CIA i Pentagon stoją za “ponad 800 głównymi filmami i ponad 1000 tytułów telewizyjnych”

CIA i Pentagon niestrudzenie “pracowały za kulisami nad ponad 800 głównymi filmami i ponad 1000 tytułów telewizyjnych”.

Autor: Jonas E. Alexis, starszy redaktor -24 października 2022 r

Sól

… Autor: Jonas E. Alexis

Według nowego dokumentu uzyskanego na mocy ustawy o wolności informacji, CIA i Pentagon niestrudzenie “pracowały za kulisami nad ponad 800 głównymi filmami i ponad 1000 tytułów telewizyjnych”.

To dość ogromna liczba. Badacze, uczeni i pisarze różnych pasków od lat wiedzą, że rząd USA od lat penetruje przemysł filmowy[1], ale śledczy byli całkowicie zszokowani, gdy zdali sobie sprawę, że było to o wiele więcej, niż wcześniej sądzili.

Filmy takie jak TransformersJames BondHulk (2003), Top GunAct of ValorZero Dark Thirty i programy telewizyjne takie jak Hawaii Five-OAmerica’s Got TalentOprahJay LenoCupcake Wars, filmy dokumentalne PBS, History Channel, a nawet BBC, wszystkie były pod wpływem CIA i Pentagonu. Posłuchaj tego:

National Security Cinema ujawnia również, w jaki sposób dziesiątki filmów i programów telewizyjnych były wspierane i pod wpływem CIA, w tym przygoda Jamesa Bonda Thunderball, thriller Toma Clancy’ego Patriot Games i nowsze filmy, w tym Meet the Parents i Salt …

“Kiedy pisarz lub producent zwraca się do Pentagonu i prosi o dostęp do zasobów wojskowych, aby pomóc w realizacji swojego filmu, musi przesłać swój scenariusz do biur łącznikowych ds. Rozrywki w celu weryfikacji. Ostatecznie człowiekiem, który ma ostatnie słowo, jest Phil Strub, główny łącznik Departamentu Obrony (DOD) z Hollywood.

“Jeśli istnieją postacie, akcja lub dialogi, których Departament Obrony nie aprobuje, twórca filmu musi wprowadzić zmiany, aby dostosować się do wymagań wojska. Jeśli odmówią, Pentagon pakuje swoje zabawki i wraca do domu. Aby uzyskać pełną współpracę, producenci muszą podpisać umowy – Umowy o Pomoc Produkcji – które zamykają ich w korzystaniu z zatwierdzonej przez wojsko wersji scenariusza…

“Na planie w bazie sił powietrznych Edwards podczas kręcenia Iron Mana doszło do gniewnej konfrontacji między Strubem a reżyserem Jonem Favreau.”

Dlaczego Pentagon i CIA używają filmu, aby wpływać na masy? Proste: “Ten pomysł wykorzystania kina do obwiniania za problemy odizolowanych nieuczciwych agentów lub złych jabłek, unikając w ten sposób jakiegokolwiek pojęcia odpowiedzialności systemowej, instytucjonalnej lub karnej, jest prosto z podręcznika CIA / DOD”.

Kim są ofiary w prawie wszystkich tych filmach? Kim są terroryści? Palestyńczycy i Arabowie. W rzeczywistości filmy takie jak Iron Man są częścią żydowskiej koncepcji znanej jako golem. W żydowskim folklorze golem jest frankensteinowskim potworem powołanym do życia, aby uderzyć w wszystkich postrzeganych wrogów narodu żydowskiego. Nowa Encyklopedia Żydowska deklaruje, że ten nieożywiony charakter może być

“dawać sztuczne życie za pomocą magii lub za pomocą Boskiego imienia… Koncepcja Golema jako sztucznie stworzonej istoty ludzkiej za pomocą nadprzyrodzonych środków była powszechnie akceptowana w średniowieczu.

“Według legendy najsłynniejszy Golem został stworzony w 16 wieku przez Judę Niską z Pragi, jednego z wielkich rabinów. Wyraźnym celem tych żywych automatów była ochrona Żydów przed groźnymi niebezpieczeństwami… Żydowski folklor ma wiele opowieści o golemach, a kilka współczesnych dzieł literackich zostało napisanych na ten temat. [2]

Żydowski profesor Alon Raab mówi nam, że “Golem nigdy nie omieszkał przyjść na ratunek swojemu ludowi, gdy czaiło się niebezpieczeństwo, walcząc ze wszystkimi, od Jasera Arafata po kosmicznych najeźdźców”. [3] XI-wieczny talmudyczny uczony Raszi nauczał, że

“golem został stworzony przez połączenie liter imienia Bożego, jak objawiono w Sefer Yetzira [Księdze Stworzenia], przełomowym kabalistycznym tekście napisanym między trzecim a szóstym wiekiem n.e.” [4]

Ten motyw golema siejącego spustoszenie wśród wszystkich wrogów ośmielił Franka Millera i innych autorów komiksów do prowokowania wszystkiego, co postrzegają jako zagrożenie dla narodu żydowskiego. Dziennikarz Geoff Boucher pisze:

Wiele zrobiono z polityki Millera po “300”. Szalenie brutalny i stylizowany film o mieczu oparty jest na spartańskiej bitwie w 480 roku p.n.e. i chociaż Miller napisał i narysował historię do komiksów Dark Horse dziesięć lat temu, w formie filmowej została odebrana przez wielu jako groteskowa parodia starożytnych Persów i fetysz do wojny z islamem. Miller szydzi z tych pojęć. “Myślę, że to śmieszne, że odkładamy na bok pewne grupy i mówimy, że nie możemy ryzykować obrażania ich przodków. Proszę”. [5]

Miller postrzega islam jako zagrożenie dla Zachodu, które nie jest uzależnione od żydowskiej prowokacji, i uważa, że używanie jego umiejętności graficznych do wyśmiewania islamu jest właściwe. Pewny. Ale co by było, gdyby ludzie traktowali judaizm i Talmud w ten sam sposób? Czy Miller czułby się wtedy tak kawaleryjnie?

Nie wydaje mi się; byłoby głośne oburzenie na antysemityzm. Czy Miller potrafi wyjaśnić to zjawisko? Jeśli nie zgadza się z naukami talmudycznymi, to dlaczego nie poświęca równej ilości czasu na ośmieszanie ideologii talmudycznej? Prostym faktem jest to, że praca Millera, podobnie jak praca Stana Lee, Boba Kane’a, Joe Shustera i innych, jest zasadniczo talmudyczna.

Zaangażowanie Millera w usuwanie wszystkiego, co uważa za zagrożenie dla swojego zasadniczo talmudycznego światopoglądu, ujawnia się w całej jego pracy, szczególnie w jego powieści graficznej Sin City, którą przeniósł na duży ekran w 2005 roku we współpracy z Robertem Rodriguezem (reżyser El Mariachi Desperado) i Quentinem Tarantino.

Zarówno książka, jak i film są pełne nagości, pornografii i wszechobecnej, graficznej przemocy. Sam Miller mówi o “zderzeniu cywilizacji” i o tym, jak “superbohaterowie powinni być z przodu i w centrum”. Uważa nawet, że żydowscy pisarze komiksów, tacy jak on, powinni używać swojego medium jako “największego megafonu” i rażąco stwierdza: “Jestem gotów sprowokować”. [6]

Miller pośrednio mówi tutaj, że komiksy są bronią, której można użyć do ataku na porządek moralny. A Miller używa komiksów od dłuższego czasu. Miller zadzwonił do swoich braci i kolegów pisarzy, mówiąc: “Odżywmy naszą tradycję i wróćmy do pracy”. [7]

Cóż, Miller robi dokładnie to ostatnio. We wrześniu ukaże się komiks zatytułowany Dark Night: The Master Race. Wygląda na to, że nie mógł wymazać idei “rasy panów” ze swojego umysłu, tematu, który od wieków był centralnym punktem nauk talmudycznych.

Miller opisuje swój nowy komiks Holy Terror: Batman! jako “kawałek propagandy”. [8] Dla Millera logika wydaje się tu prosta: rewolucyjne idee prowadzą do powieści graficznych; powieści graficzne prowadzą do filmów; filmy prowadzą do propagandy; a propaganda niezmiennie prowadzi do osłabienia porządku moralnego i społecznego. Jak to później ujął Eli Roth, jego filmy “spieprzą całe pokolenie”. [9]

Co jeśli całe pokolenie nie chce być “pieprzone”? Cóż, znajdą się w kwadraturze z ludźmi takimi jak Roth i rzeczywiście Miller.

Po raz pierwszy opublikowano w lipcu 2017 r.


  • [1] Tricia Jenkins, CIA w Hollywood: Jak agencja kształtuje film i telewizję (Austin: University of Texas, 2016); David L. Robb, Operation Hollywood: How the Pentagon Shapes and Censors the Movies (Nowy Jork: Prometheus Books, 2004); Nick Schou, Spooked: How the CIA Manipulates the Media and Hoodwinks Hollywood (Nowy Jork: Hot Books, 2016).
  • [2] David Bridger, The New Jewish Encyclopedia (Springfield, NJ: Behrman House, 1976), str. 170.
  • [3] Alon Raab, “Ben Gurion’s Golem and Jewish Lesbians”, Samantha Baskind i Ranen Omer-Sherman, red., Jewish Graphic Novel: Critical Approaches (Piscataway, NJ: Rutgers University Press2008_, 215.
  • [4] Tamże, 216.
  • [5] Geoff Boucher, “Revenge of the Dark Knight”, LA Times, 29 kwietnia 2007.
  • [6] Peter Sanderson, “Frank Miller Speaks”, Publishers Weekly, 28 lutego 2006.
  • [7] Tamże.
  • [8] Harry Mount, “Święta propaganda! Batman walczy z Osamą bin Ladenem”, Daily Telegraph, 15 lutego 2006.
  • [9] Stuart Dredge, “Serial Netflix Hemlock Grove: ‘Ludzie chcą, aby ich horror był przerażający’, mówi Eli Roth”, Guardian, 10 kwietnia 2017 r.

ŹRÓDŁO: Weterani dzisiaj

Comments

  1. czystesale says:

    “judaizm i Talmud” nie tworzą żadnej religii

    to po prostu instrukcja zbrodni, to poczyna się już w torze, judaizm znajduje się na torze zbrodni. Nic tak nie uskrzydla zbrodniarzy, jak nienawiść, która jest podstawą ideologii tzw. judaizmu, wyrażająca się w pojęciu “ludu wybranego”.

    Czy można się dziwić, że synagoga jest elementem organizacji przestępczej i zbrodni ? Tej organizacji zapewniono nie tylko ochronę przed jakimikolwiek podejrzeniem, przed czym chroni ją nawet kodeks karny czynem “mowy nienawiści” i “kłamstwa oświęcimskiego”, ale też napływ środków finansowych, nazywanych “odszkodowaniem” na rzecz przemysłu holokaustu, typowego żydowskiego przemysłu chucpy. Czy może być doskonalsza forma organizacji przestępczej i zbrodni ?

Wypowiedz się