• AKTUALNOŚCI
  • ŚWIAT I CYWILIZACJE
  • USTRÓJ I PAŃSTWO
  • SPOŁECZEŃSTWO I EKOSYSTEM
  • GOSPODARKA I EKONOMIA
  • SPRAWIEDLIWOŚĆ
  • POLITYKA
  • OBRONNOŚĆ
  • EDUKACJA, KULTURA, SZTUKA
  • NAUKA I TECHNIKA
  • HISTORIA
  • POCZET INTELIGENCJI POLSKIEJ
  • INNE TEMATY
  • Strona główna
  • O Stowarzyszeniu
    • Deklaracja ideowo-programowa
    • Statut
    • #2059 (bez tytułu)
    • Konto i adres Stowarzyszenia
  • Autorzy
  • Stanowisko KIP
    • Biuletyn KIP
  • Książki
  • Wideo
  • Kontakt
    • Linki
Klub Inteligencji Polskiej 01/06/2021

Klony pośród nas

Publikujemy ten interesujący materiał nie przypadkowo po poprzedzających 5 artykułach, w tym zwłaszcza przedostatnim raporcie Benjamina Fulforda. Może się to wydawać jako fantastyka, bajka itp. Czytelnik niech wnioski wyciągnie sam.

Redakcja KIP

By Marcin – Kosmiczne Ujawnienie|31 maja 2021|Baner duży, Emery Smith, Kosmiczne Ujawnienie,

KLONY POŚRÓD NAS
Sezon 12, odcinek 30

19 lutego 2019 r.

GN: George Noory
ES: Emery Smith

 

George Noory: Wszyscy słyszeliśmy o klonowaniu, ale co, jeśli ty, twój przyjaciel lub ktoś, kogo spotkałeś, jest klonem? Czy w ogóle wiedziałbyś o tym?

Witaj w “Kosmicznym ujawnieniu”, Emery Smith. Cześć, Emery. Dobrze Cię znowu widzieć.

Emery Smith: Ciebie również dobrze widzieć, George. Dzięki za zaproszenie mnie.

GN: Te klony mogą oznaczać wszystko, różne dziedziny życia. Mogą to być istoty pozaziemskie. Mogą to być sklonowani ludzie. Co o tym wiemy?

ES: Cóż, klonowanie odbywało się zanim jeszcze się pojawiłem.

Od jakiegoś czasu klonują zwierzęta. A w programach hybrydowych, z którymi byłem związany, klonowali nie tylko gatunki, takie jak rośliny i zwierzęta, ale także regenerowali tkanki istot pozaziemskich i hodowali je, a następnie klonowali.

A potem zaczęli klonować ludzi bardzo dawno temu.

To interesujące teraz, że w wiadomościach, po rozmowie o tym kilka razy, teraz pojawiają się.

Chiny po prostu robią to od zawsze, ale oczywiście w swoich podziemnych obiektach klonują ludzi i klonują. . . słyszałeś o tym, że sklonowali swojego pierwszego naczelnego.

I hej, jeśli potrafią sklonować naczelnych – co potwierdza to, o czym mówię – z pewnością mogą też sklonować człowieka.

Hodują też ludzi na narządy. I wiesz, [jest] za tym duża kontrowersja. Ale klony są wszędzie: ludzie, istoty pozaziemskie. Wędrują po całym świecie.

Niektórzy ludzie nazywają je sobowtórami, ponieważ mogą wyhodować człowieka, aby wyglądał jak ktoś, wgrywając program umysłowy i wszczepiając mu elektronikę i tym podobne rzeczy, aby naprawdę pomyśleli, że mieli takie życie, i wszczepią ich do firmy lub jakiejkolwiek organizacji chcą.

I wiesz, wiele razy będziesz spacerować ulicą, usłyszysz, jak ludzie mówią – możesz to sprawdzić w Internecie – „Człowieku, ta osoba wygląda zupełnie jak ja”.

GN: Jasne.

ES: Wiesz: „Dlaczego tak jest? Jak oni się tam dostali?” I nie mają pojęcia, że prawdopodobnie byli częścią tego programu klonowania.

GN: Cóż, czy jest jakiś ukryty plan? Ponieważ właśnie wspomniałeś o czymś, co po prostu wystraszyło mnie na śmierć, czyli zastąpienie nas klonami. A kto by zauważył różnicę?

ES: To prawdopodobnie jeden z nielicznych przypadków, George, kiedy złapałeś mnie na negatywnej części, ponieważ istnieje taki program. Setki ludzi są klonowane w podziemnych obiektach w Australii. . .

GN: Mój Boże!

ES: …oraz w niektórych częściach Stanów Zjednoczonych.

I robią to z jakiegoś powodu, który oczywiście jest diabelski, ponieważ nie ma powodu, aby klonować ludzi i utrzymywać to w tajemnicy i robić straszne eksperymenty na tych ludziach i wszczepiać im fałszywą pamięć.

Największy problem, jaki mają, jest taki, że niektóre eksperymentalne klony wybierają do tworzenia 20 kopii jednej osoby.

GN: Właśnie.

ES: A gdy te klony starzeją się a oni trenują je, zaczynają sobie przypominać wspomnienia.

GN: A co jeśli sklonujesz prezydenta i umieścisz tego klona w Białym Domu? Umieszczasz je w Rosji na Kremlu i rozrzucasz wszędzie.

A co, jeśli stoi za tym firma, która chce kontrolować i zdominować planetę?

ES: Myślę, że jest taka możliwość. Nie sądzę, żeby to się działo teraz.

Myślę, że to raczej dominacja korporacji, która jest ponad prezydentem. Rozumiesz?

GN: Rozumiem.

ES: Więc ważniejsze jest, że te korporacje wstawiają te zaprogramowane klony, które są zaprogramowane aby wyglądały jak ludzie, i niestety, eliminują tych ludzi. Wiesz, oni uśmiercają [ich], ponieważ musisz kogoś zlikwidować, aby go zastąpić.

GN: Cóż, kto u licha wymyślił taki plan – Deep State? Ktoś za tym musi stać.

ES: Tak, to znaczy Deep State to popkulturowe określenie, które dla mnie oznacza po prostu główne korporacje, które mają własne plany, a które mogą być również pod wpływem siły wyższej.

GN: Jak długo to się dzieje? Lata?

ES: O mój Boże, jeśli o mnie chodzi, kiedy dowiedziałem się o tym w 1990 roku. . .

GN: 29 lat temu?

ES:. . . musieli to robić co najmniej dwie dekady wcześniej.

GN: Jezu!

ES: Tak.

GN: Czy technologia jest tak zaawansowana?

ES: Tak. Tak to jest. Mogą teraz drukować w 3D – zarówno pojedyncze osoby jak i grupy ludzi – w ciągu kilku miesięcy.

GN: Otóż, martwimy się przede wszystkim tym, że ludzie klonują ludzi do własnych celów.

ES: Racja.

GN: Ale co z istotami pozaziemskimi klonującymi ludzi i tak jakby wstrzykującymi w nich samych siebie. Czy to jest możliwe?

ES: Tak, jest to możliwe. Nie znam żadnych istot pozaziemskich, które klonują ludzi.

Jestem świadomy istnienia istot pozaziemskich, które zbierają ludzkie DNA.

GN: To trwa.

ES: Trwa z dobrego powodu, a nie ze złego powodu. Wiesz, oni mogą też zrobić cokolwiek.

Chodzi mi o to, że są już na zaawansowanym poziomie naukowym, którego my nie bylibyśmy w stanie zrozumieć, gdybyśmy mieli coś stworzyć.

GN: Czy klon, Emery, jest zasadniczo człowiekiem identycznym z klonem? A więc jedzą, śpią, robią wszystko to, co robi człowiek?

ES: Nie. Nie, ponieważ nadal muszą przejść przez proces wzrostu. Tak. . . to dużo pracy.

GN: Nie możesz tego przyspieszyć?

ES: Cóż, przyspieszyli to, ale jest problem.

Mogą zrobić George’a Noory w około osiem lat, takiego jak ty … od dziecka do ciebie.

GN: OK.

ES: Problem w tym, że mózg nie może rosnąć [tak] szybko, jak ciało. Więc wszystkie tkanki ciała, takie jak kości, mięśnie, ścięgna i tym podobne. . . wzrost wszystkiego, co jest zrobione z kolagenu, można bardzo szybko przyspieszyć dzięki technologiom, które mają.

A nauka, wiesz, możesz się uczyć dość szybko.

Ale wydaje się, że mają problem z mózgiem.

GN: Jaki jest program? Jaka jest tu misja klonowania?

ES: Wiesz, nie znam tego programu. Mogę tylko dać ci swoją opinię na ten temat, że użyliby go do rzeczy typu strach, takich jak fałszywa inwazja obcych, zdecydowanie kontrola, jak tajna armia, wiesz, tajna grupa zabójców, wiesz, rzeczy takie jak to, jak wiecie, są bardzo przerażające.

Sama świadomość, że robią to na przenośniku taśmowym do masowej produkcji, jest wystarczająco przerażająca.

I wiesz, musisz zająć się tą istotą. Musisz karmić tę istotę. Musisz wyszkolić tę istotę.

GN: To żyje!

ES: To prawdziwa osoba.

GN: Tak.

ES: I jak powiedziałem, niektórzy z nich przypominają sobie swoją przeszłość. A potem wspomnienia wyniszczają ich psychikę.

Ale wiesz, robi się to na wczesnym etapie, ale powiem, że nie zawsze się to udaje.

GN: Co dzieje się z ludzką duszą w takiej sytuacji, Emery? Czy klon ma oddzielną duszę?

ES: Uważam, że klon ma oddzielną duszę, odrębną osobowość, ale jest również powiązany ze swoim bliźniakiem, swoim klonem …

GN: OK.

ES:. . . ponieważ zostało już wykazane, że kiedy włożysz DNA do szklanki wody i umieścisz inną oczyszczoną wodę w pobliżu, to automatycznie zacznie ona zawierać DNA w tej drugiej szklance wody, niezależnie od tego, czy bombardujesz ją światłem lasera, czy używasz częstotliwości dźwięku.

Więc jeśli bierzesz od kogoś DNA, to DNA ma dysk twardy, na którym będzie ono przypominało pewne rzeczy.

W ten sposób czasami zapadamy na choroby, które mają nasze babcie i dziadkowie. To jest w linii rodu. To jest w DNA.

Więc czego nie można powiedzieć, że programowanie, które miała pierwotna osoba, mogło z łatwością znajdować się w klonie i faktycznie mieć cechy tej osoby.

Jeśli chodzi o duszę i ducha, to nadal jest to dla mnie bardzo kłopotliwe do zrozumienia, ale te klony mają uczucia. Mają emocje. Mają wszystko, co normalna osoba miałaby.

I mają wybór, aby podjąć duchową decyzję, jeśli chcą być osobą religijną lub kimś takim.

GN: Czy mają pamięć osoby, z której zostali sklonowani, czy też mają własną?

ES: Mają własną pamięć życiową, a większość z nich – 80% z nich – przypomina sobie, kim byli wcześniej.

GN: Czy wiedzą, że są klonami?

ES: Cóż, niektórzy tak. Niektórzy to rozumieją. Niektórzy są w rzeczywistości żołnierzami klonowania, więc w rzeczywistości są wychowywani na określone misje.

GN: To znaczy, gdyby klon Emery’ego Smitha przyszedł tu teraz i spojrzał na ciebie, czy ten klon pomyślałby, że jest tobą?

ES: Mógłby tak pomyśleć. Spotkałem dwie – w wojsku – dwie osoby, którymi byłem bardzo zszokowany, widząc je twarzą w twarz, ponieważ na pewno byłem to ja.

GN: Ha! Spojrzałeś na siebie?

ES: Tak. I to było bardzo interesujące. I ludzie to zauważyli. I nie było to coś, co było głęboko zakorzenione w projektach. Było to uzupełnieniem… pracy w bazie sił powietrznych Kirtland.

GN: Interesujące.

ES: Staliśmy się jakby przyjaciółmi na bardzo, bardzo krótki czas. A potem zniknął lub został przeniesiony.

Ale to było bardzo interesujące, że ludzie podchwycili to i dostrzegli dokładne podobieństwa.

I wiesz . . . Jest więc możliwy sposób, w jaki to się dzieje. Ale jego osobowość była całkowitym przeciwieństwem mojej.

GN: Dlaczego miałby istnieć drugi sklonowany ty? Jaki był tego cel?

ES: Nie wiem. Nie wiem, czy to też było. . . Wiesz, możliwe jest również we wszechświecie z sobowtórami, że ci ludzie urodzili się w różnych częściach świata.

I może to być po prostu energetyczna rzecz, że urodzili się w tym samym czasie i tej samej energii i tym samym zestrojeniu z gwiazdami.

Wiesz, istnieje również naturalne klonowanie, jak nazywam tych sobowtórów, których widzicie.

GN: Czy chcą cię zastąpić?

ES: Nie wierzę, że klonują mnie z jakiegokolwiek powodu. Nie mam. . .

GN: Cóż, mam na myśli – jeśli są jeszcze dwie wersje ciebie …

ES: Nie mam co do tego żadnej intuicji, ale zobaczenie kogoś identycznego ze sobą samym jest bardzo zaskakującą rzeczą.

A to było, kiedy byłem bardzo, bardzo młody, oczywiście, mając niewiele ponad 20 lat.

GN: Czy klony mogą się łączyć w pary? Czy oni maja dzieci?

ES: Klon jest taki sam, jak wtedy, gdy klonujemy naczelne, świnię lub krowę. Nadal mają te same organy, te same rzeczy.

GN: Zdolność do rozmnażania się?

ES: Jedyną różnicą jest to, że w niektóre klony są wszczepiane urządzenia elektroniczne i ulepszenia biologiczne aby były, być może czasami kontrolowane umysłowo lub aby wykonywały tak zwane misje w jedną stronę.

Albo po prostu na pewno zginą w tej misji, ale zrealizują ją niezależnie od programu.

GN: Jak myślisz, ile jest na tej planecie tajnych laboratoriów zajmujących się klonowaniem?

ES: Wiem o sześciu. Więc prawdopodobnie jest. . .

GN: Niesamowite! Na całej planecie?

ES: Prawdopodobnie jest dwa razy tyle lub więcej.

GN: Emery, jak powszechne są klony ET?

ES: Klony ET są bardzo rozpowszechnione. To po prostu coś, co robią. Robią to od zawsze.

To dość interesujące jak wiele ras ET wygląda tak samo.

GN: Tak. Są niezwykłe.

ES: I myślisz „Cóż, dlaczego tak jest?” Czy może doskonalili swój super plan stworzenia silniejszej osoby?

Czy pozyskiwali DNA, manipulowali nim, aby człowiek był nadczłowiekiem, a my wszyscy będziemy tym niesamowitym super stworzeniem, które nie choruje, które może żyć 500 lat. . .

GN: Byłoby miło.

ES:. . . który rodzi się z całą technologią już wbudowaną?

GN: Hm.

ES: Więc myślę, że jest kilka ras, które SĄ z tego samego klona co. . . tylko z powodu ciał, które widziałem i nad którymi pracowałem. Są po prostu zbyt identyczne.

GN: Znam bliźniaki, które są identyczne. Kombinowali, gdy byli dziećmi. Kombinowali, gdy byli dorośli. Próbowali nabierać chłopaków i dziewczyny.

Czy te klony mają taką osobowość? To znaczy, czy oni manipulują i dobrze się bawią?

ES: Tak. To znaczy, oczywiście mają to połączenie, jak bliźnięta. Cieszę się, że o tym wspomniałeś.

A bliźniaki są mi bardzo dobrze znane. Znałem wiele bliźniaków. Przestudiowałem to dogłębnie, że istnieje połączenie energetyczne z powodu tej samej częstotliwości wibracji.

Jednak ich geny i skład genetyczny mogą się zmienić. Dobrym tego przykładem jest niedawny raport astronauty, który miał brata bliźniaka, a został wysłany w kosmos i żył w kosmosie nie wiadomo jak długo, ale wrócił.

Zmierzyli DNA i były różnice w DNA.

GN: Tak, to było dziwne.

ES: No, to jest. . . Jak możesz zmienić DNA?

GN: Różne wysokości i tym podobne.

ES: Racja. Zatem DNA może być manipulowane przez pola elektromagnetyczne i promieniowanie oraz żyjące w różnych częściach planety. Oczywiście można było nim manipulować.

GN: Jaki jest cel klonowania, jeśli nie kryje się za tym coś złowrogiego?

To znaczy, nie rozumiem logiki, dlaczego kogoś sklonować.

ES: Cóż, w tej chwili Chiny naprawdę próbują popchnąć to klonowanie, bo chcą hodować ludzi dla swoich narządów, ponieważ 33 osoby umierają tam każdego dnia, czekając tylko na jakiś organ.

GN: Czy nie mogą po prostu wyhodować organu bez człowieka?

ES: Racja. Cóż, próbują znaleźć gatunki takie jak świnie, które mają bardzo podobne. . . Dlatego w kardiochirurgii używamy zastawek świńskich, serc świńskich.

GN: Tak.

ES: I ma to związek z tempem wzrostu komórek, wierz lub nie.

Więc jeśli chodzi o plan, to uważam, że celem korporacyjnego świata jest potajemna hodowla ludzi, zbieranie ich narządów i sprzedawanie ich na czarnym rynku lub wykorzystanie świń do wyhodowania ludzkiego organu, a następnie pobranie tego jednego organu. a następnie wkładanie go do osoby.

GN: Która jest chimerą, jeśli ma w sobie jakieś ludzkie części.

ES: Racja. To chimera, zgadza się.

GN: Mój Boże!

ES: Oczywiście.

GN: Wielki bejsbolista, Ted Williams, on zmarł.

Jego rodzina ma głowę przechowywaną w komorze kriogenicznej. I mają nadzieję, że pewnego dnia będą w stanie sklonować ciało i pobrać wspomnienie z jego prawdziwego mózgu, który jest teraz zamrożony, i umieścić je w mózgu klona.

I oto on! Znowu jest Tedem Williamsem, ponieważ JESTEŚMY pamięcią. Tym właśnie jesteśmy.

ES: Tak, jesteśmy energią. Jesteśmy atomową, krystaliczną strukturą, która może być przearanżowana i ponownie wszczepiona w inną żywą istotę, będącą rodzajem klonu, który nie został „włączony”, jak mówimy w projektach.

Więc możesz mieć ciało, które jest w pełni dorosłe, rośnie i nadal ma mięśnie i może nadal wstać ze stołu po 10 lub 8 latach, w zależności od tego, co to jest, i zaszczepić pamięć o osobie lub. . .

GN: To byłoby niezwykłe.

ES: Tak. Cóż, już to robią.

GN: Mój Boże!

ES: Tak. I to jest niesamowite. To trochę jak z „Avatarem”.

GN: Naprawdę.

ES: Jak w filmie

GN: Ale wciąż jest w tym coś złowrogiego, Emery. Nie widzę w tym niczego pozytywnego.

ES: Nie zgadzam się z tym i myślę, że nie jest dobre. Po prostu mi to nie pasuje.

Więc wiesz, myślę, że są inne sposoby na zrobienie tego, tak jak możemy wydrukować nasze narządy w 3D, ale wiesz, nie wypuszczają tej technologii.

Niedawno opublikowali coś po tym, jak w zeszłym roku mówiłem o drukowaniu 3D organów. I wydrukowali ucho. Wydrukowali ucho w 3D.

GN: Dokładnie tak.

ES: Ale nie mówią ludziom: „Cóż, jakiej matrycy użyłeś do drukowania?”

Wszyscy są podekscytowani, ponieważ sekret polega na tym, jak to zrobić – ponieważ potrzebna jest siatka. Potrzebujesz matrycy dla każdego organu, który hodujemy.

Widziałem to już wiele razy. . .

GN: Jasne.

ES:. . . jak hodują serca i wątroby dla elit i ludzi, którzy tego potrzebują. . . Typy osób VIP.

GN: Dostają wszystko, czego chcą.

ES: I używali do tego opartej na kolagenie struktury białkowej znajdującej się we krwi. Czasami też, w zależności od tego, jaką część ciała hodowali, używali materiałów syntetycznych, co jest w pewnym sensie przerażające.

Ale z drugiej strony mamy oseointegrację. Sprawdziliśmy już tytan w tkankach. Możemy drukować w 3D bardzo małe gąbkowate struktury z wielu różnych rodzajów biokompatybilnych materiałów syntetycznych, nie tylko metali, do wykonania nosa lub do wykonania. . .

GN: Po prostu hodują to od razu, prawda?

ES: Racja. Rosną na tkance.

Więc wezmę kawałek twojej skóry i wydrukuję w 3D siatkę, matrycę kolagenu lub matrycę osocza bogatopłytkowego i aktywuję to.

GN: Wstrzykniesz komórki.

ES: Wstrzyknę tam komórki i hodujemy to a potem możemy tego od razu użyć.

GN: I mają nowy nos czy cokolwiek.

ES: Nowy nos.

GN: Jeśli klon rozmnaża się z klonem, to jakie jest jego potomstwo? Klon?

ES: Cóż, to dobre pytanie, ponieważ jeśli się nad tym zastanowić, to czy ten klon, nr 1 był. . . czy miał jakiś rodowód z innego klona? Ponieważ mężczyzna i kobieta. . . Musisz na to spojrzeć w ten sposób.

Skąd się wziął ten klon: z jakiej linii DNA?

I oczywiście to jest tak, że rodziny nie powinny rozmnażać się razem, ponieważ powoduje to anomalie.

GN: Tak. Absolutnie.

ES: I wiesz, nie wiem, dlaczego to zrobili. Ale tak, jest to zdecydowanie możliwe.

Mają wszystkie narządy płciowe do prokreacji.

GN: Są w pełni funkcjonalne.

ES: To w pełni funkcjonalne istoty. Problem w tym, że w projekcie, jeśli mieliby to zrobić, prawdopodobnie próbowaliby stworzyć jakąś super rasę lub byt.

GN: Tak.

ES: To jedyny powód, żeby to zrobić.

GN: Cóż, czy możesz sobie wyobrazić, co Hitler zrobiłby z tą technologią, gdyby ją udoskonalił? Mógłby jej nadużyć.

ES: Tak, to przerażająca myśl.

GN: Naprawdę! Tak. To znaczy, skąd wiemy, że ET nie dopuszczają się tego samego rodzaju nadużyć?

ES: Cóż, Niemcy miały duże doświadczenie z istotami pozaziemskimi. I wiesz, wierzę, że się z nimi spotkali.

Wiem, że Hitler prawdopodobnie wiedział o niektórych z tych rzeczy, ale musieli zachować to w tajemnicy.

Z informacji, które usłyszałem z drugiej ręki, nie wolno im było tego używać na wojnie.

Było to więc bardzo interesujące zdać sobie sprawę, że miał technologię i nie użył jej przeciwko nam w wojnie i przeciwko Europie.

Ale kto wie, czy nie użył go na sobie. . .

GN: Mhm.

ES:. . . i na swoich bliższych powiernikach z otoczenia?

GN: Gdzieś został sklonowany. Właśnie tego potrzebujemy, prawda?

A niektórzy z tych ludzi chcą żyć wiecznie.

ES: Tak.

GN: Wiesz, ci multimiliarderzy, jeśli mają możliwość robienia tego, o czym mówiliśmy wcześniej: pobierania pamięci, ściągania pamięci do sklonowanych ciał.

Dostają nowe ciało co 20 lat.

ES: Tak, i wyobraź sobie, że mieli pasmo włosów od Marilyn Monroe lub. . .

GN: Albo ktokolwiek, albo John Kennedy.

ES: Albo ktokolwiek, prawda. To znaczy, mogą łatwo odtworzyć klon tylko z tej genetyki – tylko z tej małej ilości DNA.

GN: Masz zaplecze naukowe. Czy byłeś zaangażowany w jakiekolwiek praktyki klonowania?

ES: Bezpośrednio nie, tylko pośrednio byłem częścią tych projektów.

Jestem tego świadomy tylko dlatego, że byłem w tym samym miejscu, w którym klonowali rośliny, zwierzęta, istoty pozaziemskie i mieszali te rzeczy.

Dopiero później dowiedziałem się przez ludzi z “drugiej ręki”, a także przez „specjalną bibliotekę”, jak to nazywam, o tym, jak oni to robią i że odnoszą w tym duże sukcesy.

GN: Nadal nie rozumiem powodu klonowania, to znaczy poza. . . Rozumiem, organy. Ale zabijasz ciało, człowieka, żeby zabrać mu wątrobę, nerki, serce. Nie zgadzam się z tym. Myślę, że to okropne.

Wydaje się, że jest tu większy obraz, czego mi brakuje?

ES: Cóż, myślę, że oni, no wiesz, diabolicznie próbują stworzyć jakąś armię czy coś w tym rodzaju.

I nie zapominaj, że mogą klonować wszelkiego rodzaju dziwne, przerażające rzeczy, nie tylko ludzi, i używać ich przeciwko nam jako jakaś metoda kontrolowania lub styl kontrolowania.

A żeby nie mówić jak teoretyk spiskowy, moja opinia jest następująca: ja nie potrafię, tak jak ty nie potrafisz, wymyślić żadnego innego planu.

No wiesz, dlaczego mieliby chcieć wymienić. . . Albo dlaczego mieliby chcieć wypuścić 100 000 klonów dla ogółu społeczeństwa, aby stworzyć co?

GN: Gdzieś jest plan. Jest ukryty plan. . .

ES: Coś się dzieje.

GN: . . . aby coś zrobić. Wiesz, może oni wszyscy będą jak Mandżurscy kandydaci, aby w dowolnym momencie mogli nacisnąć przycisk a oni wszyscy zrobią wszystko, co chcesz.

ES: Tak. Używają też klonowania w ćwiczeniach.

GN: Co masz na myśli?

ES: Cóż, mają ogromne podziemne obiekty w miastach, które imitują różne typy miast i krajów na całym świecie.

I używają klonów, którym wszczepiono wspomnienia, aby przetestować systemy wojny biologicznej. . .

GN: Aha! W porządku.

ES:. . . aby przetestować broń różnych typów o częstotliwości skalarnej.

GN: Może przeżyją jakąś katastrofę.

ES: Racja. Cóż, jest to również po to, aby zobaczyć, jak opinia publiczna zareaguje na katastrofę w jednym obszarze, o którym powiemy. Powiedzmy, Waszyngton, DC.

GN: OK.

ES: A więc będziemy mieli próbną konfigurację lepszą niż Hollywood. I wiesz, ludzie po prostu budziliby się na ławce lub w domu już wiedząc, że muszą dziś iść do pracy lub. . . Oni już mają zaplanowane. . . Naprawdę wierzą, że może po prostu zasnęli czytając gazetę.

GN: Tak. Dokładnie.

ES: A potem zdarza się jakaś katastrofa, albo epidemia, powiedzmy, wirusowa epidemia.

A potem chcą zobaczyć, jak zareagują ludzie.

Chcą także to nagrać, ponieważ sprzedadzą te informacje innym korporacjom, tę okropną broń i powiedzą: „Och, spójrz, co możemy zrobić. Zrobiliśmy makietę i tak się stało. Więc sprzedamy go do tego kraju, obrócimy i sprzedamy grupie terrorystycznej ”.

Widziałem te miejsca.

GN: Czy myślisz, że te klony, Emery, zostały już umieszczone w tym społeczeństwie – zostały już z nami wmieszane?

ES: W 100% wierzę, że na pewno są klony, które nie wiedzą, że są klonami i które są umieszczane na pozycjach, dla jakiegokolwiek programu…

GN: A co stało się z tym prawdziwym człowiekiem, którego zastąpił klon?

ES: Cóż, jeśli kogoś zastępują, cóż, zwykle jest to prawdopodobnie [dlatego, że] ta osoba została usunięta, a może ta osoba będzie miała. . .

GN: Małe zniknięcie.

ES: Tak, małe zniknięcie czy coś.

Ale są też klony, które po prostu kręcą się w pobliżu, wiesz, które są pracującymi osobnikami, które…

GN: Więc może być. . .

ES:. . . nie miały planu.

GN: Mogłoby być dwóch mnie – ja i gdzieś klon.

ES: Racja.

GN: Może umieścili go w Anglii czy coś.

ES: Jasne. Dobrze.

GN: Ale kim są „oni”?

ES: Zawsze się opieram na tym. Jedynymi osobami, które mają moc i pieniądze, aby to zrobić, są te naprawdę megalityczne korporacje, wiesz, jak te 10 największych korporacji z całej planety, które zdobywają wszystkie dobra.

Wiesz, mają najlepszą technologię, ponieważ wszystko biorą od istot pozaziemskich. Zawsze dostają to jako pierwsi.

GN: Jasne.

ES: I bardzo rzadkie jest, aby zrobili z tego dobry użytek. Ale dużo. . . Wszystkie nasze postępy technologiczne pochodzą od tych korporacji.

Więc patrzę na to również pozytywnie, ponieważ wielu rzeczy używamy w chirurgii, aby ratować ludzkie życie. . . Wiesz, używamy ich w wozach strażackich. Używamy ich w wydziałach policji i w rzeczach, które przedłużają nasze życie.

GN: Jasne.

ES: Po prostu. . .

GN: Czy klony, Emery, mają własną osobowość? To znaczy, czy działają samodzielnie?

ES: Tak, w zależności od tego, jakie są plany tego klona, ​​dlaczego ten klon został stworzony lub jak ten klon został wychowany.

Wiesz, klon mógł zostać wszczepiony rodzinie, kiedy miał trzy lata i po prostu został wychowany do normalnego życia.

GN: I dorastał jako ludzka istota.

ES: Dorastał jako ludzka istota, a potem został poprowadzony na określone stanowisko, naprzykład w rządzie, aby coś zrobić, a później może powiedziano mu, że jest klonem, a może nie.

Więc każdy z nich może mieć własną osobowość, ale nie każdy ma. A niektóre klony, jak ci powiedziałem, mogą mieć kontrolowany umysł. Mogli zostać umieszczeni w rodzinie, a następnie aktywowani jak w sytuacji mandżurskiego kandydata.

GN: Tak.

ES: I nagle. . .

GN: Aby coś zrobić.

ES:. . . ta osoba po prostu odwróciła się bez powodu, zabiła grupę ludzi, nie ma pojęcia, dlaczego to zrobiła, ale zrobiła to. A teraz jest w więzieniu.

GN: Jasne.

ES: I wiele z tych rzeczy tak jest. Wojny zaczynają się od nowa, ponieważ myślą, że ktoś im coś ukradł lub zrobił coś członkowi ich rodziny lub, no wiesz,. . .

GN: Niektórzy wzywają do aresztowania tego chińskiego klonera. Co myślisz?

ES: Cóż, nie jestem tutaj, aby oceniać. Mogę po prostu powiedzieć ci swoją opinię. Myślę, że trzeba to zrewidować.

Myślę, że powinno się zaangażować więcej naukowców i uniwersytetów. Organizacja Narodów Zjednoczonych musi się w to zaangażować. Powiedzmy, co jest etycznie … wiesz, co należy w tym względzie zrobić z etycznego punktu widzenia?

Ponieważ kiedy zaczynasz być nieuczciwy, sytuacja może wymknąć się spod kontroli. I musisz udowodnić ludziom na naszej planecie i przywódcom, dlaczego jest to pozytywna rzecz i [jak] służy ogółowi społeczeństwa.

Dlatego zawsze mówię wszystkim, wiesz, kiedy ludzie zadawali mi pytania na różne tematy związane z osobowością, myślę: „Cóż, jak to ma służyć wszystkim innym? Jak to ma służyć planecie? W porządku? Czy klonujemy humbaki, ponieważ chcemy je hodować w późniejszym terminie, gdyż w przyszłości ich już nie będzie?

Jeśli chodzi o ludzi, to bardzo delikatna sprawa, bo co z duchem? A co z duszą? Czy utrzymujesz tę osobę w stanie zastoju, aż osiągnie określony wiek, i nie budzisz jej a utrzymujesz w śpiączce, aby tak naprawdę nie miała życia?

Rozwijasz się. . . Czy hodujesz tego klona bez mózgu? Wiesz, czy po prostu używasz konstrukcji z tkanki?

Wiesz, jest tak wiele pytań, na które trzeba odpowiedzieć. . . że opinia publiczna i przywódcy świata muszą spojrzeć na tę osobę i być może poprowadzić ją w innym kierunku.

Musimy naprawdę poczekać, aż nauka się ujawni i pomyśleć o tym, co jest etyczne i jak korzystamy z tego, aby to zachować.

GN: Emery, dzięki za udział w „Kosmicznym ujawnieniu”. Naprawdę to doceniam.

ES: Dzięki za zaproszenie, George.

GN: Jestem George Noory i dziękuję za uwagę.

Przetłumaczył: Zespół „Kosmicznego ujawnienia”.

Opublikowano za: https://kosmiczneujawnienie.com/2021/05/31/ku-sezon-10-odcinek-12-skrajne-eksperymenty-z-hybrydami-pozaziemskimi/

W kategorii: Inne tematy, Nauka i technika, Redakcja, Świat i cywilizacje Oznaczony jako: cywilizacje pozaziemskie, Deep State, istoty pozaziemskie, klony, korporacje, podziemne bazy, sobowtóry 1 Comment

Trackbacks

  1. Kto stworzył Księżyc? pisze:
    12/11/2025 o 18:04

    […] ·         Klony pośród nas […]

    Zaloguj się, aby odpowiedzieć

Wypowiedz się Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Artykuły

  • DESPERACKIE WYSIŁKI SATANISTYCZNYCH GLOBALISTÓW ZACHODU, WYWOŁANIA NA UKRAINIE III NUKLEARNEJ WOJNY ŚWIATOWEJ Z LUDZKOŚCIĄ, DLA ZACHOWANIA DOMINACJI

    04/12/2025
  • Wielka Tartaria została zmieciona z powierzchni ziemi przez bombardowanie nuklearne

    02/12/2025
  • SKRADZIONA HISTORIA część 1 – WPROWADZENIE

    02/12/2025
  • TARTARIA: Ukryte Imperium! Prezydent Rosji Władimir Putin udostępnia nowe archiwum Tartaria publicznie (koniecznie wideo do obejrzenia)

    01/12/2025
  • Jakow Kedmi: UKRAINY JUŻ NIE BĘDZIE

    30/11/2025
  • USA/NATO: Pycha jest tak oślepiająca, że pomylili własną propagandę z rzeczywistością

    30/11/2025
  • Trump zapowiada trybunały wojskowe i ostateczne unicestwienie Deep State. Tego nie dowiesz się w ŻADNYCH ŚCIERWOMENDIÓW, także INTERNETOWYCH – 178

    29/11/2025
  • Fetysz Zachodu: KONTROLA

    29/11/2025
  • Gdy rozważamy przyszłą państwowość Polaków, nie pytajmy o instytucje, lecz o stopień samoświadomości, który je zasila.

    28/11/2025
  • Dr Michael Salla — pionierka zdalnego widzenia powraca po tym, jak społeczność wywiadowcza zmusiła ją do zniknięcia na 22 lata

    28/11/2025
  • Jedność w różnorodności: Jak w pełni żyć swoją prawdą i duchowością | rozmowa z Anną Głowacz

    27/11/2025
  • Raport energetyczny grudzień 2025 – Zwrot w kierunku materii

    27/11/2025
  • “Eksperci” finansowi mówią mi: ” W 2026 wszystko się rozpadnie; Nic tego nie powstrzyma”

    26/11/2025
  • Plan Rubio. Czy nowy plan zostanie odrzucony przez Rosjan?

    25/11/2025
  • Uszakow: Rosja nie prowadzi żadnych negocjacji pokojowych.

    25/11/2025
  • Benjamin Fulford: Białe kapelusze obiecują publicznie zakończyć program Trumpa

    25/11/2025
  • Benjamin Fulford – raport sytuacyjny. WIADOMOŚĆ AWARYJNA OD GNOSTYCKIEGO WIELKIEGO MISTRZA ILLUMINATI, MASONÓW P3 W WATYKANIE I 9-WYMIAROWYCH AMBASADORÓW RADY ANDROMEDY – 22 LISTOPADA 2025 R.

    25/11/2025
  • Climate Trails LEKTOR PL | Czyli dokument Amazon (TEN) o Chemtrails. Tego nie dowiesz się w ŻADNYCH ŚCIERWOMENDIACH, także INTERNETOWYCH – 177

    24/11/2025
  • UMOWA POKOJOWA TRUMPA UJAWNIA WSZYSTKO: ZEŁENSKI ZMUSZONY DO PODPISANIA PRZED ŚWIĘTEM DZIĘKCZYNIENIA ALBO ŚWIAT ZOBACZY BIO-LABORATORIA, HANDEL DZIEĆMI, PIENIĄDZE CIA I GLOBALISTYCZNE PRZESTĘPSTWA UKRYWAJĄCE SIĘ NA UKRAINIE!

    23/11/2025
  • BOOM! ARCYBISKUP VIGANÒ zrzuca nuklearną bombę prawdy – Oskarża globalną elitę o “ZBRODNIE PRZECIWKO LUDZKOŚCI” [WIDEO]

    23/11/2025
  • Ashayana Deane Mechanizm Wzniesienia cz.6 Projekt Camelot. Lektor

    22/11/2025
  • Pierwszy poziom nauczania, dokument 24: ZROZUMIENIE WIELOWYMIAROWOŚCI

    22/11/2025
  • Jeśli polskość istnieje, dlaczego musimy jej szukać? A jeśli jej szukamy – to czy na pewno istnieje w sposób, który zakładamy?

    22/11/2025
  • TAJNE INFORMACJE: “Do następnego czwartku – albo” – ULTIMATUM USA DLA UKRAINY !

    21/11/2025

Najnowsze komentarze

  • DESPERACKIE WYSIŁKI SATANISTYCZNYCH GLOBALISTÓW ZACHODU, WYWOŁANIA NA UKRAINIE III NUKLEARNEJ WOJNY ŚWIATOWEJ Z LUDZKOŚCIĄ, DLA ZACHOWANIA DOMINACJI - Pierwszy poziom nauczania, dokument 24: ZROZUMIENIE WIELOWYMIAROWOŚCI
  • DESPERACKIE WYSIŁKI SATANISTYCZNYCH GLOBALISTÓW ZACHODU, WYWOŁANIA NA UKRAINIE III NUKLEARNEJ WOJNY ŚWIATOWEJ Z LUDZKOŚCIĄ, DLA ZACHOWANIA DOMINACJI - Tzw. elity obawiają się przebudzenia: tożsamości, świadomości historycznej, narodowej, etnicznej i rodowej dotychczas poróżnionych i skłóconych Narodów Słowiańskich.
  • DESPERACKIE WYSIŁKI SATANISTYCZNYCH GLOBALISTÓW ZACHODU, WYWOŁANIA NA UKRAINIE III NUKLEARNEJ WOJNY ŚWIATOWEJ Z LUDZKOŚCIĄ, DLA ZACHOWANIA DOMINACJI - Wielka Tartaria została zmieciona z powierzchni ziemi przez bombardowanie nuklearne
  • DESPERACKIE WYSIŁKI SATANISTYCZNYCH GLOBALISTÓW ZACHODU, WYWOŁANIA NA UKRAINIE III NUKLEARNEJ WOJNY ŚWIATOWEJ Z LUDZKOŚCIĄ, DLA ZACHOWANIA DOMINACJI - Fetysz Zachodu: KONTROLA
  • UWAŻNIE WYSŁUCHAJ TEGO ZAMIARU: “WASZA BIAŁA RASA WYMRZE I CAŁA TA ZIEMIA PRZEJDZIE DO NAS” - Reptilianie: ich społeczeństwo i charakterystyczne cechy, widoczne na Ziemi
  • adamd - Wielka Tartaria została zmieciona z powierzchni ziemi przez bombardowanie nuklearne
  • czystesale - SKRADZIONA HISTORIA część 1 – WPROWADZENIE
  • adamd - TARTARIA: Ukryte Imperium! Prezydent Rosji Władimir Putin udostępnia nowe archiwum Tartaria publicznie (koniecznie wideo do obejrzenia)
  • makepeace1961 - Jakow Kedmi: UKRAINY JUŻ NIE BĘDZIE
  • makepeace1961 - USA/NATO: Pycha jest tak oślepiająca, że pomylili własną propagandę z rzeczywistością
  • adamd - Gdy rozważamy przyszłą państwowość Polaków, nie pytajmy o instytucje, lecz o stopień samoświadomości, który je zasila.
  • Klub Inteligencji Polskiej - Fetysz Zachodu: KONTROLA
  • adamd - Fetysz Zachodu: KONTROLA
  • makepeace1961 - Fetysz Zachodu: KONTROLA
  • Fetysz Zachodu: KONTROLA - Ukryty Globalny Syndykat Przestępczy, który rządzi światem: Klany i powiązania rodzinne Czarnej Szlachty, rodzin królewskich, żydowskich i bankierskich oraz ich sfery nadzoru i zarządzania
  • Gdy rozważamy przyszłą państwowość Polaków, nie pytajmy o instytucje, lecz o stopień samoświadomości, który je zasila. - Największy strach lojalistów korporacyjnych, to to, że Słowianie naprawdę się zjednoczą – ale poza kontrolą Kremla, Białego Domu, Watykanu lub Synagogi.

Tagi

"PLANDEMIA" 5G antypolonizm banki Benjamin Fulford Białoruś chazarska mafia Chiny CIA Covid-19 depopulacja Donald Trump globalizm Holokaust III RP II wojna światowa Izrael Jarosław Kaczyński kontrola umysłu koronawirus Kościół katolicki lichwa ludobójstwo NATO NBP Niemcy NWO pedofilia pieniądz PiS Polska Rosja satanizm syjonizm Syria szczepienia szczepionki UE ukraina USA Watykan wybory Władimir Putin ZSRR Żydzi

Nasze stanowisko

NARÓD POTRZEBUJE DUCHA I PRAWDY, GDYŻ
ONE PROWADZĄ NA DROGĘ DO WOLNOŚCI,
DOBRA I PIĘKNA.

NIECH DUCH ŚPIĄCYCH POBUDZI, A TRZEBA TEŻ,
JAK WZYWAŁ CYPRIAN KAMIL NORWID :
„DORABIAĆ SIĘ PRAWDY”, „SŁUŻYĆ PRAWDZIE”
ORAZ „WALCZYĆ PRAWDĄ I DLA PRAWDY”.

TO ZADANIE PODEJMUJEMY
ODKRYWAJĄC I GŁOSZĄC PRAWDĘ,
ZMAGAJĄC SIĘ O POSZERZENIE WOLNOŚCI
ORAZ UKAZUJĄC WARTOŚCI NARODOWE.

REALIZUJĄC DOBRA SPOŁECZNE TRZEBA NAM PRZEKŁADAĆ SŁOWA W CODZIENNY TRUD
PRACY ORGANICZNEJ „OD PODSTAW”,
JAK PRADZIADOWIE, DLA ODBUDOWY
I UMOCNIENIA WSZYSTKIEGO,
CO POLSKĘ STANOWI.

DO TEGO WZYWAMY KAŻDEGO POLAKA.

Archiwa

  • grudzień 2025 (4)
  • listopad 2025 (72)
  • październik 2025 (63)
  • wrzesień 2025 (63)
  • sierpień 2025 (90)
  • lipiec 2025 (54)
  • czerwiec 2025 (36)
  • maj 2025 (41)
  • kwiecień 2025 (44)
  • marzec 2025 (81)
  • luty 2025 (72)
  • styczeń 2025 (72)
  • grudzień 2024 (72)
  • listopad 2024 (81)
  • październik 2024 (72)
  • wrzesień 2024 (53)
  • sierpień 2024 (52)
  • lipiec 2024 (53)
  • czerwiec 2024 (45)
  • maj 2024 (54)
  • kwiecień 2024 (72)
  • marzec 2024 (99)
  • luty 2024 (99)
  • styczeń 2024 (99)
  • grudzień 2023 (99)
  • listopad 2023 (72)
  • październik 2023 (81)
  • wrzesień 2023 (81)
  • sierpień 2023 (117)
  • lipiec 2023 (99)
  • czerwiec 2023 (90)
  • maj 2023 (90)
  • kwiecień 2023 (75)
  • luty 2023 (14)
  • styczeń 2023 (96)
  • grudzień 2022 (106)
  • listopad 2022 (99)
  • październik 2022 (90)
  • wrzesień 2022 (99)
  • sierpień 2022 (99)
  • lipiec 2022 (81)
  • czerwiec 2022 (72)
  • maj 2022 (54)
  • kwiecień 2022 (18)
  • marzec 2022 (62)
  • luty 2022 (72)
  • styczeń 2022 (98)
  • grudzień 2021 (81)
  • listopad 2021 (36)
  • październik 2021 (54)
  • wrzesień 2021 (54)
  • sierpień 2021 (54)
  • lipiec 2021 (63)
  • czerwiec 2021 (69)
  • maj 2021 (109)
  • kwiecień 2021 (81)
  • marzec 2021 (63)
  • luty 2021 (67)
  • styczeń 2021 (81)
  • grudzień 2020 (74)
  • listopad 2020 (44)
  • październik 2020 (41)
  • wrzesień 2020 (45)
  • sierpień 2020 (54)
  • lipiec 2020 (42)
  • czerwiec 2020 (49)
  • maj 2020 (54)
  • kwiecień 2020 (54)
  • marzec 2020 (49)
  • luty 2020 (38)
  • styczeń 2020 (43)
  • grudzień 2019 (40)
  • listopad 2019 (37)
  • październik 2019 (48)
  • wrzesień 2019 (44)
  • sierpień 2019 (34)
  • lipiec 2019 (34)
  • czerwiec 2019 (34)
  • maj 2019 (44)
  • kwiecień 2019 (32)
  • marzec 2019 (32)
  • luty 2019 (40)
  • styczeń 2019 (34)
  • grudzień 2018 (37)
  • listopad 2018 (30)
  • październik 2018 (36)
  • wrzesień 2018 (35)
  • sierpień 2018 (40)
  • lipiec 2018 (32)
  • czerwiec 2018 (36)
  • maj 2018 (34)
  • kwiecień 2018 (33)
  • marzec 2018 (33)
  • luty 2018 (32)
  • styczeń 2018 (30)
  • grudzień 2017 (32)
  • listopad 2017 (32)
  • październik 2017 (26)
  • wrzesień 2017 (22)
  • sierpień 2017 (25)
  • lipiec 2017 (29)
  • czerwiec 2017 (25)
  • maj 2017 (36)
  • kwiecień 2017 (37)
  • marzec 2017 (27)
  • luty 2017 (38)
  • styczeń 2017 (34)
  • grudzień 2016 (33)
  • listopad 2016 (39)
  • październik 2016 (36)
  • wrzesień 2016 (28)
  • sierpień 2016 (55)
  • lipiec 2016 (35)
  • czerwiec 2016 (39)
  • maj 2016 (49)
  • kwiecień 2016 (45)
  • marzec 2016 (42)
  • luty 2016 (47)
  • styczeń 2016 (52)
  • grudzień 2015 (55)
  • listopad 2015 (53)
  • październik 2015 (50)
  • wrzesień 2015 (60)
  • sierpień 2015 (46)
  • lipiec 2015 (24)
  • czerwiec 2015 (30)
  • maj 2015 (31)
  • kwiecień 2015 (27)
  • marzec 2015 (40)
  • luty 2015 (37)
  • styczeń 2015 (32)
  • grudzień 2014 (21)
  • listopad 2014 (20)
  • październik 2014 (17)
  • wrzesień 2014 (25)
  • sierpień 2014 (18)
  • lipiec 2014 (43)
  • czerwiec 2014 (17)
  • maj 2014 (23)
  • kwiecień 2014 (18)
  • marzec 2014 (43)
  • luty 2014 (41)
  • styczeń 2014 (41)
  • grudzień 2013 (46)
  • listopad 2013 (55)
  • październik 2013 (22)
  • wrzesień 2013 (34)
  • sierpień 2013 (67)
  • lipiec 2013 (53)
  • czerwiec 2013 (36)
  • maj 2013 (26)
  • kwiecień 2013 (12)
  • marzec 2013 (26)
  • luty 2013 (39)
  • styczeń 2013 (40)
  • grudzień 2012 (39)
  • listopad 2012 (25)
  • październik 2012 (24)
  • wrzesień 2012 (15)
  • sierpień 2012 (69)
  • lipiec 2012 (34)
  • czerwiec 2012 (46)
  • maj 2012 (26)
  • kwiecień 2012 (44)
  • marzec 2012 (36)
  • luty 2012 (19)
  • luty 202 (1)

Artykuły – kategorie

  • Aktualności (4 695)
  • Biuletyn KIP (19)
  • Edukacja, kultura, sztuka (2 049)
  • Gospodarka i ekonomia (1 117)
  • Historia (1 053)
  • Inne tematy (368)
  • Książki (71)
  • Materiały nadesłane (128)
  • Nauka i technika (854)
  • Obronność (474)
  • Poczet inteligencji polskiej (15)
  • Polityka (1 840)
  • Publikacje (87)
  • Redakcja (3 604)
  • Społeczeństwo i ekosystem (1 210)
  • Sprawiedliwość (855)
  • Stanowisko KIP (28)
  • Świat i cywilizacje (2 457)
  • Ustrój i państwo (946)
  • Wideo (46)

Return to top of page

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 · Klub Inteligencji Polskiej · Wykonanie in7.pl · Log in