Judaizm: satanizm, czary i czarna magia, czyli ODKUPIENIE PRZEZ ZŁO

Autor: Jonas E. Alexis, starszy redaktor -20 luty 2024 r


VT potępia czystki etniczne Palestyńczyków przez USA/Izrael280 MILIARDÓW DOLARÓW AMERYKAŃSKICH PODATNIKÓW ZAINWESTOWANYCH od 1948 roku w amerykańsko-izraelską operację czystek etnicznych i okupacji; 150 mld USD bezpośredniej “pomocy” i 130 mld USD w kontraktach
“ofensywnych” Źródło: Ambasada Izraela w Waszyngtonie i Departament Stanu USA.


… Autorzy: Jonas E. Alexis, Eric Gajewski i Michael Hoffman

Jonas E. Alexis: Właśnie opublikowałeś artykuł Michaela Hoffmana, autora książki “Judaism Discovered” (Odkryto Judaizm), który prawie na pewno poruszy ludziom pióra, ponieważ porusza mroczny świat judaizmu, kabały i masonerii. E. Michael Jones poświęcił temu tematowi cały rozdział w swoim opracowaniu The Jewish Revolutionary Spirit and Its Impact on World History (Żydowski duch rewolucyjny i jego wpływ na historię świata).[1]

Według Jonesa, żydowscy rewolucjoniści używali tajnych stowarzyszeń, takich jak masoneria i różokrzyżowcy, aby obalić zachodnią cywilizację podczas Rewolucji Francuskiej. Sam Wolter był masonem i pośrednio wspierał judaizm, gdy mówił: “Niech prawdziwi filozofowie zjednoczą się w braterstwie jak masoni; Niech się zbierają i wspierają się wzajemnie, i niech będą wierni Stowarzyszeniu”.[2] Jones pisze:

“Teologiczne podstawy Rewolucji Francuskiej stają się jasne, gdy Barruel wykłada rytuał masoński. Philosophes rozpoczęli swój atak na starożytny reżim od obalenia moralności, ale cel był zawsze teologiczny. Atak masonerii na Chrystusa był inspirowany literaturą talmudyczną w kabałie… Masoneria ostatecznie judaizuje”.[3]

Czy dzisiaj dużo się judaizuje?

Eric Gajewski: Ten artykuł i analiza pana Hoffmana są na czasie. Musimy zrozumieć, że z perspektywy katolika “Izrael” lub Syjon zawsze był odniesieniem do Kościoła katolickiego, a nie do jakiegoś rodzaju “marionetkowego państwa Izraela” stworzonego przez tych, którzy naprawdę nienawidzą naszego Pana. Ich “mesjasz”, który ma przyjść, nie jest nasz.

Michael Hoffman: Kabała (“recepcja”) to seria książek o magii i mistycyzmie. Kanon nie został ściśle zdefiniowany, chociaż konsensus rabiniczny wymienia Zohar jako najważniejszy tom. Inna książka, Sefer Jecira, jest przewodnikiem po czarnej magii w judaizmie.

Studia zoharyczne nad językiem angielskim rozwinęły się wykładniczo dzięki niedawnej publikacji nieocenzurowanego tłumaczenia Daniela Matta wszystkich tomów tradycyjnie kojarzonych z Zoharem.

Termin opisowy “satanistyczny” jest przepracowany w dobie Internetu i publikowania “desktopowego”. Nie proponujemy stosowania go w sposób przypadkowy czy nieprecyzyjny. Kabała jest zasadniczo szatańska w swojej teologicznej orientacji.

Kabałę przypisuje się rabinowi Szymonowi ben Yoahi, który napisał: “Nawet najlepsi z gojów powinni zostać zabici”.

Podobnie jak Talmud Babiloński, uważa się, że wywodzi się on z Prawa Ustnego, które Bóg dał Mojżeszowi na Synaju jako dodatek do Prawa Pisanego. W tajemniczym fragmencie z księgi Kabały (Tikkunei Zohar 1:27b), zakopanym w podwójnym entendre, znajduje się odniesienie do Miszny (pierwszej księgi Talmudu) będącej w rzeczywistości “miejscem pochówku Mojżesza”. Co więcej, rabiniczni autorzy Miszny przyznają się wzajemnie, że ich nauki i prawa mają “skąpe podstawy biblijne”.

Mówi się, że judaiści pod auspicjami kabalizmu znajdują się pod panowaniem sitra ahra (“złej skłonności”).

TAJEMNE ZNACZENIA, KULT SEKSU

Kabalistyczna egzegeza Starego Testamentu orzeka tajemne znaczenie, które można rozpoznać, przypisując każdemu słowu Biblii hebrajskiej liczbę w procesie znanym jako gematria, a następnie łącząc te liczby odpowiadające literom, tworząc nową Biblię nieznaną masom.

Kabała odnosi się do sił zła, które będą kontrolować Izrael “w tajemnicy stromej”, kiedy duchy byłych zelotów odrodzą się na ziemi, porzucając swoje wygnanie po Drugiej Świątyni, aby ponownie zamieszkać w Jerozolimie. [4]

W terminologii kabalistycznej: “Siły zła przywiązują się do świętości”.

Oczywiste jest, że to, co nazywa się “świętym”, nie jest zgodne z żadnym chrześcijańskim rozumieniem świętości, ale raczej z pogańskim (tantrycznym) rozumieniem, że “skalanie jest źródłem świętości”. To, że Jerozolima jest bramą do piekła, jest celebrowane w tym mistycznym kabalistycznym sensie, ponieważ rabinat wiedział i przyznawał przez wieki, że siły zła są “najpotężniejsze w Ziemi Izraela, szczególnie w Jerozolimie”, a “niesamowite moce” tej ziemi ułatwiają proces kultu demonów i wynikające z tego zdobywanie materialnej władzy na ziemi. [5]

Talmud Babiloński twierdzi, że zakazanym drzewem w Ogrodzie, z którego jadł Adam, była figa: “Rabbi Nehemiasz utrzymuje, że drzewo, z którego jadł Adam, było drzewem figowym” (BT Berakoth 40a). Kabała naucza, że liście tego drzewa figowego przekazywały moce czarów i magii (Zohar 1:56b Bereszit).

W związku z tym, w umyśle rabinów, fartuchy noszone przez Adama i Ewę, wykonane z liści drzewa figowego, były szatami, które dawały noszącym magiczną moc. Te fartuchy wykonane z liści figowych miały moc dawania posiadaczowi możliwości cieszenia się “owocami przyszłego świata” tu i teraz. (BT Bava Metzia 114b). Z tym rabinicznym zrozumieniem masoni i mormoni noszą te fartuchy w swoich własnych rytuałach. [6]

Zohar stwierdza, że za pomocą czarnej magii Adam przeciął na pół boską jedność boga i bogini. Przedtem Adam był olbrzymem, ale po grzechu jego fizyczne proporcje zostały zmniejszone przez Boga i “jego wyprostowana postawa zmniejszyła się o sto łokci”. (Zohar 1:53b). W płodnej wyobraźni rabinicznej większość Księgi Rodzaju, jeśli wziąć ją dosłownie, wprowadza w błąd.

W księdze Zohar 1:36a Bereszit jest mowa o kuszeniu Ewy w Księdze Rodzaju 3:4-6: “Jedz z niego, a będziesz jak Elohim, znając dobro i zło”. Po zacytowaniu tego tekstu, Zohar podaje, że “Rabbi Jehuda powiedział: To nie jest to, co powiedział wąż. Gdyby bowiem powiedział: “Z tego drzewa Błogosławiony Święty stworzył świat”, byłoby to słuszne stwierdzenie.

Wąż powiedział tak: “Błogosławiony Święty zjadł z tego drzewa, a potem stworzył świat… Jedzcie z niego, a będziecie tworzyć światy”. Kabała Zoharyczna… koncentruje się na jawnie erotycznej interpretacji Bóstwa, dzieląc funkcje sfirot na stronę męską i żeńską. Zohar zawiera wiele interpretacji zbudowanych wokół koncepcji “genitaliów” Boga.

Używając wyrażenia z Księgi Izajasza: “oto Król w jego piękności” (33:17) jako odskoczni, Zohar interpretuje słowo yofi, “piękno” jako eufemizm dla boskiego członka. Tikkuni Zohar wyraźnie twierdzi, że “boskim obrazem”, którym Bóg obdarzył mężczyznę (ale nie kobietę), był penis (I: 62b, 94b). Zohar interpretuje również fragment z Księgi Hioba: “W moim ciele widzę Boga” jako odniesienie do ludzkiego penisa będącego “na obraz Boga”… ten niebiański fallus przejawia się w jednej lub drugiej z dwóch innych sfirot, Tifferet… i Jesod…”[7]

ODKUPIENIE PRZEZ ZŁO

Judaizm potajemnie naucza, podobnie jak tajne stowarzyszenia okultystyczne na przestrzeni wieków (w naszych czasach hinduski tantryzm i Ordo Templi Orientis lub OTO), że mistyk może znaleźć odkupienie poprzez heroiczną gotowość do czynienia zła w imię późniejszego odkupieńczego wzniesienia się do najwyższego dobra duchowego; Zanurzenie się w najniższym z najniższych staje się w ten sposób drogą do odkupienia: “… koncepcja zstąpienia caddyka, która jest lepiej znana pod hebrajskim zwrotem Jeridah zorekh Alija, a mianowicie zstąpienie dla samego wzniesienia, wykroczenie ze względu na pokutę… Wiele uwagi poświęcono temu modelowi ze względu na jego zasadnicze pokrewieństwo z kabałą zoharyczną i luriańską. ten model był bardzo ważny w myśli chasydzkiej…”[8]

Innymi słowy, rabiniczna doktryna, że zło można odkupić poprzez jego przyjęcie, była w obiegu we wczesnym chasydyzmie, dopóki nie zagroziła ujawnieniem całej prawdy o religii rabinicznej, po czym wprowadzono kontrolę szkód poprzez znany system oszustwa dozwolonego udawania poprzez objawienie dyspensacyjne.

W pierwszej dyspensacji judaizmu chasydzkiego, w epoce założycielskiej Baal Szem Towa (początek do połowy XVIII wieku) i uczniów, którzy przyszli natychmiast po nim, najbardziej obrzydliwe przesądy i najciemniejsze wymiary judaizmu babilońskiego zostały spopularyzowane wśród mas judaistycznych, w tym nauczanie, że “Żyd” ma odkupić 288 “świętych iskier”, które istnieją w złych myślach (mahashavot zarot) i czynach. medytując nad nimi i wprowadzając je w życie, rzekomo mając na celu ich “uwznioślenie”.

Istniało jednak nieustanne oburzenie ze strony rabinów niechasydzkiej szkoły “Mithnagdim”, którzy gorzko skarżyli się, że chasydzi są “… popularyzowanie pojęć mistycznych, które do tej pory były skrzętnie ukrywane przez rabinów”. Skarga Mitnagdim została przedstawiona światu zewnętrznemu jako pryncypialny protest przeciwko nadmiernemu mistycyzmowi, który “zniekształca” surową czystość mojżeszową judaizmu rabinicznego.

Rozmaite formy czarnej magii (którą Mosze Idel z przyjemnością nazywa “starożytnym żydowskim mistycznym wzniesieniem się w wykonaniu “zstępujących do Merkawy”), przesądy, kult bogini, reinkarnacja i bałwochwalstwo bezsprzecznie składają się na niedostatecznie nagłośniony, formacyjny rdzeń ustnej tradycji judaizmu i wywarły głęboki wpływ na rabinów od czasu ich pobytu w Babilonie osiemnaście stuleci temu. [9]

Jednym z najstarszych repozytoriów babilońskiej magii w judaizmie są teksty Sifrei ha-Iyyun, Sefer ha-Bahir i Hilkoth Yesirah (znana również jako Sefer Jecira), około 200 r. n.e.; najwcześniejszą zachowaną kopią tego ostatniego jest manuskrypt Genizah z X wieku. “… Praktyka związana z tą szkołą myślenia jest magiczna/teurgiczna, włączając w to nawet próbę stworzenia golema. [10]

Nurtem wcześniejszej tradycji jest mistycyzm Merkawy. Merkawa oznacza formę wizjonerskiej praktyki mistycznej, która sięga epoki hellenistycznej, ale była wciąż żywa aż do X wieku w Babilonii. stara Merkawa i literatura magiczna zachowały się wśród najwcześniejszych Żydów aszkenazyjskich…”[11]

Najlepszym sposobem, aby czytelnicy mogli zapoznać się z Kabałą, jest przeczytanie Zoharu w tłumaczeniu Mateusza. Dwa reprezentatywne cytaty z tego tomu to:

“Zły impuls jest dobry, a bez złego impulsu Izrael nie może zwyciężyć na świecie” (Zohar 161a); oraz: “Izrael musi składać ofiary szatanowi, aby ten pozostawił Jeruzalem bez przeszkód”.

Jonas E. Alexis: Ten “zły impuls” nigdy nie wygasł i przez wieki przeskakiwał z miejsca na miejsce, z ruchu na ruch, przybierając różne formy i odmiany.

Objawiło się to na krótko w XIV-wiecznej Hiszpanii, kiedy lichwa była stosowana w niebotycznych ilościach, co skończyło się represjami chłopów i sprowokowaniem antyżydowskich reakcji w regionie. Wstrząsnął on znaczną częścią Europy podczas rebelii husyckiej w XV wieku. Osiągnął swój szczyt podczas powstania chłopskiego w XVI wieku, kiedy judaizujący chrześcijanie rozmazali ekskrementy na krucyfiksach oraz zdewastowali i zniszczyli kościoły i klasztory.

W siedemnastym i osiemnastym wieku duch rewolucyjny wyprodukował fałszywych żydowskich mesjaszy, takich jak Szabataj Cwi (1626-1676), który przewodził ruchowi sabataistycznemu, a później wyprodukował zagorzałych uczniów i mniej znanych mesjaszy, takich jak Barukhia Russo, Miguel Cardoso, Mordecai Mokia, Lobele Prossnitz i Jakub Józef Frank, potęgując katastrofę za katastrofą.

Duch rewolucyjny ogarnął Europę w XIX wieku wraz z pojawieniem się marksizmu, który był ideologicznym pomysłem Karola Marksa i Mojżesza Hessa. W dziewiętnastym wieku uwidocznił się w dużej części Europy i części Ameryki w przemyśle seksualnym, który był w dużej mierze przedsięwzięciem żydowskim – przedsięwzięciem, które dało początek negatywnej koncepcji Żydów Hitlera.https://www.youtube.com/embed/3du2433iGbQ?start=957&feature=oembed

Jak widzieliśmy wcześniej, ten sam “zły impuls” prawie zniszczył Berlin w latach 20. i 30. XX wieku poprzez moralne zepsucie i degradację, ale…

[1] E. Michael Jones, The Jewish Revolutionary Spirit and Its Impact on World History (Żydowski duch rewolucyjny i jego wpływ na historię świata), South Bend: Fidelity Press, 2008, rozdział dwunasty, zwłaszcza strony 539-550.

[2] Cytowane w: tamże, 546.

[3] Tamże.

[4] Zohar 184b.

[5] Yehezkel Rabinowitz, Kneset Yehezkel (Bunden, 1913), s. 52. Mosze Halamisz, “Ziemia Izraela innKabała” [w:] A. Rawicki (red.), Erec Israel, s. 215-232. J.E. Szapira, Diwrej Tora, 5:24; 6:25. Mendel Piekarz, Chasidut Polin. Jeremiasza 32:31-32: “Albowiem to miasto (Jeruzalem) było dla mnie pobudką mego gniewu i mego zapalczywości od dnia, w którym je zbudowali, aż do dnia dzisiejszego; że powinienem go zdjąć sprzed twarzy. Z powodu wszelkiego zła synów Izraela i Judy, które uczynili, aby mnie rozgniewać, oni, ich królowie, ich książęta, ich kapłani i ich prorocy, i mężowie judzcy, i mieszkańcy Jerozolimy”.

[6] Por. John L. Brooke, The Refiner’s Fire: The Making of Mormon Cosmology (Cambridge University Press, 1994) oraz Lance S. Owens, “Joseph Smith and Kabbalah: The Occult Connection”, w: Dialogue: A Journal of Mormon Thought, jesień 1994. Smith rozwścieczył swoich braci masonów, włączając tajne kabalistyczne rytuały do mormońskich ceremonii. Jego kościół okultystyczny był postrzegany jako rosnący rywal dla władzy masońskiej. W Carthage, w stanie Illinois, w 1844 roku, został otoczony przez masoński tłum (prawie zawsze opisywany przez historyków establishmentu jako po prostu “motłoch”), a Smith nie zdając sobie sprawy z masońskiego personelu, wykonał gest masońskiego sygnału rozpaczy i wykrzyczał słowa-kod: “Czy nikt nie pomoże synowi wdowy?” Wierny swoim rozkazom, jego niegdysiejsi bracia-masoni-zabójcy zabili go na miejscu. Por. E. Cecil McGavin, Mormonism and Masonry (Mormonizm i masoneria) (Bookcraft Publishers, 1956).

[7] Rabin Geoffrey W. Dennis, Encyklopedia żydowskiego mitu, magii i mistycyzmu (2007), s. 199.

[8] Idel, Chasydyzm między ekstazą a magią, s. 103.

[9] Ithamar Gruenwald, Israel Oriental Studies 1 (1971): s. 132-177 oraz Temerin, t. 7 (Jerozolima, 1972) s. 101-139. Gershom Scholem, Żydowski gnostycyzm, mistycyzm Merkabah i tradycja talmudyczna (Żydowskie Seminarium Teologiczne w Ameryce, 1965.

[10] Daniel Matt, Zohar [Stanford, University 2004], t. 1. XXXVII].

[11] Tamże, D. Matt, s. xxxvi-xxxvii.

Jonas E. Alexis, starszy redaktor

Jonas E. Alexis ma dyplomy z matematyki i filozofii. Studiował pedagogikę na poziomie magisterskim. Do jego głównych zainteresowań należy polityka zagraniczna USA, historia konfliktu izraelsko-palestyńskiego oraz historia idei. Jest autorem książki Kevin MacDonald’s Metaphysical Failure: A Philosophical, Historycal, and Moral Critique of Evolutionary Psychology, Sociobiology, and Identity Politics. Uczy matematyki w Korei Południowej.

Najnowsze posty >>> Archiwum Jonasa (2016-2022) >>> Archiwum Jonasa (2004-2015) >>>

Opublikowanie za: https://www.vtforeignpolicy.com/2024/02/judaism-satanism-sorcery-and-black-magic/

Comments

  1. adamd says:

    Oto stronka którą można poczytać..
    https://www.wattpad.com/1424182350-słowo-diabła-czyli-to-co-tak-naprawdę-jest
    Suplement wiedzy z judaizmem związany.

Wypowiedz się