Dr Carrie Madej prawie zginęła w katastrofie lotniczej

Opublikowano Czerwiec 28, 2022, autor: State of the Nation

Jedna z czołowych lekarzy na świecie, którzy walczą o wolność i zachowanie ludzkości, prawie straciła życie w katastrofalnym wypadku lotniczym
obraz
Drodzy Wojownicy Wolności,
dziś otrzymałem wiadomość, że nasza droga przyjaciółka i fenomenalna światowej bojowniczka o wolność, doktor Carrie Madej, brała udział w katastrofie lotniczej, która prawie ją zabiła. Po złożeniu zeznań w sądzie dla innego bojownika o wolność medyczną, dr Paula Gosselina, wystartowała prywatnym samolotem ze swoim partnerem Billym. Krótko po starcie silnik uległ awarii i rozbili się na pobliskim polu.Dr Madej ma kilka złamań, na które przeszła dziś operację, a Billy ma złamania czaszki i pleców. Chwała Bogu, że oboje żyją, ale proszę was wszystkich o modlitwę.Jak wielu wie, dr Carrie Madej jest jednym z czołowych lekarzy, którzy ostrzegają ludzkość przed nikczemnym transhumanistycznym programem stojącym za narzuconymi szczepionkami.Dr Madej uczestniczyła w konferencjach medycznych, gdzie usłyszała, jak przysłowiowi “szaleni, źli profesorowie” nakreślają swój plan zakończenia ludzkości i zastąpienia nas cyborgami: nową formą człowieka, która jest częściowo technologiczna, częściowo biologiczna. To bardzo ją zaniepokoiło i rozpoczęło 20-letnie dochodzenie w celu odkrycia tych diabolicznych planów kryminalizowanych placówek medycznych.Ujawniła, w jaki sposób zastrzyki rozpoczynają proces transhumanizmu, zmieniając ludzki genom i przygotowując ludzkość do przejścia do Człowieka 2.0.Celem jest stworzenie nowej rasy ludzi, która może być łatwo kontrolowana przez sztuczną inteligencję w chmurze oraz poprzez różne rodzaje sygnałów i częstotliwości. Program ten został potwierdzony przez informatora Alexa Thompsona, byłego oficera brytyjskiej Agencji Tajnych Służb, w Grand Jury Evidence 1.
obraz
Jako pierwsi na świecie przeprowadziliśmy wywiad z dr Carrie Madej i nakręciliśmy z nią światowej sławy film dokumentalny BITWA O LUDZKOŚĆ.Dr Madej przebywał przez cztery dni w naszym studiu filmowym, gdzie nakręciliśmy ten film, który stał się wirusowy jak szalony. Została przetłumaczona na dziesiątki języków, budząc setki milionów ludzi na całym świecie.Dokonała kilku przepowiedni i dała straszne ostrzeżenia o zastrzykach, z których większość już się spełniła, dzięki czemu ten film jest bardzo dokładny i ważny.Jeśli nie widzieliście jeszcze fenomenalnego dokumentu BITWA O LUDZKOŚĆ, obejrzyjcie go teraz i podzielcie się nim dziko.Dr Madej jest prawdopodobnie najczęściej przesłuchiwanym lekarzem na świecie, ale kilka osób napisało nam, że nasz program z nią jest zdecydowanie najlepszą transmisją, jaką kiedykolwiek zrobiła. Proszę, podzielcie się jej najlepszą produkcją w historii, na cześć dr Carrie Madej.

Opublikowano za: https://stateofthenation.co/?p=122217

Dr Carrie Madej i chłopak dochodzą do siebie na OIOM-ie po zagrażającej życiu katastrofie małego samolotu, która spowodowała poważne obrażenia… “Cud, że żyjemy”

Skopiuj adres URL32CWIDOKI

Zdjęcie: Dr Carrie Madej i chłopak wracają do zdrowia na OIOM-ie po zagrażającej życiu katastrofie małego samolotu, która spowodowała poważne obrażenia ... "Cud, że żyjemy"

(Wiadomości naturalne) Wstrzymaliśmy się z relacjonowaniem tej historii, dopóki nie usłyszeliśmy od dr Madej i poprosiliśmy o modlitwę wsparcia w mediach społecznościowych dla niej i jej chłopaka.

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że dr Madej – zdeklarowany ekspert medyczny, który w gwizdek na szczepionki i zastrzyki skrzepowe – brał udział w katastrofie małego samolotu. Doznała złamania nogi i kilku złamań kręgosłupa, mówiąc, że była “posiniaczona na całej powierzchni”, a także najwyraźniej ma podbite oko. Jej chłopak doznał wstrząsu czaszki i innych obrażeń. Obaj zostali zabrani do szpitala na nagłą operację, a z tego, co wiemy do tej pory, obaj obecnie wracają do zdrowia na OIOM-ie.

“To cud, że żyjemy”

Dzisiaj dowiedzieliśmy się więcej szczegółów od dr Madeja:

“To cud, że żyjemy” – mówi. Samolot, w którym była pasażerką, wracał z Florydy, gdy silnik się wyłączył. Nawiasem mówiąc, jest to niezwykle rzadkie w małych samolotach, ponieważ samoloty muszą przestrzegać bardzo ścisłych harmonogramów remontów silników zgodnie z przepisami FAA. (Jestem przeszkolony jako pilot małego samolotu i używany do latania samolotami Cessna, więc jestem bardzo zaznajomiony z przepisami FAA dotyczącymi konserwacji samolotów. Jednak nie latam już małymi samolotami z powodu głębokiego państwa wykorzystującego małe “wypadki” lotnicze do zabijania swoich celów. Zbyt łatwo jest udawać awarię i eliminować ludzi, których nie lubią.)

“Szybowaliśmy dobrze” – powiedział dr Madej, prawdopodobnie odnosząc się do tego, co nazywa się “ścieżką poślizgu”, która jest specyficznym kątem deklinacji, który pozwala samolotowi utrzymać prędkość powietrza do przodu, gdy traci wysokość, pozwalając pilotowi zachować kontrolę nad powierzchniami lotu. W efekcie wymieniasz wysokość na prędkość do przodu, dzięki czemu możesz przesunąć samolot w odpowiednie miejsce do lądowania awaryjnego. Wszyscy piloci małych samolotów są przeszkoleni w tej procedurze i pamiętam, że mój instruktor często wyłączał silnik podczas lotu, nawet podczas lotów nocnych. Dość często ćwiczyliśmy procedury awaryjne ścieżki schodzenia.

Kontynuuje: “… a potem obroty spadają do zera w ciągu kilku sekund i spadamy jak skała. “

Nie wiem jeszcze, co to oznacza, ponieważ w tym momencie silnik już by nie działał. Jednak śmigło mogło przestać się obracać, ponieważ nie było już pod wpływem mocy silnika i możliwe jest, że kąt ścieżki schodzenia (i prędkość) dla tego konkretnego samolotu sprawia, że czujesz się, jakbyś szybko spadał. Każdy samolot ma inny kąt toru schodzenia i oznaczenie prędkości. W przypadku Cessy 172, w której trenowałem, typowa prędkość na ścieżce schodzenia wynosi około 75 węzłów. Dla samolotu Piper, w którym dr Madej był pasażerem, ta prędkość byłaby czymś innym.

W wypadku dr Madej mówi, że jej kość piszczelowa i strzałkowa zostały czysto odcięte, a jej stopa była “skierowana o 120 stopni w złym kierunku”. Mówi, że dotarcie do nich zajęło ratownikom medycznym 30 minut, ponieważ rozbili się na drzewach. Jednak jej pilot był w stanie skierować samolot do awaryjnego lądowania wzdłuż szlaku drwala, co zminimalizowało szkody i prawdopodobnie uratowało im życie. “To był kolejny cud sam w sobie!”

Mówi, że ekipa poszukiwawczo-ratownicza próbowała ich znaleźć, a ona krzyczała o pomoc, po czym w końcu zostali zlokalizowani.

Wyjaśniła, że pilot (nazwisko utajnione tutaj) “ma 20-letnie doświadczenie jako pilot i doznał złamań czaszki, złamań twarzy, złamania T 10 i miał LOC”.

Dr Madej mówi, że jutro może zostać zwolniona przez szpital.

Paliwo może być modyfikowane

W Internecie krążą ogromne spekulacje na temat tego, czy ich mały samolot został sfałszowany w celu zamordowania dr Madeja. Nie ma na to obecnie dowodów, o których wiemy, a samolot został oczywiście poważnie uszkodzony w katastrofie, co może uniemożliwić badanie kryminalistyczne. Jednak z poprzednich podobnych wydarzeń wiemy, że najprostszym sposobem, w jaki drużyna zabijająca może to ustawić, jest manipulowanie paliwem.

Paliwo lotnicze może być modyfikowane tak, że z czasem żeluje się i nie może być pompowane przez filtr paliwa silnika. Ten powolny efekt żelowania jest przyspieszany na wysokości, gdzie temperatury są naturalnie niższe. Paliwo lotnicze może być również zanieczyszczone wodą (poprzez kondensację lub celową metodę), powodując wodę w przewodach paliwowych, co spowodowałoby odcięcie silnika.

Kiedy małe samoloty rozbijają się, często rozpalają duży ogień paliwa, niszcząc samolot i jego pasażerów. To dlatego, że skrzydła małych samolotów są załadowane paliwem lotniczym. W połączeniu z iskrami z metalu – lub iskrami elektrycznymi z akumulatora – bardzo łatwo jest zapalić paliwo lotnicze, powodując potężną eksplozję. Na szczęście nie doszło do tego w tej katastrofie.

Należy zauważyć, że lotnictwo cywilne ma ogólnie bardzo dobre wyniki w zakresie bezpieczeństwa, to znaczy, dopóki szczepionki nie zaczęły powodować utraty przytomności pilotów i rozbijania samolotów. Jednak szczepionki wyraźnie nie są winowajcą tego krachu. Wydaje się, że jest to coś związanego ze składem paliwa, przewodami paliwowymi lub innymi przyczynami mechanicznymi. Jednak nie dowiemy się tego na pewno, chyba że dochodzenie zostanie przeprowadzone i dopuszczone do przeprowadzenia bez ukrywania prawdy. Nie wierzymy zbytnio, że NTSB wykona uczciwą robotę w tej sprawie, ponieważ są one kontrolowane przez ten sam skorumpowany rząd federalny, który próbuje przeprowadzić ludobójstwo za pomocą szczepionek.

Na razie, proszę, módlcie się o uzdrowienie i szybki powrót do zdrowia dla dr Madej i jej chłopaka. Odwiedź jej stronę internetową pod adresem CarrieMadej.com i możesz obejrzeć wiele jej wywiadów na Brighteon.com. (Po prostu wyszukaj na stronie “Madej”, a wyświetli się wiele wywiadów.)

Dla wszystkich innych na pierwszej linii frontu walki o wolność zdrowotną, uważaj na swoją szóstkę. Ukryj swoją lokalizację. Użyj VoltaWireless.com jako karty SIM do telefonu. (Użyj kodu partnerskiego “BTV”, aby uzyskać zniżkę na pierwszy miesiąc. Mam pełną recenzję już wkrótce…)

Trzymaj się z dala od małych samolotów i unikaj pojawiania się w miejscu publicznym, w którym czas i miejsce przylotu są znane z wyprzedzeniem. To są bardzo niebezpieczne czasy, a ludzie są celem zamachów.

Szczepionkowe głębokie państwo nie cofnie się przed niczym, aby uciszyć prawdę.

Opublikowano za: https://www.naturalnews.com/2022-06-28-dr-carrie-madej-and-boyfriend-recovering-in-icu-after-life-threatening-small-plane-crash-that-resulted-in-severe-injuries-a-miracle-we-are-alive.html

Comments

  1. adamd says:

    Ach ten język polski…
    “Dr Carrie Madej prawie zginęła w katastrofie lotniczej”
    lepiej by brzmiało ..
    “Dr Carrie Madej o mało nie zginęła w katastrofie lotniczej ”
    Wybaczcie… ale mam dość amerykanizmów popularyzowanych przez SI tłumacza.
    Polecam DeepL
    https://nano.komputronik.pl/n/tlumacz-deepl/

  2. pepe says:

    Psychopaci syjonistyczni mają do dyspozycji tyle innych metod do walki z człowiekiem. Już w 2001 próbowano ich zabronić.
    https://www-congress-gov.translate.goog/bill/107th-congress/house-bill/2977/text?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=sc (sec.7)

Wypowiedz się