Oszustwo COVID: prawnicy wnoszą skargę przeciwko skorumpowanemu rządowi Australii

Prezentowany pozew sądowy przeciwko skorumpowanemu rządowi Australii i rządom stanowym, jest gotowym wzorcem dla polskich prawników , w tym kancelarii prawnych. Sytuacja w Polsce jest taka sama, jak w Australii, Niemczech i wielu innych krajach, gdzie składane są oskarżenia dowodowe przeciwko sprawcom tego ogromnego oszustwa. Obecna sytuacja fałszywej plandemii w Polsce jest testem dla polskich prawników i kancelarii prawnych, aby się  określili, czy są  Polakami czy Poliniakami !!!

Redakcja KIP

Oszustwo COVID: prawnicy wnoszą skargę przeciwko skorumpowanemu rządowi Australii

Principia Scientific International otrzymała informację z Concerned Lawyer’s Network. To jest pierwsza część wyjaśnienia ich działań prawnych. Zrobimy kolejny artykuł na temat ich działań i dowodów.

DO: Wiktoriański Premier Daniel Andrews,

Wiktoriański dyrektor ds. Zdrowia Brett Sutton,

Premier Scott Morrison,

Federalny dyrektor ds. Zdrowia Paul Kelly

ORAZ innym wymienionym w załączonym harmonogramie.

Podpisano w imieniu Concerned Lawyers Network:

Maria Rigoli B.A. LLB. (Uniwersytet Melbourne) Acc.Spec (Fam)

Jeff Tran B Science LLB (Melbourne)

Russell Sumner LLM GDipDisRes Post GradD Legal Practice (UK) (LLB) (HONS)

Shemarrah Davis LLB (Uniwersytet Monash)

Tony Nikolic LLB Criminology (Uni. Western Sydney) LLM (College of law)

Liesl Tziolis B.A, LLB, (z wyróżnieniem, Uni of Qld),

MBA Concerned Lawyers Network Wszystkie wymienione „eksponaty” znajdują się na stronie: www.concernedlawyersnetwork.net

Re: Zawiadomienie o odpowiedzialności i potencjalne roszczenia

My, niżej podpisani w imieniu Concerned Lawyers Network (w imieniu oczekujących klientów, ofiar i osób posiadających legitymację prawną oraz tej sieci prawników) piszemy ten list otwarty, aby poprosić o przegląd i wycofanie środków podjętych przez rządy wiktoriański i australijski, które opierały się na założeniu istniejącej i / lub trwającej pandemii Covid19, prowadzącej do ogłoszenia stanu wyjątkowego, stanu klęski żywiołowej i innych powiązanych środków prawnych. Z szacunkiem zawiadamiamy Cię o potencjalnych zobowiązaniach w przypadku dalszego polegania na tej przesłance i późniejszym przekroczeniu uprawnień, podczas gdy istnieją przytłaczające dowody przeciwko takiej przesłance.

PODSUMOWANIE
  1. Covid19 (jeśli można go wyizolować) może być po prostu innym koronawirusem, takim jak grypa lub przeziębienie. Patenty na zestawy testów medycznych Covid19 zostały jednak wyprodukowane i sprzedane wiele lat temu w wielu krajach, w tym w Australii.
  2. WHO fałszywie ogłosiła pandemię w odniesieniu do Covid19.
  3. Zmanipulowano statystyki zgonów Covid19 w Australii, a także w innych krajach.
  4. Testy Covid19 nie są wiarygodne, jeśli chodzi o badanie żadnej określonej choroby.
  5. Za ogłoszeniem pandemii Covid19 stoją globalne plany, aby przynieść korzyści finansowe niektórym zagranicznym osobom i firmom oraz uzyskać kontrolę nad populacjami, w tym w Australii.
  6. Według dowodów medycznych w Australii nie ma pandemii – co najwyżej epidemia grypy sezonowej, i nic nie usprawiedliwia ogłaszania stanów wyjątkowych lub katastrof. Stwierdzono, że Covid19 to rodzaj grypy (koronawirusa) z rozszerzeniem oszacowano wskaźnik przeżycia 99,9% we wszystkich grupach wiekowych z grupami najwyższego ryzyka powyżej 65. roku życia szacowany na 99,6%.
  7. Można podjąć ograniczone kroki, aby zająć się osobami starszymi lub z obniżoną odpornością, które są bardziej narażone na Covid19, jak miało to miejsce w przeszłości w przypadku grypy, bez ograniczania wolności mas zdrowych ludzi.
  8. Istnieją poważne konflikty interesów między niektórymi przedstawicielami rządu, mianowanymi urzędnikami ds. Zdrowia i grupami zadaniowymi, a korporacjami farmaceutycznymi i światowymi interesami, które priorytetowo traktują własne zyski i kontrolę, zamiast interesów zdrowotnych Australijczyków.
  9. Australijczycy byli wykorzystywani przez strach, dezinformację i utrudnianie swobód w wyniku kontynuacji fałszywego oświadczenia, że ​​istnieje pandemia Covid19 i nalegania, aby przestrzegać nieproporcjonalnych praw, zasad i wskazówek, które ograniczają ich fizycznie, psychicznie i finansowo, powodując wiele szkód, w tym w niektórych przypadkach śmierć.
  10. Kluczowi decydenci w rządach Australii i służbie publicznej mają ogromne konflikty interesów związane z firmami produkującymi szczepionki oraz innymi producentami i dostawcami leków, które mają wpływ na ich decyzje. Są także pod wpływem globalnych graczy i globalnej polityki, a nie Australijczyków, którzy ich wybrali. Covid19 był używany jako przykrywka, aby wprowadzić państwa policyjne i zapewnić korzyści finansowe firmom zajmującym się szczepionkami, a także tym, którzy mają własne interesy w firmach szczepionkowych i kontrolują populacje.
  11. Wszystkich ministrów i innych osób, do których adresowany jest niniejszy list, ZAWIADOMIAMY o odpowiedzialności cywilnej i karnej, która może powstać przeciwko nim za jakiekolwiek obecne lub przyszłe zamierzone lub lekkomyślne dalsze wprowadzanie w błąd informacją i nadużycie władzy, oraz straty i szkody dla Australijczyków.
  12. Wszyscy inni urzędnicy, do których niniejszy list jest kopiowany, są również powiadamiani o dowodach i potencjalnej odpowiedzialności cywilnej i karnej wynikającej z przyszłych roszczeń, które mogą również mieć na nich wpływ w związku z podejmowaniem przez nich decyzji lub wykonywaniem decyzji przełożonych, jeśli takie działania naruszają prawa człowieka.
  13. W imieniu naszych klientów, ofiar i innych zainteresowanych ze stanu Wiktorii i Australijczyków oraz sieci prawników, prosimy o natychmiastowe wycofanie się z blokad i innych nieproporcjonalnych środków oraz o pełne otwarcie gospodarki i społeczeństwa do stanu jaki był przed wprowadzeniem i wykonaniem tych środków (przed styczniem 2020 r.).
  14. Oprócz potencjalnych roszczeń z tytułu przyszłej odpowiedzialności osobistej, zastrzegamy sobie prawo naszych klientów do podjęcia działań prawnych przeciwko Tobie w związku z przeszłymi szkodami i stratami poniesionymi do tego momentu.
  15. Prosimy również o odpowiedź na konkretne pytania zawarte w tym liście skierowanym do Ciebie.
OŚWIADCZENIE OTWARCIA

Jako doświadczeni prawnicy opieramy się na dowodach. Z ekspertyz i innych dowodów, które są publicznie dostępne w Australii i na całym świecie, wydaje się, że istnieją mocne dowody na to, że nie można już polegać na założeniu, że pandemia Covid19 istnieje. Ponadto wydaje się oczywiste, że rządy stanowe i federalne:

  1. nie poinformowały we właściwy sposób mieszkańców Wiktorii i Australijczyków o wystarczających i niezależnych dowodach dotyczących pandemii, które uzasadniałyby ogłoszenie stanu wyjątkowego i stanu klęski żywiołowej; i
  2. nie poinformowały odpowiednio mieszkańców Wiktorii i Australijczyków (lub nie wzięły pod uwagę przy podejmowaniu decyzji odpowiednich i niezależnych dowodów), że Covid19 został potwierdzony jako izolowany wirus lub jak skuteczne są testy na jego obecność; i
  3. nie poinformowały odpowiednio mieszkańców Wiktorii i Australijczyków o dowodach skutecznego leczenia Covid19, takich jak Invermectin i Hydroxychloroquine, ani nie wzięły ich pod uwagę przy podejmowaniu decyzji, ani o żadnych ważnych powodach, dla których takie leki zostały nagle zakazane. Jest to szczególnie sprzeczne, ponieważ hydroksychlorochina jest od dziesięcioleci bezpiecznie stosowana na całym świecie, zarówno jako szczepionka doustna, jak i w leczenie wielu chorób, w tym tocznia i malarii, a dowody na całym świecie ujawniają doniesienia o 100% wyleczeniu Covid19 w przypadku wczesnego leczenia. ; i
  4. nie poinformowały w odpowiedni sposób mieszkańców Wiktorii i Australijczyków, ani nie wzięły pod uwagę przy podejmowaniu decyzji odpowiednich i niezależnych dowodów dotyczących poważnych skutków ubocznych szczepionek w ogóle, w tym śmierci, oraz konieczności wielu lat udanych badań, zanim w ogóle wypuszczą leki; i
  5. nie poinformowali w odpowiedni sposób mieszkańców Wiktorii i Australijczyków o interesach finansowych lub partykularnych (ministrów, urzędników służby zdrowia i wyznaczonych przez nich służb publicznych oraz podległych im organów), w produkcji szczepionek i udzielonej ochronie prawnej, ani nie uwzględniali przy ich podejmowaniu decyzji firmom zajmującym się szczepionkami w przypadku obrażeń lub śmierci obywateli przyjmujących szczepionki; i
  6. nie poinformowały odpowiednio mieszkańców Wiktorii i Australijczyków poprzez politykę zdrowotną o tym, jak najlepiej poprawić nasze zdrowie i system odpornościowy, aby były odporne na infekcje; i
  7. nie poinformował w odpowiedni sposób mieszkańców Wiktorii i Australijczyków, że zgłoszone zgony Covid19 są niedokładne i nie są przypadkowe, i obejmują zgony z powodu chorób współistniejących. Zamiast tego skupiono się na strachu przed śmiertelnością choroby i z dala od faktów, że większość śmiertelności dotyczyła osób starszych lub z obniżoną odpornością, którzy są już podatni z powodu wcześniej istniejących schorzeń lub chorób współistniejących; i
  8. nie poinformowały odpowiednio mieszkańców Wiktorii i Australijczyków o dostępnej, odpowiedniej i niezależnej medycynie i nauce o wirusach, egzosomach i naturalnych systemach obronnych organizmu ani nie wzięły pod uwagę przy podejmowaniu decyzji, a zamiast tego polegały na kilku wybranych badaczach, z których wielu ma udziały finansowe lub inne w zagranicznych, globalnych i międzynarodowych firmach, lub które są powiązane z zagranicznymi korporacjami farmaceutycznymi i szczepionkowymi; i
  9. nie poinformowały w odpowiedni sposób mieszkańców Wiktorii i Australijczyków o prawdziwej naturze stosowanych testów covid19 lub nie wzięły pod ich uwagę przy podejmowaniu decyzji, że nie są one wiarygodne, skupiając się zamiast tego na liczbie „przypadków pozytywnych”, w tym fałszywie dodatnich i niezdiagnozowanych pozytywnie, gdy testy zostaną uznane przez rząd za niewiarygodne standardy TGA i jak dotąd nie było żadnego wiarygodnego wyodrębnienia Covid19 w żadnym przypadku; i
  10. nie poinformowali w odpowiedni sposób mieszkańców Wiktorii i Australijczyków o tym, że używane testy covid19 były produkowane i rozprowadzane do krajów na całym świecie (przy dużych zakupach z Australii), lub nie uwzględniali ich przy podejmowaniu decyzji, od co najmniej 2017 roku, ponad 3 lata przed niespodziewanym wybuchem Covid19 pod koniec 2019 r. i że patenty dotyczące zestawów testowych Covid19 zostały już zgłoszone w 2015 r. około 5 lat temu, co budzi podejrzenia o planowanej pandemii; i
  11. nie poinformowały odpowiednio mieszkańców Wiktorii i Australijczyków o konsekwencjach związanych z zapewnieniem zachęt finansowych klinicystom i szpitalom za każdym razem, gdy rejestrują śmierć w ramach Covid19, ani nie wzięły pod uwagę przy podejmowaniu decyzji; i
  12. nie poinformowały w odpowiedni sposób mieszkańców Wiktorii i Australijczyków o konsekwencjach zachęt finansowych i pożyczek, które rząd federalny otrzymuje od MFW i WHO oraz innych podmiotów zagranicznych lub korporacji, lub nie wzięły ich pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o ogłoszeniu pandemii i jak nią zarządzać oraz jakie ograniczenia nałożyć na biznes i swobodę przemieszczania się z tych globalnych organów.

Co więcej, wydaje się, że większość mediów głównego nurtu w telewizji i prasie znajdowała się pod wpływem rządów stanowych i federalnych, ponieważ takie media unikały kwestionowania rządowej narracji na temat Covid19, a zatem nie poinformowały również mieszkańców Wiktorii i Australii, że  mają prawo wglądu do wszystkich istotnych bezstronnych dowodów bez cenzury. Ponadto wiele mediów głównego nurtu lekceważy każdą osobę kwestionującą rządową narrację oraz naukę i legalność, na której się opierają, nawet jeśli są przesłuchiwani przez doświadczonych lekarzy i prawników. Wielu z nas zastanawia się, czy rząd  sam zataił istotne informacje i fakty przed mediami lub czy media faktycznie współdziałają z rządem w lekkomyślnym lub umyślnym zaniedbaniu przekazywania opinii publicznej odpowiednich faktów, w oparciu o obiektywne, prawdziwe dziennikarskie podstawy.

PYTANIA PRAWNE

Niezależnie od tego, czy ktoś uważa, że ​​wirus Covid19 istnieje, nie istnieje, istnieje organicznie lub istnieje przez człowieka / wyprodukowany lub w inny sposób, pytania, na które należy odpowiedzieć w świetle dostępnych odpowiednich i niezależnych dowodów, są następujące:

  1. Czym jest „pandemia” w przeciwieństwie do „epidemii”? Czy była czy nadal istnieje „pandemia” w prawdziwym tego słowa znaczeniu ?;
  2. Czy środki, które były i są nadal podejmowane w odpowiedzi na rzekomą pandemię rządów Australii i stanowych ograniczających wolność obywateli – są uzasadnione i proporcjonalne oraz zgodne z prawem międzynarodowym, prawami człowieka i konstytucją Australii?
  3. Jeśli nie ma pandemii lub domniemana pandemia ustąpiła, lub zamiast tego wystąpiła epidemia sezonowa lub coś mniejszego, czy którekolwiek ze środków podjętych przez rządy nadal mogą być uzasadnione, a jeśli tak, to do jakiego momentu?
  4. Jeżeli nie ma takiego uzasadnienia oraz w świetle dostępnych niezależnych i odpowiednich dowodów, jakie są prawne zobowiązania i ekspozycje australijskich decydentów w strukturze dowodzenia? (biorąc pod uwagę, między innymi, bezpośrednio związane straty i szkody, w tym między innymi samobójstwa, wzrost przestępczości i przemocy domowej, masowe pogorszenie stanu zdrowia psychicznego, ograniczenie wolności podróżowania, bezprawne aresztowania, bezprawne przetrzymywanie, bezprawne testy, bezprawne masowe straty finansowe przedsiębiorstw, pracowników, organizacji non-profit oraz innych organizacji i osób fizycznych, zamknięte i zbankrutowane firmy, ingerencja w prawa wynajmującego i najemcy, ingerencja w relacje lekarskie i pacjentów, naruszenie użytkowania nieruchomości, przejęcia hipotek, nieuwzględnienie podstawy podejmowania decyzji, wprowadzanie w błąd ludzi i załamanie gospodarki).

To nie są tylko kwestie naukowe i medyczne, ale kwestie prawne.

FAKTY I DOWODY DEFINICJA „PANDEMII”

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO): Pandemię definiuje się jako„ epidemię występującą na całym świecie lub na bardzo dużym obszarze, przekraczającą międzynarodowe granice i dotykającą zwykle dużą liczbę ludzi ”. Klasyczna definicja nie zawiera nic na temat odporności populacji, wirusologii czy ciężkości choroby. Zgodnie z tą definicją, można powiedzieć, że pandemie występują co roku na każdej z umiarkowanych półkul południowej i północnej, biorąc pod uwagę, że sezonowe epidemie przekraczają granice międzynarodowe i dotykają dużą liczbę ludzi. Jednak epidemie sezonowe nie są uważane za pandemie.

WHO zmieniła definicję w 2020 roku i obecnie wydaje się, że opisuje ona, czym jest regularna sezonowa epidemia przeziębienia i grypy. Nie wierzymy, że ta definicja z prawnego, moralnego lub etycznego punktu widzenia może wpływać na politykę zdrowotną i modelowanie dla narodów na całym świecie, w tym Australii.

FAŁSZYWE PANDEMIE PRZESZŁOŚCI

Studium przypadku pandemii świńskiej grypy w 2009 r. ujawnia dochodzenie Parlamentu Europejskiego, w którym ustalono, że WHO manipulowała informacjami, aby nieuczciwie ogłosić pandemię, uruchamiając lukratywne „uśpione umowy” z firmami farmaceutycznymi.

Ujawniono również, że Australijski Departament Zdrowia fałszywie przedstawił dane statystyczne, aby zaalarmować opinię publiczną o świńskiej grypie, chociaż był to alarm nieuzasadniony.

Rząd nakazał przygotowanie szczepionek, zanim pojawiły się jakiekolwiek dowody na to, że świńska grypa była poważniejsza niż inne szczepy grypy (ostatecznie tak nie było). Patrz strony 120 i 154-159 RAPORT O HARRISONIE.

W przeszłości stwierdzono, że WHO fałszywie ogłosiła „pandemię”, na przykład świńską grypę. https://www.abc.net.au/news/2010-06-11/34926 patrz WYSTAWA RAPORTY Z BADAŃ PANDEMIA

Modelowanie opiera się na zmieniających się postulatach WHO dotyczących tego, co naprawdę oznacza „pandemia”. Modelowanie stosowane w odpowiedzi na politykę międzynarodową opiera się na niepublikowanym, niezweryfikowanym kodzie sprzed 13 lat.

Wydaje się, że (niektórzy) australijscy modelarze mają głębokie powiązania finansowe z firmami farmaceutycznymi i konfliktowymi globalnymi strukturami władzy, takimi jak Gates Foundation i Gavi (Vaccine Alliance).

Aby uzyskać pełny dokument i dowody, LINK TUTAJ. . W przyszłych artykułach dodamy dalsze sekcje ich badań i argumentów przeciwko rządowi.

Opublikowano 11 listopada 2020 r

Napisane przez Johna O’Sullivana

Za: https://principia-scientific.com/covid-fraud-lawyers-file-action-against-corrupt-australian-government/?fbclid=IwAR3aV7piUR23IlkQj10byU8F5h_w66DgSkvE508oexJ-3IrNhOUEi

Wypowiedz się