Dystopijny program WIELKI RESET

Dystopijna wizja HG Wellsa ożywa wraz z Wielkim Programem Resetu

Matthew Ehret | Fundacja Kultury Strategicznej

W Wehikule Czasu społeczeństwo milion lat w przyszłości wyewoluowało w dwa odrębne gatunki zwane Morlokami i Elojami. Morlokowie reprezentują brzydkich, brudnych producentów, którzy w przyszłym wieku żyją pod ziemią i kierują światową produkcją. Eloje są efektem chowu wsobnego elity, która w tym czasie jest prostodusznymi, aryjskimi mieszkańcami powierzchni, żyjącymi bezczynnie i konsumującymi tylko to, co produkują Morlokowie. Jaki był kompromis?

Morlokowie okresowo wznoszą się nad ziemią w grupach łowieckich, aby porywać i jeść niczego nie podejrzewających Elojów w tym symbiotycznym błędnym kole życia.

Ta słynna historia została napisana przez młodego brytyjskiego pisarza w 1893 roku, którego pomysły i pionierskie prace nad kształtowaniem nowych technik wojny kulturowej wywarły głęboki wpływ na następne 130 lat historii ludzkości. Pomysły te doprowadziły do ​​powstania nowatorskich technik „programowania predykcyjnego” oraz do masowej wojny psychologicznej.

W przeciwieństwie do optymistycznych poglądów ludzkości i przyszłego potencjału przewidzianego wcześniej przez wielkiego pisarza science fiction Julesa Verne’a, mizantropijne opowieści Wellsa miały na celu zmniejszenie twórczego potencjału i miłości ludzkości, które obudziły prace Verne’a.

Aby jaśniej powtórzyć tę technikę: poprzez kształtowanie wyobraźni społeczeństwa na temat przyszłości i osadzanie egzystencjalnych / nihilistycznych wyników w swoich fabułach, Wells zdał sobie sprawę, że na całego ducha czasu ludzkości można wpłynąć na głębszym poziomie, niż pozwalałby na to prosty świadomy rozum.

Odkąd okrył swoją truciznę tkaniną „fikcji”, umysły tych, którzy otrzymywali jego historie, odkryłyby, że ich zdolności krytycznego myślenia zostały wyłączone i po prostu wciągałyby wszystkie konie trojańskie osadzone w opowieściach w ich nieświadomość. Jest to spostrzeżenie stosowane od ponad wieku przez inżynierów społecznych i agencje wywiadowcze, których celem zawsze było dobrowolne zniewolenie wszystkich ludzi na ziemi.

Chociaż jest najbardziej znany z takich dzieł fikcyjnych, jak Wojna światów, Świat uwolniony, Niewidzialny człowiek, Wyspa doktora Morrow i The Time Machine, mniej znane pisma literatury faktu Wellsa, takie jak The Open Conspiracy, The New World Order, The Outline of History, The Science of Life i The World Brain służyły jako przewodnie strategiczne plany całej XX-wiecznej wojny przeciwko suwerennym państwom narodowym i samej idei społeczeństwa zbudowanego na podstawie ludzkości stworzonej na obraz Boga.

Rewolucja Thomasa Huxleya

Członkowie londyńskiej oligarchii, której Wells poświęcił się w młodym wieku, na przełomie XIX i XX wieku utknęli w rutynie. Te wsobne rodziny i pomocnicy, którzy zarządzali umierającym Imperium Brytyjskim, już dawno zostali zafascynowani wadami dekadencji, gdy młody człowiek o niskim wychowaniu i wysokim talencie pojawił się w londyńskich gettach, lecząc pacjentów z kiłą jako asystent chirurga. Ten młody chirurg nazywał się Thomas Huxley.

Huxley posiadał sardoniczny dowcip, głęboką mizantropię i inteligencję, które wkrótce zostały odkryte przez potężnych mecenasów, a w wieku dwudziestu kilku lat ten młody człowiek stał się wschodzącą gwiazdą brytyjskiej Królewskiej Akademii Nauk. Tutaj szybko stał się wiodącą siłą twórczą, kształtując potężny brytyjski Klub X , służąc jako buldog Darwina, promując popularne debaty z jego udziałem przeciwko literalistycznym członkom duchowieństwa. W tych debatach argumentował za Darwinowską chaosem interpretacji ewolucji. Założył także magazyn Nature jako narzędzie propagandowe, które do dziś jest wykorzystywane do wymuszania naukowego konsensusu sprzyjającego światowemu imperium.

Huxley ostrożnie wybrał swoich przeciwników, upewniając się, że może łatwo i publicznie zatrzeć argumenty prostodusznego duchowieństwa anglikańskiego, a tym samym przekonać wszystkich widzów, że jedynym wyborem, jaki mieli do wyjaśnienia ewolucji nowego gatunku, był albo dosłowny biblijny kreacjonizm, albo jego marka ewolucji Darwina. Wiele alternatywnych teorii naukowych XIX wieku (takich jak te znalezione w pracach Karla Ernsta von Baera, Georgesa Cuviera, Lamarcka i Jamesa D. Dany), które dotyczyły zarówno ewolucji gatunków, jak i harmonii wszystkich części do Całość, jak i twórcze skoki zostały zapomniane pośród tej fałszywej dychotomii, którą autorka rozpakowała w niedawnym wywiadzie.

https://youtu.be/5yAitkCMvP0

Wells podnosi pochodnię Huxleya

W późniejszych latach Huxley był mentorem młodego HG Wellsa wraz z całym pokoleniem nowych imperialnych praktyków inżynierii społecznej (i społecznego darwinizmu). Ta socjotechnika szybko przybrała formę eugeniki Galtona, szybko stając się akceptowaną nauką praktykowaną w zachodnim świecie.

Wells sam był synem skromnego ogrodnika, ale, podobnie jak Huxley, wykazywał silny mizantropijny dowcip, pasję i kreatywność, których brakowało w arystokracji, i w ten sposób został podniesiony z niższych szczebli społeczeństwa do porządku zarządzania oligarchicznego w latach 90. . W tym momencie ogromnego potencjału – i – nie można tego wystarczająco powtórzyć – porządek oligarchiczny, który stał się zbyt pewny siebie podczas ponad 200 lat hegemonii, skamieniał, widząc narody ziemi szybko uwalniające się z tej hegemonii dzięki rozprzestrzenianie się amerykańskiego systemu Lincolna w Niemczech, Rosji, Japonii, Ameryce Południowej, Francji, Kanadzie, a nawet w Chinach wraz z republikańską rewolucją Sun Yat-sena z 1911 roku.

Jak opisano w książce Cynthia Chung „Why Russia Saved the USA” , oligarchia po prostu nie wydawała się już mieć twórczej witalności i wyrafinowania wymaganej do zgaszenia tych rewolucyjnych płomieni.

Wells opisał ten problem następująco:

„Niezaprzeczalne skurczenie się brytyjskich poglądów w pierwszej dekadzie nowego stulecia to coś, co bardzo mnie zmusiło… Stopniowo wiara w możliwe światowe przywództwo Anglii została osłabiona przez rozwój gospodarczy Ameryki i wojowniczą odwagę. Niemiec. Długie panowanie królowej Wiktorii, tak pomyślne, postępowe i bezwysiłkowe, wytworzyło nawyki politycznej gnuśności i taniej pewności siebie. Jako ludzie przestaliśmy trenować, a kiedy wyzwanie tych nowych rywali stało się otwarte, od razu zaparło nam dech w piersiach. Nie wiedzieliśmy, jak to osiągnąć… ”

Nauka o kontroli populacji, rozwinięta przez Huxleya, Galtona, Wellsa, Mackindera, Milnera i Bertranda Russella, była podstawą nowego kapłaństwa naukowego i „rządu światowego”, które położyłyby kres zaskakującemu brakowi równowagi wywołanemu przez elektryczne rozprzestrzenianie się suwerennych państw narodowych , protekcjonizm i zaangażowanie w postęp naukowy i technologiczny.

Fabianie, okrągłe tablice i współczynniki: pojawiają się nowe zbiorniki myślenia

HG Wells, Russell i inni wcześni inżynierowie społeczni tego nowego kapłaństwa zorganizowali się w kilka połączonych ze sobą think tanków znanych jako 1) Towarzystwo Fabiańskie Sidney i Beatrice Webb, które działało poprzez London School of Economics, 2) Ruch Okrągłego Stołu zapoczątkowany przez fortuny pozostawione potomności przez rasistowskiego magnata diamentów Cecila Rhodesa, który dał początek funduszowi Rhodes Trust i programom stypendialnym Rhodes utworzonym w celu indoktrynacji młodych talentów w korytarzach Oksfordu, a wreszcie 3) Co-Efficients Club of London. Jak zauważył profesor Georgetown Carol Quigley w swoim 1981 r. The Anglo-American Establishment , członkostwo we wszystkich trzech organizacjach było praktycznie wymienne.

Wells opisał powstanie tych oryginalnych think tanków i udokumentował niezdolność wewnętrznej elity do sprostania wyzwaniom czasów, mówiąc: „Nasza klasa rządząca, chroniona w swoich zaletach przez powszechny snobizm, była szeroka, swobodna i głęboko leniwa… Nasz liberalizm nie było już większym przedsięwzięciem, stało się hojnym lenistwem. Ale umysły już się do tego budziły. Przy naszym stole w hotelu St Ermin walczą Maxse, Bellairs, Hewins, Amery i Mackinder, wszyscy urażeni małą, ale upokarzającą opowieścią o katastrofach w wojnie południowoafrykańskiej, wszyscy wrażliwi na groźbę recesji biznesowej i wszyscy głęboko zaniepokojeni marynarką i militarną agresywność Niemiec ”.

W obawie przed perspektywą sojuszu USA-Rosja-Chiny szczegółowo nakreślonego przez członków Fabiana / Roundtable Halforda Mackindera i Lorda Alfreda Milnera, rozwiązanie było proste: przekop się w szachownicę i spraw, by wszyscy po prostu się wymordowali. Relacje o wysiłkach imperium brytyjskiego, by zaaranżować tę wojnę, zostały opowiedziane w wielu miejscach, ale żadna z nich nie jest tak skuteczna jak dokument z 2008 roku 1932: Speak Not of Parties.

W następstwie zniszczeń, które spowodowały śmierć 9 milionów ze wszystkich stron i zrujnowały niezliczone istoty ludzkie, Wells, Russell i Milner Roundtable stali się wiodącymi głosami światowego rządu w ramach Ligi Narodów (ok. 1919), opowiadając się za „oświeconym kosmopolityzmem” w celu zastąpienia era „samolubnych państw narodowych”.

Bitwa o rząd światowy

Dziesięć lat po jej założeniu Liga odniosła mniejszy sukces, niż życzyłby sobie Wells i jego współmysłodawcy, a nacjonaliści z całego świata rozpoznali złą rękę imperium czającą się za pozornym językiem „wartości liberalnych i pokoju na świecie”. Sun Yat-sen, wśród wielu innych, był jednym z głosów anty-Wellsian i ostrzegł swoich kolegów Chińczyków w 1924 roku, aby nie wpadli w tę pułapkę, mówiąc:

„Narody, które wykorzystują imperializm, aby podbijać innych i które próbują utrzymać swoje uprzywilejowane pozycje jako suwerenni władcy całego świata, opowiadają się za kosmopolityzmem [znanym również jako: globalne zarządzanie / globalizacja] i chcą, aby świat do nich dołączył… Nacjonalizm jest ta cenna własność, dzięki której ludzkość utrzymuje swoje istnienie. Jeśli nacjonalizm się rozpadnie, to kiedy kosmopolityzm rozkwitnie, nie będziemy w stanie przetrwać i zostaniemy wyeliminowani ”.

W odpowiedzi na ten patriotyczny opór na całym świecie trzeba było wymyślić nową strategię. Miało to formę książki HG Wellesa The Open Conspiracy: Blueprint for a World Revolution z 1928 roku . Ta mało znana książka posłużyła jako plan przewodni na następny wiek imperialnej wielkiej strategii wzywającej do nowej światowej religii i porządku społecznego. Według Wellsa:

„Stare wierzenia stały się nieprzekonujące, nieistotne i nieszczere i chociaż na świecie istnieją wyraźne oznaki nowej wiary, wciąż oczekuje ona wcielenia w formułach i organizacjach, które doprowadzą ją do skutecznej reakcji na ludzkie sprawy jako całość”.

W swojej książce Welles zarysowuje potrzebę nowej naukowej ewangelii, która zastąpi wiarę judeochrześcijańską zachodniego świata. Ta nowa ewangelia składał się z serii tomów, które on i jego kolega Julian Huxley skomponowanych, zatytułowany: 1) Zarys historii (1920), gdzie Wells ponownie napisał całą historię chcącego tę analizę w celu zastąpienia Księdze Rodzaju, 2) Science of Life (1930), napisany wspólnie z Sir Julianem Huxleyem (wnuk Thomasa Huxleya, który kontynuował tradycję rodzinną wraz z Aldousem) oraz 3) The Work, Wealth and Happiness of Mankind (1932).

Część tego ogromnego projektu stworzenia nowej, spójnej religii syntetycznej w celu reorganizacji ludzkości obejmowała przepakowanie darwinizmu, który wypadał z łask wielu naukowców lat dwudziestych XX wieku. Uznali, że nie uwzględniają oczywistych cech natury, takich jak kierunkowość ewolucji, duch, intencje, idee i projekt.

To przepakowanie przybrało formę „nowej ewolucyjnej syntezy”który usiłował ocalić teorię Darwina i jej eugeniczne następstwa, posługując się doktryną jezuickiego księdza Pierre’a Teilharda de Chardin o „Człowieku Omega”. System De Chardina zsyntetyzował podstawy założeń darwinowskich z uznaniem kierunkowości ewolucji, możliwości istnienia ducha i istnienia umysłu jako siły natury. Niszczycielską lekką ręką używaną przez Chardina było to, że wszystkie te „transcendentne” cechy projektu – duch, umysł, rozum itp. – były: przestrzeń życiowa czas i 2) związanie świata umysłu i ducha z siłami świata materialnego. Remiks Chardin-Huxley-Wells utrzymywał znaczenie praw Darwina i utrzymywał zgodność nauki z imperialnymi sposobami organizacji społecznej.

Przedstawiając cele The Open Conspiracy, Wells pisze: „Po pierwsze, całkowicie tymczasowy charakter wszystkich istniejących rządów, a zatem całkowicie tymczasowy charakter wszystkich lojalności z nimi związanych; Po drugie, najwyższe znaczenie kontroli populacji w biologii człowieka i możliwość uwolnienia się od presji walki o byt na nas samych; i po trzecie, pilna potrzeba ochronnego oporu przeciwko obecnemu tradycyjnemu dryfowaniu ku wojnie ”.

W 1933 r. Planowana dyktatura bankierów, mająca rozwiązać czteroletnią wielką depresję i zorganizowana podczas wielomiesięcznej konferencji londyńskiej , była o krok od sabotowania przez niedawno wybranego prezydenta USA Franklina Delano Roosevelta . To wtedy Wells opublikował nowy manifest w formie książki fikcyjnej zatytułowanej „Shape of Things to Come: The Ultimate Revolution” . Ta książka ( wkrótce przerobiona na hollywoodzki film ) posłużyła jako wczesne narzędzie masowego programowania predykcyjnego ukazującego świat zniszczony przez dziesięciolecia globalnej wojny, pandemii i anarchii – a wszystko to spowodowane przez… suwerenne państwa narodowe.

„Rozwiązanie” tych ciemnych wieków przybrało formę masońskiego społeczeństwa inżynierów społecznych, którzy zstąpili z samolotów („Benevolent Dictatorship of the Air” Wellsa), aby przywrócić porządek pod rządami światowymi. Wells miał stan swojego głównego bohatera (psychologa społecznego), „podczas gdy Rada Światowa walczyła o zjednoczone Państwo Światowe, kierowała nim i je prowadziła, Kontrola Edukacji przekształcała ludzkość”. Psychologowie społeczni kierujący Rządem Światowym „stawali się całą literaturą, filozofią i ogólną myślą o świecie… rozumną duszą w ciele rasy”.

Jak stwierdził Wells, największym problemem do pokonania była „zmienność mentalnego oporu wobec kierunku i ograniczeń wyznaczonych przez naturę ideałowi przyzwalającego na współpracę świata”.

Bohater Wellsa, Gustav de Windt, był „zajęty swoimi gigantycznymi planami organizacji światowej, traktował„ ducha opozycji ”jako czysto zło, jako występek, przed którym należy się strzec, jako kłopot w maszynerii, która miała maksymalnie zminimalizować. ”

W 1932 roku Wells wygłosił przemówienie oksfordzkie, broniąc globalnego porządku rządzonego przez liberalnych faszystów, mówiąc : „Proszę o liberalnych faszystów , o oświeconych nazistów”. Nie było to paradoksem, gdy zdajemy sobie sprawę, że powstanie faszyzmu nigdy nie było zjawiskiem „nacjonalistycznym”, jak utrzymywały popularne książki historyczne od dziesięcioleci, ale raczej było sztuczną konsekwencją ponadnarodowej oligarchii finansowej, która chciała użyć „egzekutorów” do naginania ich społeczeństwa do wyższej woli.

Światowy mózg

Zanim rozpoczęła się druga wojna światowa, pomysły Wellsa rozwinęły nowe podstępne elementy, które później dały początek takim mechanizmom, jak Wikipedia i Twitter w postaci „The World Brain”. (19937), gdzie Wells wzywa do zredukowania języka angielskiego do „podstawowego angielskiego” obejmującego 850 akceptowanych słów, które tworzyłyby język światowy. W tej książce Wells stwierdza, że ​​„myśliciele wybiegający w przyszłość, których idee obecnie rozważamy, zaczynają zdawać sobie sprawę, że najbardziej obiecująca linia rozwoju naszej inteligencji rasowej prowadzi raczej do stworzenia nowego organu światowego dla gromadzenie, indeksowanie, podsumowywanie i udostępnianie wiedzy, niż jakiekolwiek dalsze majstrowanie przy wysoce konserwatywnym i odpornym systemie uniwersyteckim, lokalnym, narodowym i tradycyjnym, który już istnieje. Ci innowatorzy, którzy dziś mogą być marzycielami, ale którzy mają nadzieję jutro stać się bardzo aktywnymi organizatorami, projektują zjednoczony, jeśli nie scentralizowany, światowy organ, który połączy umysły świata ”.

Do 1940 roku Wells napisał The New World Order, który ponownie wzmocnił jego przesłanie. Pisząc to, skoordynował swoje wysiłki z wieloma uczonymi Fabianami i Rhodesem, którzy przeniknęli do zachodnich instytucji polityki zagranicznej w celu ukształtowania wojny, ale co ważniejsze, powojennej struktury globalnej. Były to sieci, które nienawidziły Franklina Roosevelta, wiceprezydenta Henry’ego Wallace’a, Harry’ego Hopkinsa i innych prawdziwych „nowych handlarzy”, którzy nie chcieli niczego więcej, jak tylko zniszczyć kolonializm raz na zawsze w następstwie wojny.

Wells nalega, aby „nowa era braterstwa”, która musi przyświecać nowej Organizacji Narodów Zjednoczonych, nie może tolerować suwerennych państw narodowych, jak marzył FDR ( i jak zostało formalnie zapisane w Karcie Narodów Zjednoczonych ), ale raczej musi być kierowana przez jego kastę inżynierów społecznych, którzy dźwignie produkcji i konsumpcji w systemie masowej „kolektywizacji” mówiące:

„Kolektywizacja oznacza kierowanie wspólnymi sprawami ludzkości przez wspólną kontrolę odpowiedzialną przed całą społecznością. Oznacza to zniesienie “ idź, jak chcesz ” w sprawach społecznych i gospodarczych, tak samo jak w sprawach międzynarodowych. Oznacza to szczere zniesienie dążenia do zysku i wszelkich środków, za pomocą których ludzie próbują pasożytować na swoich bliźnich. Jest to praktyczne urzeczywistnienie braterstwa człowieka poprzez wspólną kontrolę ”.

Jeśli zarysy Wellsa wyglądają podobnie do pomysłów opublikowanych ostatnio przez Wielki Reset Światowego Forum Ekonomicznego, nie zdziw się.

Śmierć Wellsa i ciągłość złego pomysłu

Po śmierci Wellsa w 1946 r. Inni Fabianie i inżynierowie społeczni kontynuowali jego pracę podczas zimnej wojny. Jedną z czołowych postaci jest współpracownik Wellsa, lord Bertrand Russell, który w swoim 1952 r. The Impact of Science on Society napisał :

„Myślę, że tematem, który będzie miał największe znaczenie polityczne, jest psychologia mas…. Jego znaczenie ogromnie wzrosło dzięki rozwojowi nowoczesnych metod propagandy. Spośród nich najbardziej wpływowe jest to, co nazywa się „edukacją”. Religia odgrywa rolę, chociaż maleje; prasa, kino i radio odgrywają coraz większą rolę… można mieć nadzieję, że z czasem każdy będzie w stanie przekonać kogokolwiek do czegokolwiek, jeśli uda mu się schwytać pacjenta młodo, a państwo zapewni mu pieniądze i sprzęt ”.

„Temat ten zrobi wielkie postępy, jeśli zostanie podjęty przez naukowców pod dyktaturą naukową. Przyszli psychologowie społeczni będą mieli kilka klas dzieci w wieku szkolnym, na których wypróbują różne metody wywołania niezachwianego przekonania, że ​​śnieg jest czarny. Wkrótce nadejdą różne wyniki. Po pierwsze, wpływ domu jest utrudniony. Po drugie, niewiele można zrobić, jeśli indoktrynacja nie rozpocznie się przed ukończeniem dziesięciu lat. Po trzecie, bardzo efektowne są wersety do muzyki i wielokrotnie intonowane. Po czwarte, należy podtrzymywać opinię, że śnieg jest biały, aby pokazać chorobliwy smak ekscentryczności. Ale przewiduję. To przyszli naukowcy mają sprecyzować te maksymy i dokładnie odkryć, ile kosztuje na głowę, aby dzieci uwierzyły, że śnieg jest czarny,i ile mniej kosztowałoby przekonanie ich, że jest ciemnoszary ”.

Chociaż ciała Wells, Russell i Huxley już dawno zgnił precz, ich zgniłe idee nadal animowania swoich uczniów jak Sir Henry Kissinger, George Soros, Klaus Schwab, Bill Gates, Lord Malloch-Brown (którego niepokojące obchodów koronawirusa jako złota okazja do ostatecznej restrukturyzacji cywilizacji) powinno dotyczyć każdego myślącego obywatela. Idea „Wielkiego Resetowania” wyłożona przez te współczesne ustniki złych pomysłów historii nie sygnalizuje nic więcej niż nowy Ciemny Wiek, który powinien obrócić żołądek każdej moralnej istocie.

Warto tutaj pamiętać o słowach Kissingera, który przekazał widmo Wellsa grupie technokratów w Evian we Francji w 1992 roku:

„Dzisiaj Ameryka byłaby oburzona, gdyby oddziały ONZ wkroczyły do ​​Los Angeles, aby przywrócić porządek. Jutro będą wdzięczni! Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli powiedziano im, że istnieje zewnętrzne zagrożenie z zewnątrz, prawdziwe lub ogłoszone, które zagroziło naszemu istnieniu. To wtedy wszystkie ludy świata będą błagać o wybawienie ich od tego zła. Jedyną rzeczą, której boi się każdy człowiek, jest nieznane. Gdy zostanie przedstawiony taki scenariusz, prawa jednostki będą dobrowolnie zrzekanie w celu zagwarantowania ich dobrobytu przyznanego im przez Rząd Światowy ”.

___
https://www.strategic-culture.org/news/2020/12/24/wells-dystopic-vision-come-alive-with-great-reset-agenda/

Opublikowano za: https://stateofthenation.co/?p=43934

Wypowiedz się