Okrągły stół won z polskiej polityki! US Army won z Polski!

PiS stoi tam, gdzie kiedyś stało ZOMO

 

Polacy winni być tam – gdzie szargane są ich prawa, tam – gdzie rozpoczynamy długi marsz dla obrony niezbywalnych praw Polaków i odzyskania Suwerennej Polski.
 
 PiS, PO, PSL  i inne przepoczwarzone wersje Okrągłego Stołu są tam gdzie zawsze – w obozie zdrady narodowej, w spisku z jawnymi i zakulisowymi okupantami Polski.
Polityczna schizofrenia Mateusza Morawieckiego
 Manifestacja 6 października 2020 r. przed Sejmem przeciwko ustawie i bezkarności polityków i urzędników publicznych 10 października 2020 r. , godz. 10:00, Manifestacja przed gmachem TVP w Warszawie przeciwko dezinformacji i manipulacji mediów 
 !!! Jest naprawdę za pięć dwunasta – Apel Zjednoczonych Patriotów !!!
APEL !!!! Przyjdź, to jest w Twoim i Twoich dzieci interesie. ZAPRASZAM!!!
Manifestacja w Łasku zaplanowana na dzień 17.10.2020 r o godz. 12:00 przy ul. 9-Maja 95 otwiera cykl manifestacji w Polsce, wszędzie tam gdzie stacjonują wojska USA i zorganizowana jest w
celem uświadomienia mieszkańcom Łasku jakie niebezpieczeństwa wynikają z istnienia tych baz na Waszej ziemi, oraz co wynika dla nas Wszystkich z podpisanej 15 sierpnia umowy pomiędzy Rządami
Polski i USA w sprawie obronności, a szczególnie dotyczy artykułu 14 o jurysdykcji karnej.
Wyjaśniam poniżej.
.
1.Stacjonujący żołnierze i personel USA w Polsce, za popełnione przestępstwa na terenie RP nie będą odpowiadali przed Sądami Polskimi i zgodnie z polskim prawem, ale będą sądzeni przez sądy USA i na podstawie prawa USA, nie będą też płacić kar, grzywien na rzecz RP.
.
2.Polacy którzy dopuszczą się przestępstwa na stacjonujących żołnierzach lub personelu USA, będą odpowiadali przed sądami USA i zgodnie z prawem USA. W swoim kraju będziemy sądzeni przez obce sądy i wg. obcego prawa, to jest zdrada Polaków.
.
3.Za pobyt wojsk USA będziemy płacić my Polacy. Obecnie kiedy stacjonuje 4 tys. żołnierzy, jest to koszt 16 mld. zł. a jak będzie ich 20 tys. do czego dąży PiS, to będziemy płacić 80 mld. zł. Jest to suma, która wystarczyłaby na to, żeby zlikwidować ubóstwo i uzdrowić lecznictwo w Polsce.
.
4. W 1993 roku podczas wyprowadzenia wojsk Rosyjskich z terytorium Polski Prezydent Lech Wałęsa reprezentujący rządy solidarnościowe powiedział, że już żadne obce wojska nie będą stacjonowały na terytorium Polski. Minęły 27 lat i co, zapomnieli rządzący z PiS-u, którzy są kontynuatorem władz solidarnościowych po 1989 roku. To kłamstwo i bezprawie rządzących.
.
5.Nigdy w Polsce nie przeprowadzono referendum w sprawie przystąpienia do NATO, czy sprowadzenia obcych wojsk USA. Te wojska nie mają mandatu społecznego, to bezprawie.
.
6. Wszystkie mądre kraje jak np. Niemcy rezygnują z „obrony” przez armię USA, ponieważ wiedzą, że nic im nie grozi, a armia USA jest tylko niepotrzebnym wydatkiem i zarzewiem przyszłych wojen.
Rosjanie nie zagrażają Polsce, nie mają żadnych roszczeń terytorialnych, ani finansowych, to wytwór prawicy, która w ślepej nienawiści do Rosji chce nas unicestwić. Nie daj się oszukać.
.
7. USA jest bankrutem finansowym. Wojny które bezprawnie prowadzili na terytorium Iraku, Libii, Syrii, Afganistanu i innych były ich porażką, ponieważ gospodarka USA rozwija się głównie podczas wojen, (po Drugiej Wojnie Światowej USA stało się światowym mocarstwem, gdyż zarabiali na dostawach uzbrojenia wszystkim) to obecnie też muszą wywoływać konflikty żeby dobrze prosperować. Gospodarka USA w 60% nastawiona jest na przemysł zbrojeniowy. Obecnie USA lokuje się w Europie, aby wywołać konflikt z Rosją, nawet już to rozpoczęli sponsorując majdan na Ukrainie i rozlokowując swoje wojska na Litwie, Łotwie, Estonii, Rumuni, Bułgarii i w Polsce.
U nas jest aż 15 baz wojsk USA, a jak będziemy siedzieć cicho, to będzie ich 5 razy tyle. Jeśli wojska USA są obronne, jak deklarują w swojej doktrynie, to dlaczego przesunęli swoje wojska do granic Rosji, zamiast zbroić się i kopać okopy na swojej ziemi w Waszyngtonie, Nowym Jorku itp. Ale nie o to chodzi, ta armia zawsze była agresywna i dążyła do wojen, dlatego jest tu, żeby naszymi rękami wywołać wojnę z Rosją, co robi rząd PiS-u, a my
wszyscy będziemy cierpieli, ponieważ jak Rosja zostanie zaatakowana z terenu Polski, bo z terenu USA tego nie zrobią, gdyż Rosjanie by odpowiedzieli im i kilkanaście wielkich miast USA by wyparowało, to odpowiedzą nam, tam skąd wyszedł atak, czyli z baz USA.
To Wy jesteście najbardziej zagrożeni, czy zrozumieliście co oznacza istnienia baz USA na Waszym terenie ? Te bazy mogą Was unicestwić.
Zostaliśmy sprzedani USA oddając im po 1989 r za przysłowiową złotówkę nasze najlepsze przedsiębiorstwa, to obecnie bez przetargów, przepłacając i za cenę jaką sobie życzą, kupujemy od nich samoloty, rakiety i uzbrojenie, to korupcja i zdrada.
.
8. Wojska USA są potrzebne nie nam, ale PiS-wi, ponieważ kraj jest w ruinie gospodarczej, panuje niezadowolenie obywateli z sądów, bezprawia, niskiego standardu życia, podatków, drożyzny, inwigilacji, zamordyzmu, opieki zdrowia, warunków pracy, braku perspektyw, dobrze jest ale ludziom PiS-u i tym co się nachapali, podczas rozkradania Polski po 1989 roku, a jak Polacy się wkurzą i wyjdą gremialnie na ulice, to może być źle dla rządzących, nawet Policja im nie pomoże, dlatego pozwolono wojskom USA poruszać się po terenie całej Polski i podejmować działania, więc będą mogli być użyci do tłumienia protestów. Takie są prawdziwe powody sprowadzenia obcych wojsk USA na teren Polski.
W historii Polski już takie sytuacje były, kiedy sprowadzono Krzyżaków a później Szwedów i tak samo to się skończy teraz. Wszędzie tam gdzie weszły wojska USA, to nie wyszły dobrowolnie, bez przelewu niewinnej krwi, tragedii ludzi i zniszczeń, tak będzie również tym razem. Powiedzmy nie zanim nie będzie za późno.
.
9.Podczas agresji wojsk USA na Afganistan zginęło 3 000 cywili, w wyniku błędów i braku precyzji dronów, taką informację przekazał prezydent B. Obama, kiedy kończył prezydenturę. U nas ma być zainstalowana eskadra dronów. Czy chcesz być zabity przez drona?
.
10. Po 1945 roku USA wywołało ponad 100 konfliktów zbrojnych, w których zginęło około 20 mil. ludzi.
Tylko w Wietnamie zginęło 2 miliony ludzi w większości to była ludność cywilna, zrzucono tam więcej bomb niż podczas całej II WŚ, oraz stosowano zakazaną broń chemiczną, o posiadanie której posądzili Husajna i na tej podstawie zniszczyli Irak i wymordowali tysiące ludzi. Nigdy nie ponieśli za tą napaść odpowiedzialności, ani nie zapłacili za zniszczenia, jeszcze twierdzą że są nosicielem demokracji. Jak trzeba być obłudnym, żeby tak mówić. To są zbrodnie nie tylko na Husajnie, Kadafim ale na całych narodach Iranu, Libii, Syrii. Amerykanie nie liczą się z małymi i słabszymi, boją się tylko Rosjan i Chińczyków, dlatego napuszczają na nich wasali, jakich znaleźli we władzach PiS-u. Powiedzcie NIE.
.
11.Czy wiecie, że jak Wasze córki będą zgwałcone przez żołnierzy USA, to sprawcy będą sądzeni w USA i zgodnie z ich prawem, możliwe że nie doczekacie się sprawiedliwości, a jak Wasz syn uszkodzi żołnierza USA lub kogoś z personelu, to będzie też sądzony w USA zgodnie z ich prawem, możecie go już nigdy nie zobaczyć. Polski rząd wam nie pomoże, bo już Nas sprzedał. Amerykanie mogą nie wydać swojego obywatela, kiedy popełni przestępstwo u nas, mamy przykład z przeszłości tzn. z Edwardem Mazurem, człowiekiem podejrzany o zlecenie zamordowania generała Marka Papałę, kiedy władze USA nawet nie dały zgody na przesłuchanie podejrzanego przez polskich prokuratorów. Teraz, jak oni już są tutaj, to będzie tylko gorzej, nie dajcie się oszukać.
.
12.Jeśli nie chcesz, żeby w mieście, gdzie mieszkasz była wielka dziura i zginęli wszyscy mieszkańcy, tak jak to się stało w Hiroszimie 6 sierpnia 1945 r, to przystąp do akcji na rzecz wyprowadzenia wojsk
USA z terytorium Polski.
.
Proszę kopiujcie ten apel i przekazujcie swoim bliskim, znajomym, aby ostrzec ich przed konsekwencjami które kryją się za istnieniem baz wojsk USA na Polskiej ziemi. Tego nie usłyszysz od rządzących, ani od dziennikarzy głównych mediów, obłudnych imperialistycznych sługusów.
.
Już dzisiaj zapraszam także na manifestację ogólnopolską pod hasłem : „Wojska USA precz z Polski”, która odbędzie się 1 maja 2021 roku w Warszawie przed Pałacem Kultury od ul. Marszałkowskiej o godz. 12:00.
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!!
Marek Włodarczyk

Wybrane komentarze

@demonkracja 08:22:20

“..Wobec powyższego – czy ktoś tutaj sobie robi jaja z sierot po Polsce w atrapie Polski..”

Otóż to! Tak zwani politycy opozycyjni nie chcą (albo mają zakazane) przyjąć do wiadomości, że jeszcze nigdy w historii, nikt nie pokonał bandytów apelami, modlitwą, marszami, demonstracjami, “żywymi łańcuchami”, itp, itd.
Bandytów można pokonać tylko bandyckimi metodami, albo ….trzeba nauczyć się żyć w bandyckim systemie!
Jest to prawo przyrodnicze, jako pszczelarz amator obserwuję od czasu do czasu rabunki pszczół: jedna rodzina pszczela napada na inną rodzinę pszczelą po to, aby ukraść im zapasy miodu!
Rabusie wybierają najczęściej rodzinę od siebie słabszą i rozpoczyna się brutalna wojna. Rabusie próbują na początek zabić Królową- Matkę . Gdy to im się uda napadnięte pszczoły albo przestają się bronić i są mordowane przez rabusi albo …przyłączają się do rabusi i zaczynają mordować członków własnej rodziny!
Tak to Stwórca zaprojektował a projektu Stwórcy zmienić się nie da!
Tak więc: apele, demonstracje, listy otwarte i zamknięte, (itp, itd) mogą co najwyżej zmienić bandytów, ale nigdy bandyckiego systemu.
Od zarania świata, ludzką tłuszcza rządzą bandyci, raz bardziej brutalnie, innym razem bardziej “po ludzku”.
Ale zawsze bandyci!

władek 04.10.2020 09:09:58

@władek 09:09:58

Dlaczego więc bandyci tolerują marsze, apele, demonstracje skierowane wobec nich?
To proste: aby zmniejszyć ciśnienie w gotującym się garnku!
Mogliby – gdyby tylko chcieli- rozdusić protestujących jak wsze na grzebieniu, ale nie robią tego gdyż mogliby doprowadzić do rewolucji, a wówczas inni bandyci chcąc zając ich miejsce mogliby zamordować ich samych.
I tak to funkcjonuje od zarania świata, zaś otumaniona przez kapłanów różnych religii tłuszcza zastanawia się gdzie jest piekło, nie zdając sobie sprawy, że właśnie tkwi w piekle po uszy!

władek 04.10.2020 09:19:51

Autor

Z całym szacunkiem, ale jest już pozamiatane. Tak jak po sprzedaniu nas w Jałcie tak i teraz poczekamy sobie parę dziesiątków lat na wyzwolenie. O ile znów nie objawią się ,,obrońcy demokracji” którzy nas sprzedadzą następnemu wielkiemu bratu. Jedno mnie dziwi, że Polacy nie wyciągają wniosków ze swojej historii. Cały czas dają się otumanić, że jakieś obce państwo zrobi coś dobrego dla nich. Zasada jest prosta każde państwo, nawet najbardziej przyjazne postępuje tylko w swoim interesie. Ci co myślą, że amerykanie chcą bronić polskich obywateli i ich interesów są kompletnymi kretynami. Wiadomo, że jako słaby kraj jesteśmy skazani na wpływy silniejszych. Wiadomo, że dyplomaci i rządzący muszą postępować w/g wytycznych pryncypała, ale to, że ludzie kupują tą narrację (pamiętając czasy PRL) jest groteskowe. Jak to mówił swego czasu Miller: domaganie się karpi o przyspieszenie świąt Bożego Narodzenia.

marek500 04.10.2020 09:39:33

Świadomość uzależnień i wola wyzwolenia…

Polską rządziły osoby niepolskiego pochodzenia od wieków. Już dynastia piastowska uskuteczniała międzydynastyczne małżeństwa. Są spory o to, czy w ogóle miała polskie pochodzenie. Że jagiellońska przyszła spoza Polski, to wiadomo. A po niej nastało wybieranie królów z zagranicy. Konstytucja 3 maja przekazała władzę jednej z niemieckich dynastii. Tak więc przez wieki monarchii w Polsce przyzwyczajano społeczeństwo do tego, że nie liczy się przy sprawowaniu władzy polskość, ale dynastyczne pochodzenie, choćby z Marsa czy Oriona.

A teraz w naszych czasach monarchiści jakby zapomniawszy dziejów snują opowieści jak to monarchia przywróci narodowi polskiemu władzę nad sobą.

Dodatkowo od strony religijnej wieki tresowano polskie społeczeństwo w przeświadczeniu, jakoby wszelka władza od boga pochodzi i to od takiego, co do pasania ludzkości rózgą żelazną wybrał sobie już dawno pewien naród, wcale nie polski. Rozpuszczono też wieści, że niezależnie od ziemskiego monarchy nad Polską ma z nieba władać najbardziej znany rabin i jego matka, oczywiście oboje bez polskiego pochodzenia.

Republikańskie “tradycje” od II wojny światowej też przyzwyczajały do władzy niepolskiej nad Polską, najpierw CCCP, potem Watykanu, NATO i UE. Zresztą przystąpienie do UE nastąpiło po referendum.

Przy takich tradycjach niepolskiej władzy nad Polską i przy tylu ich chorych owocach jeszcze wciąż potrzeba uświadamiania tych osób, którym wciąż się wydaje, że jakieś zagraniczne ośrodki lepiej o interesy narodu polskiego zadbają, niż on sam. Potrzeba powszechnego przekonania, że nie opłaca się mieć nad sobą władzy niepolskiej, że obcą władzę nad Polską można zrzucić. Trzeba, by wiele polskich umysłów myślało, jak się mamy wyzwolić. By w każdej polskiej rozmowie o polityce pojawiał się wątek obmyślenia i wykonania drogi wyzwoleńczej. Zapał narodowego wyzwolenia musi tak rozgorzeć, by żadna partia popierająca jakiekolwiek zagraniczne uwiązanie nie miała szansy wygrać wyborów. A na razie potrzeba jeszcze wiele pracy uświadamiającej podobnie jak to było w XIX wieku pod zaborami.

RuchOporu2020 04.10.2020 10:46:10

@RuchOporu2020 10:46:10

Ma Pan wiele racji, ale głównym grzechem było niedefiniowanie rzeczywistych naszych wrogów. Zamiast pchać się na Rosję powinniśmy byli zetrzeć z powierzchni ziemi Austrię i Prusy (bo to byli nasi rzeczywiści wrogowie), a z Turcją mieć ścisły sojusz (przeciwwaga dla Rosji). Niestety, ale dla nas ważniejsze były zawsze interesy Watykanu którym rządzili włoscy możnowładcy, w których interesie było osłabianie Turcji naszymi rękoma i nie chodziło tu o żadną walkę z niewiernymi tylko o kasę. Zresztą to tylko takie luźne przemyślenia, bo to już było i nic się nie zmieni. Jedyne co to powinniśmy wyciągać z historii naukę, żeby nie powtarzać błędów, ale niestety cały czas na własne życzenie włazimy w jakieś g…

marek500 04.10.2020 11:21:50

@rumpelsiltskin 11:26:57

I Pan w to wierzy ? A nie bierze Pan pod uwagę, że USA z UE prędzej czy później pójdzie na otwartą wojnę handlową (pełzająca już trwa). I w jakiej sytuacji wtedy będziemy ? Nie podważam sojuszu z NATO bo to na dzisiejszy dzień jest w naszym interesie, ale instalowanie wojsk USA moim zdaniem jest niefortunne i wbrew naszym interesom. Ciekawe jak nam się będzie żyło w kraju otoczonym przez wrogów i z okupacyjną obcą armią. Nie myśli Pan chyba, że stosunek państw europejskich do Polski się nie zmieni i będą nas traktować nadal jako członka UE.

marek500 04.10.2020 11:43:15

@marek500 11:43:15

I jeszcze jedno. Stworzenie wspólnej armii europejskiej to kwestia czasu i sytuacji międzynarodowej. Ciekawe jak ten problem rozwiążemy ? Może część WP będzie pod dowództwem USA, a część pod Brukselą ? Będą jaja. Chociaż ja uważam że będzie opcja identyczna jak w minionym ustroju, czyli całkowita podległość wobec ,,bratniej armii”.

marek500 04.10.2020 12:01:40

@rumpelsiltskin 11:26:57

Ktoś tu najwyraźniej traci poczucie realizmu.
Możesz mieć 100% pewności że w momencie gdy USA poczują że (w sensie politycznym) tracą Niemcy, pierwszym “argumentem” za podtrzymaniem dalszego aliansu będą polskie “ziemie odzyskane” i emiraty przybałtyckie. Będzie to łatwiejsze jak nigdy przed tym albowiem nie “pomimo” a “dzięki” aprobacie amerykańskich kuratorów Niemcy zabezpieczyli sobie prawne pole do zmiany granic, zaś stacjonujące wojska USA będą najlepszą gwarancją bezpiecznego wprowadzenia w życie projektu politycznego “Prusy Wschodnie”. Bo ile by tam emiraty przybałtyckie nie deklarowały swego umiłowania dla “niepodległości” i “samostanowienia” to prawda jest taka, że mają tego “dobra” serdecznie dość i już przebierają nogami żeby dostać się pod czyjś “but”. Najlepiej niemiecki.

ikulalibal 04.10.2020 12:04:31

@marek500 11:21:50

Nie do końca msz rację. Austria była katolicka, a więc nie antywatykańska. Antywatykańska była Rosja i Prusy. Austria była wówczas nie do zniszczenia, tak patrząc spokojnie. Natomiast Prusy jak najbardziej. Ale za kasę pruską zerwano ponad 30 sejmów

Wican 04.10.2020 12:07:06

@rumpelsiltskin 11:26:57

bzdura. Amerykanie rządzą Niemcami i taka jest rzeczywistość. Wyzwolenie się od Izraela i USA to podstawa do odbudowy niezależności

Wican 04.10.2020 12:07:54

@Wican 12:07:06

Austria była katolicka co jej nie przeszkadzało cały czas jątrzyć. W szkołach praktycznie nie uczą o naszych wojnach w Mołdawii i na Wołoszczyźnie. A praktycznie wszystkie wybuchały z inspiracji Austrii. Austria wszystko robiła, aby nas konfliktować z Turcją, bo każda wojna między nami była jej na rękę. Na mój gust to odsiecz wiedeńska była jednym z największych naszych błędów w historii. Oczywiście obrona Europy przed Islamem to wielka ściema. Turcy na siłę nie wprowadzali Islamu, patrz Bałkany które były pod Turkami kilkaset lat.

marek500 04.10.2020 12:21:55

@Wican 12:07:54

“Wyzwolenie się od Izraela i USA to podstawa do odbudowy niezależności”

“Wyzwolenie” się od USA jest równoznaczne z przywróceniem w tym miejscu Europy status quo, czyli folwarku niemieckiego. Niemcy, jak ostatnio twierdzą, swoje cele będą realizować nawet głodząc niesubordynowanych.

rumpelsiltskin 04.10.2020 12:37:28

@ikulalibal 12:04:31

“Niemcy zabezpieczyli sobie prawne pole do zmiany granic”

Niemcy mają w swojej konstytucji określone granice państwa na stan z 1937 roku. Problem z Niemcami będziemy mieli bez względu na zachowanie Amerykanów, Rosjan, czy Marsjan.

Rozgrywka z Niemcami ciągle przed nami. Jedno, co jest pewne, Niemcy nie mają w stosunku do Polski uczciwych zamiarów, ani dobrych intencji.

rumpelsiltskin 04.10.2020 12:41:29

@Wican 12:29:56

Ale w większości mieliśmy dobre stosunki z Turcją. Też oczywiście nie z miłości tylko z wyrachowania. Wzrost siły Rosji , po pokonaniu Tatarów i jej ekspansja na wschód nie była na rękę Turcji i Polska mimo różnych zatargów była naturalnym sojusznikiem.

marek500 04.10.2020 12:49:39

@marek500 11:43:15

“Ciekawe jak nam się będzie żyło w kraju otoczonym przez wrogów i z okupacyjną obcą armią.”

Dobrze, że do tej pory byliśmy otoczeni samymi przyjaciółmi… Wojska USA w niczym nie przypominają Niemców z lat wojny, a te rzeczywiście były wojskami okupacyjnymi.

rumpelsiltskin 04.10.2020 12:50:39

@rumpelsiltskin 12:37:28

Bzdura. Inna sprawa, ze akurat z Niemcami jestesmy gospodarczo powiązani. I sporo Polaków na tym zarabia. Na Amerykanach tylko tracimy, poza jakimś marginesem pasożytów, w większości.
Poza tym, tylko wyjątkowy dyletant szuka sojusznika daleko a wroga blisko

Wican 04.10.2020 13:03:44

@rumpelsiltskin 12:41:29

Bzdura. Kim nas Niemcy zasiedlą? Turkami? Poza tym, po co? Po co im tonącoe w długach państwo? jak dobrze zarabiają w obecnej sytuacji.

Wican 04.10.2020 13:04:33

@rumpelsiltskin 12:54:28

Zapominasz o tym że świat w miejscu nie stoi. Cały czas zmieniają się interesy krajów i ich sojusznicy. Wtedy Turcja musiała być w sojuszu z Niemcami, bo Anglia jej zagrażała. Zresztą różnie bywało, bo kiedyś Niemcy służyli w Polsce, a Polakami przez 100 lat matki w Niemczech straszyły niegrzeczne dzieci. Dzisiaj sytuacja jest inna, chociaż masz rację, że ze względu na zamożność i gospodarkę Niemcy są na preferowanym miejscu. Może się mylę, ale jezeli państwa europejskie chcą coś znaczyć, to będą musiały się zjednoczyć. Dzisiaj takie Niemcy czy Francja mało co znaczą przy takich potęgach jak USA, Chiny czy Rosja. Chcąc odgrywać jakąś światowa rolę będą musiały połączyć siły.

marek500 04.10.2020 13:05:27

@rumpelsiltskin 12:50:39

//Wojska USA w niczym nie przypominają Niemców z lat wojny//

Miliony ludzi na naszej planecie stanowczo nie zgodziłoby sie z tą opinią. A to, że nie mamy w tym względzie naszych własnych doświadczeń, to znaczy tylko, że wszystko przed nami. I bombardowania cywilnej infrastruktury i zastosowanie na skalę masową broni chemicznej i ludobójstwo uskuteczniane rękami terrorystów.

ikulalibal 04.10.2020 13:07:11

@marek500 12:49:39

Gdy idzie o Turcje to mieszali jezuici. W całym XVII wieku naszym naturalnym sojusznikiem powinna też być Szwecja. A udało się akurat tylko, gdy królem był sobieski i taki układ zorganizowali Francuzi. Z tym że ówczesny król Karol XI nie dorównywał poprzednikom jak Gustaw Adolf czy nawet Karol Gustaw, jak i następcy Karolowi XII. A Szwecja była naturalnym sojusznikiem przeciwko Prusom i Rosji. Z tym, że tu dobrze działały służby pruskie oraz habsburskie (ci uważali, że na tym najbardziej skorzysta Francja). Z Turcja był problem, bo król nie mógł prowadzić wojny bez sejmu. A szlachta najbardziej gardłowała przeciwko Turkom. Tutaj sam system był problemem. Sobieski zrozumiał, że głównym zagrożeniem są Prusy i to bezpośrednim. Ale co mógł zrobić w ówczesnym systemie? Którego zresztą sam był wychowankiem

Wican 04.10.2020 13:09:01

@rumpelsiltskin 12:50:39

Bzdura. Amerykanie sa w Polsce bezkarni. W Skwierzynie żołdacy pobili bez konsekwencji stomatologa. Bo zwrócił im uwagę na zachowanie. Ile mandatów zapłacili za wypadki, które powodowali na polskich drogach? Są poza polskim prawem. Czyli współczesna Targowica ich popiera. Z tym, że ci współcześni targowiczanie są dużo gorsi od tych z XVIII wieku.

Wican 04.10.2020 13:10:43

@rumpelsiltskin 12:54:28

Jeżeli chodzi tylko o I i II wojnę, to już nie było to ZAWSZE. Sam sobie przeczysz. A i z Niemcami było różnie. Zjednoczone Niemcy to Bismarck. Wcześniej wojowaliśmy z pojedyńczymi państwami niemieckimi głównie. A z Saksonią nawet była Unia. I musiała byc dobrze oceniana przez współczesnych, skoro w Konstytucji 3 Maja zapisano panowanie Sasów na polskim tronie.

Wican 04.10.2020 13:12:31

@ikulalibal 13:07:11

“Miliony ludzi na naszej planecie stanowczo nie zgodziłoby sie z tą opinią.”

Ja patrzę swego, a nie legendarnych milionów ofiar nie wiadomo gdzie, bo i tak pod względem ludobójstwa nikt Niemcom nie dorówna. Jak sięgam okiem w historię, to USA w stosunku do Polski zawsze były w porządku.

Tylko dzięki USA Polska odrodziła się w 1919 roku wraz z dostępem do morza, nikt poza tym państwem nie był tym zainteresowany. Żeby nie USA może Polski w ogóle by nie było…

Niemcy od wieków prą raczej w przeciwną stronę – anihilacji Polski.

rumpelsiltskin 04.10.2020 13:27:09

@Wican 13:09:01

Taaaa

Wszystkie te (i podobne) dywagacje nie uwzględniają podmiotu który miał (i ma) decydujący głos w polityce regionie. Podmiotu którego istnienia im bardziej sobie nie uświadamiamy tym bardziej jest obecny a dominujący.
Poreformacyjna (nie mówiąc o współczesnej) Szwecja, porewolucyjna Francja, pojagiellońska Polska i daleka antyaustriacka Turcja, to efektywne narzędzia polityki Anglii.
Jeśli głowne batalie wojny krymskiej miały miejsce w okolicach Finlandii https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Suomenlinna
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Bomarsund to chyba każdy wie o co chodziło. O co chodzi i chodzić będzie.

ikulalibal 04.10.2020 13:35:55

@rumpelsiltskin 13:27:09

Wybaczy pan, ale jest pan zindoktrynowany i przez to bezradny politycznie. Dostrzegam syndrom ” Michalkiewicza&Brauna”. Radzę przestudiować historię i wspólczesność sojuszu anglosasko-żydowsko-watykańskiego, a wtedy może uwolni się pan od powierzchowności poglądów o wrogach rosyjskich, tureckich i “odwiecznych” niemieckich.

Zacząć należy od podstaw, a zatem od starej maksymy ” honor i siła”, do czego dodać należy mądrość. Wniosek: US Army won z Polski ( obowiązuje to także każdej okupacyjnej armii)

stanislav 04.10.2020 13:44:31

@marek500 09:39:33

“Jedno mnie dziwi że Polacy nie wyciągają wniosków ze swojej historii.”

Jeśli prawdą byłoby to, że wydziały historii na uniwersytetach są opanowane przez masonerię, to wyjaśniałoby to tę kwestię.
Jaśkowski twierdzi z kolei, że masoneria to współpracownicy City of London. Też by się zgadzało.
Odpowiedź może być zatem jedna: to anglosasi dawniej, a obecnie usraelici kształtują naszą świadomość polityczną i historyczną.

Jasiek 04.10.2020 13:54:47

@stanislav 13:44:31

“a wtedy może uwolni się pan od powierzchowności poglądów o wrogach rosyjskich, tureckich i “odwiecznych” niemieckich.
Zacząć należy od podstaw (…)”

Zależy, kto co uznaje za “podstawy”. Ja, dla orientacji w obecnej polityce, za takowe uznaję “Protokołu mędrców Syjonu”. Pan wybaczy, ale w historię nie wierzę, bo wiem, że w znakomitej większości jest pisana przez zwycięzców, przez co jest nieprawdziwa.

Syjon umieścił swoją bazę w Europie, dlatego powstał projekt Unii Europejskiej z naczelną rolą w tym czymś Niemiec. Syjon nie lubi, gdy ktoś wtrąca mu się “między wódką a zakąskę”, czyli między Niemcy a Rosję.

Żeby nie być gołosłownym, zacytuję fragment “Protokołów…” (Wykład XV § 2):

“Wydamy prawo, w myśl którego wszyscy byli członkowie stowarzyszeń tajnych będą wysłani z Europy, jako środowiska władzy naszej.”

Europa jest środowiskiem ICH władzy…

rumpelsiltskin 04.10.2020 13:56:47

@rumpelsiltskin 11:26:57

“Jak są Amerykanie, to Niemcy i Rosjanie mają tu zakaz wstępu. Bez Amerykanów będzie tutaj, w Polsce, tak jak zwykle.”

Co to znaczy “bez Amerykanów” w Twoim umyśle ?????????

Wystarczy jak się będą wywiązywali ze zobowiązań i traktowali nas jak sojusznika, wobec którego ma się normalną politykę i zawiera się NORMALNE kontrakty, a nie jak z offsetami – albo brak, albo niezrealizowane, albo bez przetargu. I kupa kasy na niekomplementarne uzbrojenie idzie.
W dodatku traktują nasze terytorium jako bazę wypadową na Rosję.

W takim przypadku trzeba być naprawdę skończonym debilem, żeby wybrać “z” zamiast “bez amerykanów”.

Usilnie pozdrawiam ;-P

Jasiek 04.10.2020 14:02:30

@Jasiek 14:02:30

“Wystarczy jak się będą wywiązywali ze zobowiązań i traktowali nas jak sojusznika, wobec którego ma się normalną politykę i zawiera się NORMALNE kontrakty, a nie jak z offsetami – albo brak, albo niezrealizowane, albo bez przetargu. I kupa kasy na niekomplementarne uzbrojenie idzie.”

Amerykanie prowadzą normalną politykę wobec Polski. A to że PIS próbuje obrzydzić Amerykę swoją niby wasalską polityką, to są tylko pozory. Prezes już przecież powiedział, że jest za powstaniem armii europejskiej i nigdy tego twierdzenia nie zdementował, ani nie odwołał.

To że PIS próbuje nam coś obrzydzić, nie znaczy, że to jest dla Polski złe, wręcz przeciwnie.

rumpelsiltskin 04.10.2020 14:14:46

@ikulalibal 14:19:01

“Czy tak to należ rozumieć ?”

Tak, bo tutaj obowiązuje zasada “Murzyn zrobił swoje, Murzyn może odejść”. W “Protokołach…” powiedziane jest, czym jest masoneria i goje w masonerii. Dopóki są potrzebni, to są tolerowani, ale po zakończeniu podboju świata będą w ten czy inny sposób niszczeni.

Jest to jednak opis stanu po zapanowaniu Syjonu nad światem, a ten jeszcze nie nastąpił, bo jeszcze tego wszem i wobec nie ogłoszono. Póki co masońsko-żydowska agentura trzyma się mocno. Dziwi tylko lojalność gojowskiej jej części, zwłaszcza w świetle tego, że jej los jest przesądzony, gdy cel, o który ona sama walczy, zostanie osiągnięty.

rumpelsiltskin 04.10.2020 14:29:46

@rumpelsiltskin 13:56:47

Niech pan mnie nie czaruje tu ” Protokołami mędrców”, jest pan nielogiczny. Niby pomija pan historię, a na nią sie pan powołuje. To w końcu musi się pan zdecydować?! Zresztą same “Protokoły mędrców” mają kontekst historyczny i widoczne odwołania historyczne. A zatem pana metoda wali się u fundamentów.

stanislav 04.10.2020 14:32:56

@rumpelsiltskin 13:56:47

Z pana wywodów można by wyciągnąc karkołomny wniosek, że Ameryka ( nota bene od począrtku do końca wytwór Syjonu) broni nas przed Syjonem, zakorzenionym w Europie, a głównie w Niemczech?!

A odwieczna strategia Syjonu brzmi po prostu: Sami jesteśmy nikczemnikami – chytrymi, kłótliwymi, bez wewnętrznej siły twórczej, a zatem zawsze przyłączajmy się do tego, który ma siłę, aby wysysać jego soki i żywić się jego ofiarami.

stanislav 04.10.2020 14:47:05

@stanislav 14:47:05

” nota bene od począrtku do końca wytwór Syjonu”
Syjon jest twórcą wielu rzeczy, jednak trzeba rozróżniać narzędzia od celów. Ameryka jest jedynie narzędziem, które zostanie potraktowane jak przysłowiowy Murzyn, który zrobił swoje w momencie, gdy cel tego spisku zostanie osiągnięty.

Inna jest rola Niemiec w tym spisku, które mają dla swoich panów zarządzać ich majątkiem. Niemcy są podmiotem polityki syjońskiej, w którą się Pan w 100% wpisuje. Nie wiem, czy świadomie, ale nieświadomość nie zwalnia od odpowiedzialności.

rumpelsiltskin 04.10.2020 14:56:55

@rumpelsiltskin 14:14:46

“To że PIS próbuje nam coś obrzydzić…”

PiS to sobie może… popiskać. A i to odpowiednio cienko, bo jak ciut za grubo, to Żorżettta musi tłity dyktować ;-P

Jasiek 04.10.2020 14:58:14

@rumpelsiltskin 14:29:46

//W “Protokołach…” powiedziane jest..//

Już mniejsza o to co jest powiedziane. Mniejsza nawet o to że osobiście “nie wierzę w Protokoły”. Po prostu nie mogę bo w przeciwieństwie do pana mam respekt przed historią i dlatego zupełnie nie rozumiem pańskiego dziecięcego zacietrzewiania i powoływanie się na “syjon” jako instancję ostateczną. Niech pan na chwilę zostawi “syjon” w spokoju i odpowie na pytanie:
Czy kiedy XII-wieczny biskup krakowski Mateusz wzywał europejskie rycerstwo do wyprawy przeciwko Rusi, która zakończyła się obecnymi dziś pretensjami Niemiec do określonych terytoriów, to kierował sie głupotą? dyrektywami syjonu? spiskiem masonów? czy kogo tam jeszcze. Czymkolwiek sie nie kierował to liczy się tylko to że jego apel spotkał się z określonym odzewem, który z kolei poskutkował konkretnymi działaniami, które to działania przełożyły się na …itd ,itp
Na jakiej podstawie chce się pan trzymać wersji że Niemcy nie mają związków historycznych a więc i praw do tego czy tamtego. Mają. I to nie dzięki syjonowi a polskiemu biskupowi herbu cholewa. https://pl.wikipedia.org/wiki/Mateusz_(biskup_krakowski)

ikulalibal 04.10.2020 15:04:32

@rumpelsiltskin 15:12:45

//A XII wieczne dywagacje zostawiam historykom,//

Szkopuł (głownie dla pana),w tym że to nie są “dywagacje” a historyczny fakt który zaowocował innymi faktami te zaś zrodziły konsekwencje przed którymi chce się pan skryć pod amerykańskim kloszem. Ale jak mówi jedno z praw Murphiego:”sprawy pozostawione samym sobie ze złych stają się jeszcze gorsze”
Unikanie trudnych problemów poprzez ich zamrażanie to kiepska metoda co pokazują liczne przykłady. Chociażby ten z ostatnich wiadomości o Nagornym Karabachu.

https://www.youtube.com/watch?v=5D2jyuJaSAU

https://www.youtube.com/watch?v=rE4tOgQUSlw

(a pan powiada “pozostawmy historykom” )

ikulalibal 04.10.2020 15:39:05

@ikulalibal 15:53:05

“Ja mam czas,ja poczekam.”

Jakbym czytał “Protokoły…”. Oni też uważają, że czas pracuje na ich korzyść.

Pozory mylą, a pozory stwarzane w ostatnich latach zwłaszcza. Prawda jest głęboko ukryta i tylko pozornie sprzeczna. Ta sprzeczność jest pozorna, bowiem cele się zmieniają w czasie. Gdy celem było zniszczenia arystokracji, to popierano chłopstwo i mieszczan, ale gdy w końcu zniszczono arystokrację, celem stało się i chłopstwo, i mieszczanie…

Niemcy to nasz Polaków wróg od zawsze, tak samo jak ich “promotorzy” oraz zakamuflowani agenci i pożyteczni idioci działający na ich korzyść.

rumpelsiltskin 04.10.2020 16:12:13

@rumpelsiltskin 12:37:28

Bzdura. Status quo w Europie, to patrząc na historię sporo wojen między państwami. Akurat powinniśmy dążyć do wspólnego rynku od Lizbony po ładywostok. Ty chcesz byc pieskiem łańcuchowym Jankesów, ja chcę “grać na kilku fortepianach”. ba razie to gospdoarczo coś tam od Niemców korzystamy. A od Jankesów? Złom za 500% wartości? Najdroższy gaz świata? 447? Tylko zdrajca i cąlkowity apostata narodowy, może obecnie popeirac okupację amerykańska w Polsce. “Yankees, go home”

Wican 04.10.2020 16:40:01

@marek500 12:49:39

Nasi powinni odpuścic Mołdawię i raczej skupić się na odzyskaniu Śląska i Pomorza. Wtedy nie mielibyśmy pola konfilktu z Rosją

Wican 04.10.2020 16:40:48

@provincjał 16:32:26

I wciąż nie mogą tego przetrawić. Obecnie jesteśmy w UE a Niemcy to chyba nasz najważniejszy partner gospodarczy. I trzeba starać się korzystać z mozliwości, które z tego wynikają. Bo jest tak jak jest i to prędko sie nie zmieni. Na pewno nie, dopóki w Europie będzą mieszać ludobójcy i rabusie zza oceanu

Wican 04.10.2020 16:48:16

@rumpelsiltskin 16:53:28

Niemcy mają kilkuletni epizod ludobójstwa, Amerykanie to ludobójcy notoryczni. Pocżąwszy od wymordowania Indian. Historia około 250 USA to historia ludobójstwa i rabunku. Poza tym, Niemcy obecnie sa partnerami a Jankesi “kroją” Polskę straszliwie. Obecnie, to wspólpraca z Niemcami byłaby korzystniejsza. A będzie ona mozliwa, gdy skończy się judzenie w Europie polityków zza oceanu

Wican 04.10.2020 17:00:05

@provincjał 16:32:26

Jeśli już NRD “spadło” to w formie ożywczego deszczu na obsychającą NRF-owską gospodarkę.
Jeśli mam jakis szacunek dla Niemców to z tego powodu że zawsze, nawet w najmniej korzystnych sytuacjach, znajdą się jacyś przyzwoici dziennikarze.(nie każdy naród tak ma)

Ekonomiczny anschluss NRD (artykuł ukazał się rok temu a więc Rocznicowo)

The economic Anschluss of the GDR
https://mondediplo.com/2019/11/06germany

ikulalibal 04.10.2020 17:02:01

@rumpelsiltskin 16:57:17

“Głodzenie krnąbrnych? Gadanie trzeciorzędnego polityka. A krojenie nas na zbędnym sprzęcie i wymuszanie aby Polacy zrzucali się na utrzymanie ichnich żołdaków, to jest właśnie faktyczne doprowadzanie Polaków do biedy. Oraz popieranie żydowskich roszczeń. Żorżeta pomiata Dudusiem jak jakimś ciapkiem. Nawet Repnin sobie na takie coś nie pozwalał. I to jest stosunek faktyczny Ameryki wobec Polski i Polaków. Poprzednik Lady Botox był taki sam, tylko nie az tak oficjalnie bezczelny.
A wiceprzewodznicżacy PE to polityk unijny. Czołówki PiSdzielców to uniofanatycy, czyli to swój. Natomiast Mosbacher to oficjalny przedstawiciel swojego państwa. I to pokazuje jak to państwo traktuje Polske. Tutaj ustawy nie mozna napisać wbrew temu ludpobójczemu państwu. Bazy w ponzad 70 państwach świata.

Wican 04.10.2020 17:03:54

@ikulalibal 17:02:01

Chyba tylko ludzie byli na Zachodzie potrzebni. Liczba ludność we Frankfurcie nad Odrą spadła o 20-25% w latach 90-tych. W okolicach koło Szczecina (po stronie niemieckiej) również miejscowości się wyludniały. Niektórzy szczecinianie kupowali tam nawet domki na wsi bo były tańsze niż w Szczecinie a Niemcy dopłacały do prądu takim ludziom

Wican 04.10.2020 17:06:26

@Wican 17:03:54

Krojenie Polaków trwa od dawna. Skrolili wszystko z tzw. prywatyzacji!!!
Za prof. dr hab. Arturem Sliwińskim:
http://www.polishclub.org/2019/01/26/upadek-mitu-transformacji-ustrojowej-w-polsce-cz-1/

Podstawowy fakt, dobrze udokumentowany i niemożliwy do podważenia dotyczy głównych beneficjentów tzw. prywatyzacji. Są to amerykańskie fundusze inwestycyjne i banki światowe.

Stwierdzenie to dla wielu „znawców” przemian ustrojowych w Polsce może być szokujące, gdyż rozbija w pył ich przekonanie, że dzięki wolnemu rynkowi kapitałowemu i konkurencji beneficjentami prywatyzacji byli inwestorzy z wieku krajów – „od Kataru do Japonii”.

W oczy rzuca się niesolidność takiej neoliberalnej oceny rzeczywistości. Istotnie, firmy inwestujące w „prywatyzowany” majątek narodowy mają siedziby w wielu krajach (tylko pod tym względem zasługują na ogólne miano firm zagranicznych). Jednak w większości są one własnością funduszy inwestycyjnych lub należą do globalnej sieci bankowej. Trzeba wyzwolić się z fałszywych wyobrażeń, jakoby między poszczególnymi firmami kontrolowanymi przez wielki kapitał niepodzielnie panowała zasada konkurencji rynkowej.

Chodzi o kilkanaście amerykańskich funduszy inwestycyjnych, wyspecjalizowanych w „inwestowaniu” (raczej w agresywnym przejmowaniu kapitału) w krajach Europy Środowo-Wschodniej, w tym również w Polsce. W naszym kraju od 1990 roku fundusze te „pracowały pełną parą”, korzystając z zasłony dymnej w postaci wolnego „rynku kapitałowego” i skorumpowanych zagranicznych firm audytorskich (oceniających korzyści z prywatyzacji).

https://twitter.com/robert_kogga

trojanka 04.10.2020 17:15:23

@rumpelsiltskin 17:09:32

//Tak samo jak Hołd Pruski//

Nie tak samo bo Kazimierz Wielki zrzekał się praw do Śląska nie na rzecz Prus których wówczas jeszcze nie było, ale na rzecz królestwa Czech.

ikulalibal 04.10.2020 17:18:43

@rumpelsiltskin 17:07:37

Znowu ahistoryczne bzdury. Nie było jednego państwa niemieckiego.
My zbanderyzowani? To bezczelne, gdy pisze to jankesko-pisaicki piesek. Bezczelne. To twoim idolom zawdzięczamy spęd Ukrainców do Polski. Podziękuj swoim idolom. Ale sie ośmieszyłes teraz. Inna sprawa, ze nie wszyscy Ukraińcy to banderowcy.
Proponuję jednak douczyć się historii.

Wican 04.10.2020 17:19:45

@trojanka 17:15:23

Oczywiście. Te fundusze skupowały też ziemię, a nawet pożyczały i pożyczają pieniądze polskim klubom piłkarskim. Takim które mają zabezpieczenie w postaci corcznej kasy z TV. I spora część tego trafia do owych funduysz. I kasa od sponsorów lig. A ttrulowymi sponsorami lig sportowych w Polsce są najczęściej firmy państwowe. Czyli polscy podatnicy przekazuja kasę obcym funduszom

Wican 04.10.2020 17:22:41

@rumpelsiltskin 17:23:24

Doucz sie chlopie historii. Bo tłumaczyć podstawy, to mi sie nie chce. Sląska zrzekaliśmy się na rzecz Czech. Prusy jeszcze wtedy nie istniały. Czyli jednak związku nie maja te dwie sprawy. Inna kwestia, że po holdzie pruskim to w końcu polskie władzy zwolniły księcia pruskiego z owego hołdu.
Wiesz, że Prusy zlozyly nawet hołd Szwecji? A w trkatatach welawsko-bydgoskich, Rzeczpospolita zrzekła się zwierzchności lennej. To był rok 1657. A Prusy nie były wciąż jedynym państwem niemieckim.
A co zawiera konstytucja Niemiec? Daj mi cytat po niemiecku i numer artykułu.

Wican 04.10.2020 17:28:36

@rumpelsiltskin 17:23:24

// konstytucja Niemiec określa granice tego państwa na stan z roku 1937.//

Po pierwsze; dziwisz im się że nie godzą się na straty terytorialne ? każdy w ich sytuacji tak samo by się nie godził.
A po drugie Niemcy po dziś dzień, nie mówiąc o okresie “zimnowojennym” nie są samodzielne, więc w ich konstytucji znalazło się tylko to na co uzyskali zgodę swoich kuratorów.

ikulalibal 04.10.2020 17:36:02

@ikulalibal 17:04:25

„nie “syjon” a Polacy “otwarli” Niemcom drogę do podboju bałtyckiego wybrzeża a teraz twierdzą że Niemcy nie mają prawa do tego co sami stworzyli, zbudowali i zagospodarowali”

– tak to widzisz, Ikulalibal? A co tam Niemcy stworzyli? Co zagospodarowali? Nie dla siebie, przecież, bo sami mieli ziemi pod dostatkiem i nie byli zmuszeni głodem do napadania na Inflanty.
Kto tak naprawdę rządził wówczas w Niemczech? – tych umownych „Niemczech”, bo w realu żadnych Niemców nie było w sensie rozumianym dziś.
Co to za sztuka „zbudować kolej dla Indii”, jeśli najpierw złupiło się Indie a potem za ukradzione pieniądze finansowało budowę kolei – wykonywaną rękami Indusów, mającą w pierwszym rzędzie ułatwiać dalsze łupienie podbitych Indii? Przecież anglole mówią, że zbudowali Indiom koleje, z których Indusi korzystają do dziś.
To samo odnośnie Prus, Inflantów itd.

„//Niemcy to nasz Polaków wróg od zawsze//
No nie wie, ale jedno wiem z całą pewnością;tego rodzaju stwierdzenia są starą śpiewką intonowaną zawsze wtedy kiedy przychodzi rozliczyć się z własnych decyzji politycznych”

– a które to były te „własne decyzje polityczne”? Nasze, słowiańskie, dajmy na to polskie?

„//tak samo jak ich “promotorzy” oraz zakamuflowani agenci i pożyteczni idioci działający na ich korzyść//
Czy:
-biskup Mateusz zwołujący europejskie rycerstwo przeciw Rusi
-Kazimierz Wielki zrzekający się polskich praw do Śląska
-Jagiellonowie stwarzający dynastę Hohenzollernów

zaliczali się do:”promotorów”? zakamuflowanych agentów? czy pożytecznych idiotów? „

– ów biskup nie był Polakiem w tym sensie, co można rozumieć. Był on urzędnikiem papieskim i reprezentował on interesy wyłącznie watykanu. Nie Polacy osadzili tego biskupa u nas. I nie Polakom on służył.
A kazimierz zwany wielkim to też krwi obcej po matce, kształcony w niemieckich klasztorach. Że niby Polska się rozwijała? Ale na tej samej zasadzie, co budowano kolej w Indiach.

– natomiast Jagiełło nie miał wielkiego wyboru, bo mógł jedynie przesunąć w czasie agonię Litwy. Czego wynik widzimy dziś. Starał się chłopina, szedł na układy i układziki, ale mógł w sumie niewiele. Kto mianował tego Jagiełłę na króla Polski? Czy nie papież – osobnik obcy nam narodowo i kulturowo, realizujący własne cele a nie dobroczyńca jakichś Polaków?

Całe niemal NRD to potomkowie Słowian Zachodnich. Anszlus NRD do rajchu to przesunięcie granicy „rzymskiego cesarstwa narodu niemieckiego” na Wschód. A komuś się wydaje, że chodzi o pieniądze. A co to są pieniądze?

Sam, Ikulalibal, piszesz, że ten biskup posłużył się „rycerstwem europejskim” do wyprawy na Ruś. A czym posługują się dziś? Rycerstwo to już się nie nazywa, ale kierunek wciąż ten dam, nieprawdaż?
I też się „skrzykują” po całej europie, a merklowa nawet nie może nic powiedzieć, bo jej zrobią majdan w kamizelkach.

Dlaczego uważasz, że podpis jakiegoś biskupa, obcego urzędnika i podległego obcemu zwierzchnikowi, miałby być dla Polaków wiążący?
Ten kazimierz zwany wielkim nie po to dostał koronę od papieża, żeby być dla Polaków – Słowian dobrodziejem.
Biedny w tym wszystkim był Jagiełło, ale biedni jesteśmy dziś także i my.

Czy z powodu podpisów składanych w naszym imieniu wbrew naszym narodowym interesom?
Ależ nie!
Mamy do tego stopnia okaleczoną świadomość, że nie możemy się w ogóle zorientować, kto nami rządzi i w jakim celu.
No to jak zwykle poręczny okazuje się „żyd”, kimkolwiek by on nie był.

Tak zwany chrzest odbył się nielegalnie, został Słowianom narzucony, a Słowianie podbici przez „rycerstwo europejskie” i podporządkowani papieżowi.
Więc patrząc dokładniej, wszystko, co zostało podpisane po „przyjęciu chrztu przez Polskę” było i jest nielegalne, a więc wszystkie umowy są nieważne.
To, co zrobili z Niemcami też powinno być nieważne, ale to już ich sprawa i muszą sobie sami z tym poradzić.

nana 04.10.2020 17:49:27

@nana 17:49:27

// chrzest odbył się nielegalnie, został Słowianom narzucony, a Słowianie podbici przez „rycerstwo europejskie” i podporządkowani papieżowi//

Ja to wszystko wiem. I o chrzcie przyjętym z przyczyn politycznych przez mało reprezentatywną grupę, i o tym że kler reprezentował korporacyjne a nie narodowe interesy a te narody które najpilniej go słuchały wyszły na tym jak Zabłocki na mydle,i o tym że Watykan póki żył to rękami swoich najwierniejszych zelotów realizował politykę religijno-terytorialnych podboju, że Polacy na watykańskim poddaństwie wyszli chyba najgorzej jak tylko można, itd itd

Ale bez względu na mój stosunek do tych wydarzeń to one się jednak wydarzyły, wywołały określone skutki, kreowały dalsze wydarzenia i tak po dzień dzisiejszy. Co mam na to poradzić? przecież nie cofnę minionego tysiąclecia.

// A czym posługują się dziś? Rycerstwo to już się nie nazywa, ale kierunek wciąż ten dam, nieprawdaż?//

Prawdaż. To jakby trwający od tysiąca lat, niekończący się “dzień świstaka”. Niby wszystko się zmienia ale nic się nie zmienia. Cele i środki wciąż te same.
Dlatego (jeśli nana zauważyła wyżej) mój wniosek żeby zaprzestać kiszenia się wciąż w tym samym niemiecko-polsko-rusko-krzyżacko-aleksandronewskim sosie a wyjść poza stereotyp i popróbować dowiedzieć się kto napisał ten scenariusz wedle którego mamy po skończenie świata grać te same role.
Nie zgadzam się na antyniemiecką retorykę rumpelsiltskin i mam nadzieję że właśnie w tej chwili na jakimś niemieckim portalu kogoś raz retoryka antypolska.

ikulalibal 04.10.2020 18:30:22

@Wican 17:54:28

“A chrzest był chyba jednak legalny, bo przyjął go władca.”

Ano nie wiadomo, czy chrzest miał w ogóle miejsce, a jeśli nawet miał, to dotyczył wyłącznie Mieszka, co jakoby było wymogiem ożenku z czeską księżniczką, ale i to pewne nie jest. W każdym razie dokumentów żadnych nie ma.

https://wielkahistoria.pl/data-chrztu-polski-kiedy-dokladnie-mieszko-i-przyjal-nowa-wiare/

Rzeczpospolita 04.10.2020 18:33:13

@rumpelsiltskin 19:23:16

//Z Amerykanami jako sojusznikami nie muszę.//

Jednym słowem jesteś wyznawcą zasad którym w żadnym wypadku nie zamierza sam hołdować. Powoli zaczynam rozumieć twoje intencje. A co gorsza twoją mentalność.
“Prawo powinno obowiązywać wszystkich ale nie mnie i Amerykanów”.
“Niech inni martwią nie konsekwencjami własnych działań. Ja nie muszę bo mam na podorędziu Amerykanów”,
“Amerykanie potrzebni mi są po to abym nie tylko bezkarnie mógł deptać ale i określać prawa innych”
Nie jest ona bardzo oryginalna i z doświadczenia wiem że jest (taka mentalność) uosobieniem wszystkiego tego co jest przez ogół mieszkańców Ziemi znienawidzone, pogardzane i potępiane.
Chcesz czy nie chcesz rumpelsiltskin ale właśnie zdobyłeś “szczyt Syjonu”

ikulalibal 04.10.2020 19:47:07

Opublikowano za: https://wps.neon24.pl/post/158018,okragly-stol-won-z-polskiej-polityki-us-army-won-z-polski

Comments

  1. krnabrny1 says:

    Wszystko dobrze, tylko nie “WON” a “Żegnajcie”, jak ktoś chce może powiedzieć ALOHA!:-)

    Tak naprawdę jednak oni sami się zwiną za jakiś czas, zobaczycie to. Może to jeszcze potrwać ale nie aż tak długo znów:-)

    Na dzisiaj te wojska są potrzebne tylko po to aby stwarzać pozory że Ameryka panuje nad sytuacją w Europie Środkowej, niczemu więcej.

Wypowiedz się