszy antybiotyk. Sąsiedzi po 70tce zaszczepili się przeciw grypie 3 lata temu, śp Małżonka dr mikrobiolog przed tym ich ostrzegała, że nie ma szczepionek na aktualnego wirusa bo one się mutują, nie posłuchali, bo tak w telewizorze mówili. 3 tyg chorowali i wylądowali oboje w szpitalu. To samo z koronoświrusem odmianą grypy, już jest ponad 200 mutacji, więc na co i po co będzie ta szczepionka. Odpowiem by napędzić kasę żydom z koncernów farmaceutycznych. Stąd będzie przymus ich aplikowania bo geszeft to geszeft, musi się kręcić. Ja się nie dam zaszczepić.

kula Lis 69 25.10.2020 14:04:24

Do @Oscar 08:19:33

Gdzie ty widzisz ludzi kichających kaszlących łażących miedzy ludzmi ?
Ja dość długo żyje na tym świecie i jakoś NIKT mi nie kichał na mnie !

Szczyt chamstwa to jest twoje wyzywanie ludzi od prymitywów ! bo tak na prawdę to ty jesteś tutaj największym chamem a w Polsce to ty konkurujesz z drugim chamem niejakim Simon który wyzywa Polaków od dziczy ! idzi do psychiatry .

Ireneusz Tadeusz SŁOWIANIN Lach.

ele 25.10.2020 14:24:24

@kula Lis 69 14:04:24

Kula, my też się nie damy. Nie ma mowy. Wybieramy śmierć na stojąco, niż życie na kolanach. ! 🙂 Zdrowia!

JimA 25.10.2020 14:32:02

@kula Lis 69 14:04:24

“To samo z koronoświrusem odmianą grypy, już jest ponad 200 mutacji,”

Rosyjski biolog ewolucyjny Georgij Bazykin, który przeprowadził badanie wirusa Sars-CoV-2, na niespotykaną dotąd skalę, twierdzi w materiale filmowym załączonym poniżej, że koronawirus występuje obecnie już w 20 tys. mutacjach, 2/3 jego genomu jest już inne niż było to na początku epidemii, która miała miejsce według tego uczonego (co wynika z mutacji genetycznych) w grudniu ubiegłego roku, na początku obecnego:

link (j. ros): https://youtu.be/nU_1CC_WRVc

Inny epidemiolog rosyjski, Igor Gundarow, twierdzi, że szczepionka to broń przegranej już wojny. Twierdzi również, że każde szczepienie jest de facto eksperymentem medycznym, więc nie wolno nikogo do szczepień przymuszać, powinny być li tylko dobrowolne. Sam nie jest wrogiem szczepień, ale akceptuje jedynie szczepionki wszechstronnie przebadane, przede wszystkim pod kątem bezpieczeństwa i powikłań poszczepiennych.

link (j. ros): https://youtu.be/tUtaANVP4tA

rumpelsiltskin 25.10.2020 14:35:50

@rumpelsiltskin 14:35:50

“Inny epidemiolog rosyjski, Igor Gundarow, twierdzi, że szczepionka to broń przegranej już wojny. Twierdzi również, że każde szczepienie jest de facto eksperymentem medycznym, więc nie wolno nikogo do szczepień przymuszać, powinny być li tylko dobrowolne.”-

– przecież to logiczne… Weź sobie daj wstrzyknąć jad kobry albo zjedz potrawkę ze sromotnika i popij formaliną… tylko dlatego, że przed tobą stoi gość w białym kitlu. No, proszę, nie wracajmy do eksperymentów rodem z auschwitz. Coś z tym trzeba zrobić i to szybko. Ich jest mniej niż nas, to wiemy. Żadnych pierdół w zastrzykach nie mają. Ochrona im zawsze może nawalić. Ale trzeba ten durny plan wybić z głowy… czymś, jakoś. Perswazja może nie wystarczyć. Obawiam się.

JimA 25.10.2020 14:42:58

@JimA 14:42:58

“Coś z tym trzeba zrobić i to szybko.”

Trzeba przeszczepić na polski grunt metody, jakie m.in. Polacy doradzali na Białorusi przeciw Łukaszence, czyli publikować dane personalne funkcjonariuszy reżimu, a także stawiać czynny opór, zgodnie z instruktażem, jaki kierowano do Białorusinów:

link: https://youtu.be/pTaMjefM7ko

link: https://youtu.be/FAJIrnphTFg

rumpelsiltskin 25.10.2020 15:00:26

@autor & @all

Tak właśnie tworzy się fake newsy!!!!!!!

W myśl zasady kłamstwo powtórzone 100 razy staje się prawdą.

Ustawa została uchwalona w 2008r przez rząd hyżego ruja.niejakiego Tuska.Każdy może sobie to wyszukać w internecie


Ustawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
Stan prawny aktualny na dzień: 25.10.2020
Dz.U.2020.0.1845 t.j. – Ustawa z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi

Art. 36. zapob.chor. zakaź.
Przesłanki zastosowania środka przymusu bezpośredniego
1.
Wobec osoby, która nie poddaje się obowiązkowi szczepienia, badaniom sanitarno-epidemiologicznym, zabiegom sanitarnym, kwarantannie lub izolacji, obowiązkowej hospitalizacji, a u której podejrzewa się lub rozpoznano chorobę szczególnie niebezpieczną i wysoce zakaźną, stanowiącą bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia innych osób, może być zastosowany środek przymusu bezpośredniego polegający na przytrzymywaniu, unieruchomieniu lub przymusowym podaniu leków.
2.
O zastosowaniu środka przymusu bezpośredniego decyduje lekarz lub felczer, który określa rodzaj zastosowanego środka przymusu bezpośredniego oraz osobiście nadzoruje jego wykonanie przez osoby wykonujące zawody medyczne. Każdy przypadek zastosowania środka przymusu bezpośredniego odnotowuje się w dokumentacji medycznej.
3.
Lekarz lub felczer może zwrócić się do Policji, Straży Granicznej lub Żandarmerii Wojskowej o pomoc w zastosowaniu środka przymusu bezpośredniego. Udzielenie pomocy następuje pod warunkiem wyposażenia funkcjonariuszy lub żołnierzy w środki chroniące przed chorobami zakaźnymi przez tego lekarza lub felczera.
4.
Przed zastosowaniem środka przymusu bezpośredniego uprzedza się o tym osobę, wobec której środek przymusu bezpośredniego ma być zastosowany, i fakt ten odnotowuje się w dokumentacji medycznej. Przy wyborze środka przymusu bezpośredniego należy wybierać środek możliwie dla tej osoby najmniej uciążliwy, a przy stosowaniu środka przymusu bezpośredniego należy zachować szczególną ostrożność i dbałość o dobro tej osoby.
5.
Przymus bezpośredni polegający na unieruchomieniu może być stosowany nie dłużej niż 4 godziny. W razie potrzeby stosowanie tego przymusu może być przedłużone na następne okresy 6-godzinne, przy czym nie dłużej niż 24 godziny łącznie.
6.
Przytrzymywanie jest doraźnym, krótkotrwałym unieruchomieniem osoby z użyciem siły fizycznej.
7.
Unieruchomienie jest dłużej trwającym obezwładnieniem osoby z użyciem pasów, uchwytów, prześcieradeł lub kaftana bezpieczeństwa.
8.
Przymusowe podanie leku jest doraźnym lub przewidzianym w planie postępowania leczniczego wprowadzeniem leków do organizmu osoby – bez jej zgody.”

matterhorn 25.10.2020 15:12:20

@matterhorn 15:12:20

To tylko oznacza, że powinniśmy to zawetować już 12 lat temu; co ma wisieć nie utonie. Choć ćwierkają, że ta ustawa, o stosowaniu przymusu, została właśnie “DOPRECYZOWANA” … w ostatnim czasie, więc to nie jest aż taki fake na jaki mógłby wyglądać.

JimA 25.10.2020 15:19:41

@JimA 15:05:44

“kto mieczem wojuje…”

Trzeba przede wszystkim postarać się ostudzić zapał funkcjonariuszy aparatu przemocy do działań przeciw społeczeństwu. Wielu wystarczy to, że zostaną zawstydzeni (wstyd i sromota to potężna broń). Niech się wstydzą swojej “pracy”, niech przychodzi im z coraz większą odrazą kolejne pałowanie ludzi.

Jak zaczną wymiękać funkcjonariusze reżimu, to i “góra” zacznie słyszeć głos “z dołu”. W każdym razie nie wolno być biernym. Każdy musi wyrażać dezaprobatę do tego, co się w Polsce obecnie dzieje w tym miejscu, w którym aktualnie się znajduje.

Wykształci się prosta zależność MY i ONI, jak za komuny. ONI muszą mieć świadomość tego, że nie uważamy ich za swoich. Trzeba IM to na każdym kroku przypominać.

rumpelsiltskin 25.10.2020 15:24:50

@kula Lis 69 14:04:24

Do budowania odporności bardzo polecam pyłek pszczeli i miód. Mam to szczęście, że posiadam swoją, małą pasiekę.
Na wypocenie oprócz spirytusu świetnie sprawdza się sok z malin i z czarnego bzu. Pozdrawiam.

Borowik90 25.10.2020 15:32:07

@JimA 15:19:41

“Choć ćwierkają, że ta ustawa, o stosowaniu przymusu, została właśnie “DOPRECYZOWANA””

Czytałem tę ustawę przed obecną nowelizacją i ogólny wniosek, jaki wyniosłem z tej lektury, to taki, że jakiekolwiek środki przemocowe nie mogły być stosowane wobec ludzi zdrowych. A podejrzani o chorobę mogli być jedynie izolowani na kwarantannie dla obserwacji. Podejrzenie o chorobę jednak nie mogło być bezpodstawne.

I to miało sens, dopóki chorymi nie zaczęli nazywać zdrowych – tzw. bezobjawowych nosicieli. Człowiek chory to człowiek, który ma objawy, a ten bez objawów jest jak najbardziej zdrowy.

Uwagę na ten temat zwrócił niemiecki prawnik, dr Rainier Fuellmich (w tym filmie: https://youtu.be/DCf6eO0Nj8c). Jak wykazują badania, człowiek zarażony wirusem nie zaraża innych dopóki wirus, znajdujący się w jego organizmie, nie przełamie bariery immunologicznej i nie zacznie się namnażać. Namnażanie się wirusa powoduje objawy chorobowe. Jeżeli człowiek nie ma objawów, choć zarażony jest wirusem, to jego bariera immunologiczna nie została przełamana, więc wirus się nie namnaża. Nie ma więc czym taki człowiek zarażać.

Oczywiście, zdarzają się nosiciele chorób, którzy są stale “niebezpieczni”, jak chorzy na AIDS, czy nosiciele wirusa HCV, ale ich jakoś nikt nie próbuje zaganiać do miejsc odosobnienia, jak bezobjawowych nosicieli koronawirusa…

Koronawirus rozprzestrzeni się wśród populacji tak czy siak. My “walczymy” jedynie o to, żeby ten proces trwał długo, a nie krótko (kilka tygodni, może miesięcy). Może się zdarzyć, ze bezobjawowymi nosicielami będą miliony ludzi. I co wtedy, zamkniemy wszystkich na kwarantannie? Z rodzinami to będzie spory odsetek społeczeństwa.

rumpelsiltskin 25.10.2020 15:57:04

@rumpelsiltskin 15:57:04

“I to miało sens, dopóki chorymi nie zaczęli nazywać zdrowych – tzw. bezobjawowych nosicieli. Człowiek chory to człowiek, który ma objawy, a ten bez objawów jest jak najbardziej zdrowy.”-

– przecież czytałeś co napisał Oscar: że domniemanie zdrowia jest błędem. Czytałeś to?

“. Może się zdarzyć, ze bezobjawowymi nosicielami będą miliony ludzi. I co wtedy, zamkniemy wszystkich na kwarantannie? Z rodzinami to będzie spory odsetek społeczeństwa.”-

– och nie tylko w kwarantannie! W przymusowym unieruchomieniu, jak długo… nikt nie wie, z eutanazją i aborcją włącznie. Więc na co Ci to wygląda?

JimA 25.10.2020 16:05:31

@Borowik90 15:32:07

“Do budowania odporności bardzo polecam pyłek pszczeli i miód.”

Do budowania odporności wystarczy prawidłowe odżywianie. Jakoś nikt nie zwraca uwagi na to, że polscy emeryci są biedakami, którzy na jedzeniu muszą oszczędzać, żeby nie “zaliczyć” eksmisji na bruk z mieszkania. Opłaty pochłaniają lwią część świadczeń, jeżeli w ogóle na to wystarczają. Średnia płaca w gospodarce to prawie 5 tys. złotych, najniższa 2,6 tys. Średnia zaś emerytura to nieco ponad 2 tys. zł, a o najniższych lepiej nie wspominać, bo to dramat.

To jest prawdziwy problem polskich emerytów, a nie mityczny wirus, bo większość z nich pobiera niskie i bardzo niskie emerytury (średnią zawyżają chyba sędziowie i funkcjonariusze, którzy nawet składek emerytalnych nie odprowadzają). I w tym temacie Pinokio Matoł-szek Morawiecki ma niezmiernie mało do powiedzenia. Miliardy dla”‘zaradnych” przedsiębiorców z “klasy średniej” są, a dla wymierającej biedoty przewidziano jedynie namordniki i areszt domowy…

rumpelsiltskin 25.10.2020 16:11:25

@JimA 16:10:25

“cytuję Oscara, bez autoryzacji i na własną rękę…”

Mnie to przypomina “maksymę” pewnego siepacza, że “nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przesłuchani”.

Przecież to jest faszyzm w czystej postaci, już to pisałem. Propagowanie tego typu poglądów ściga się w Polsce z urzędu. Przynajmniej powinno.

rumpelsiltskin 25.10.2020 16:18:36

@rumpelsiltskin 16:11:25

“Do budowania odporności wystarczy prawidłowe odżywianie. Jakoś nikt nie zwraca uwagi na to, że polscy emeryci są biedakami, którzy na jedzeniu muszą oszczędzać, żeby nie “zaliczyć” eksmisji na bruk z mieszkania. Opłaty pochłaniają lwią część świadczeń, jeżeli w ogóle na to wystarczają. Średnia płaca w gospodarce to prawie 5 tys. złotych, najniższa 2,6 tys. Średnia zaś emerytura to nieco ponad 2 tys. zł, a o najniższych lepiej nie wspominać, bo to dramat.”-

– wiesz, przeżyć na niedoborze się da czasem lepiej niż w nadmiarze. Chudzi są zdrowsi… ale nie do końca szczęśliwsi. 😉
To już zbyt długo trwa, żeby Naród jako całość był zdrów. Ale nawet jeśli zostało nam parę komórek do obrony i trzy mięśnie- oczne- to i tak uważam, że powinniśmy się bronić. Nie wolno się poddać.

JimA 25.10.2020 16:21:22

@rumpelsiltskin 16:57:52

.. tak, niedożywienie może zabić, niedotlenienie też, ale najpewniej zabija wróg wyposażony w ustawę w asyście gości z gnatami. 🙂

JimA 25.10.2020 17:16:23

@Oscar 17:46:24

“Wzmianki o faszyzmie sugeruje koszerne korzenie oni tak mają każdy kto im nie pasuje to faszysta.”

Nic nie poradzę, że zdanie “domniemanie że ktoś jest zdrowy jest błędne” kojarzy mi się z powiedzeniem Feliksa Dzierżyńskiego “nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przesłuchani”, nota bene żyda.

Tak, to jest w moim odczuciu faszyzm (nazizm, syjonizm, komunizm). Proszę sobie wybrać swój ulubiony przejaw tej samej ideologii…

rumpelsiltskin 25.10.2020 18:28:19

Opublikowano za: http://romualdkalwa.neon24.pl/post/158436,ustawa-z-20-pazdziernika-2020-o-przymusowym-podawaniu-lekow

Comments

  1. watrowski888 says:

    Powinna być jedyna odpowiedź: powołanie Polskiego Narodowego Podziemnego Państwa Polskiego i uchwalenie prawa Polaków i dla Polaków oraz m.inn. ustawy o niekaraniu osób, które dopuszczą się likwidacji zdrajców i niszczycieli Polski i wszystkich tych, którzy będą brali udział w ludobójstwie!!!

Wypowiedz się