„FRAGMENTY NIEZNANEGO NAUCZANIA – W POSZUKIWANIU CUDOWNEGO” część I

Motto: Do czasów współczesnych zbudowaliśmy Wieżę Babel  do potęgi 3. Pierwsza Potęga Wieży Babel, jak mówi Stary Testament za pismem Chaldejczyków/Sumerów, “Pan Bóg” dokonał podobno pomieszania języków ludzkości przy jej budowie i mamy mnóstwo języków narodowych i etnicznych. Druga Potęga Wieży Babel oznacza, że w każdym języku narodowym i etnicznym jest mnóstwo dyscyplin naukowych, branż społecznych i gospodarczych, partii politycznych, religii i sekt religijnych, z których każda mówi własnym językiem i nie nie może się porozumieć z inną. Trzecia Potęga Wieży Babel oznacza, że każdej dyscyplinie naukowej, branży społecznej, czy gospodarczej, partii politycznej, religii, czy sekcie religijnej każdy inaczej rozumie te same określenia. Więc w jaki sposób się ze sobą porozumiewać ?  kl Nauczanie Gurdzijewa. Przedstawię Wam dzisiaj coś czego nie usłyszycie nie tylko w mediach głównego ścieku , ale również w mediach alternatywnych. Nie usłyszycie tego na uniwersytetach i w szkołach, ani od rodziców czy dziadków.:-))) Nadszedł czas, aby to przedstawić, ponieważ rozmowy takie jak ta, lub to ostatnie spotkanie o przemianach w naszym Ś–W–I–E–C–I–E, stają się po prostu jałowe. Nadszedł czas aby zrozumieć w końcu , że wszyscy żyjemy po zdarzeniach pomieszania języków w czasie zdarzeń podczas budowy wieży Babel!:-) Nadszedł również czas abyśmy wszyscy zrozumieli JAŁOWOŚĆ wszystkiego o czym mówimy i co wydaje nam się , że rozumiemy. Zrozumiecie również co oznacza słowo WYMIARY 1,2,3,4,5…, to o czym się teraz mówi:-) Nie powinienem jednak pisać tego własnymi słowami, bo Polacy nie lubią słuchać swoich:-) Dlatego poświęciłem sporo czasu na znalezienie lektury jaką czytałem już lata temu. Jest to FENOMENALNA lektura, która po prostu zmieni WAS! …zatem jest niebezpieczna:-) Jest to książka Piotra Demianowicza Uspieńskiego, po tytułem „FRAGMENTY NIEZNANEGO NAUCZANIA – W POSZUKIWANIU CUDOWNEGO” Autor jest uczniem Pana Georgija Gurdżijewa, znanego już ze swojej pierwszej książki, „Opowieści Belzebuba dla wnuka”. Całość to nic innego jak zapis rozmów Uspieńskiego z Gurdżijewem oraz wykłady na podstawie jego nauczania. Wszystko dzieje się w Rosji, zwykle w Petersburgu lub Moskwie, jest czas pierwszej wojny światowej. Rosjanie obawiają się, ponieważ front wkracza już na tereny ich kraju, ale jeszcze nic nie wiedzą o rewolucji. W tym właśnie klimacie napięcia, spotykają się w kawiarni dwie osoby Gurdżijew i Uspieński. Jest to fenomenalna lektura, ale jednocześnie fenomenalnie niedostępna, dlatego zacytuje tutaj jeden fragment odnoszący się tylko i wyłącznie do pojęć jakich używamy i …. NIE ROZUMIEMY, aby narobić smaku:-) Krnąbrny1 _____________________________________________ Wykłady G. wywołały w naszych grupach wiele rozmów. Sporo spraw pozostawało dla mnie cały czas niezrozumiałych, ale też wiele zaczęło się ze sobą łączyć i czasami, całkiem nieoczekiwanie, jedna rzecz wyjaśniała inną, która – jak się wydawało – nie miała z nią nic wspólnego. Niektóre części systemu zaczęły się niewyraźnie zarysowywać, tak jak figury czy krajobraz, które stopniowo pojawiają się przy wywoływaniu kliszy fotograficznej. … Czytaj dalej „FRAGMENTY NIEZNANEGO NAUCZANIA – W POSZUKIWANIU CUDOWNEGO” część I