O ewolucji i separacji elit w wydaniu dwóch krewnych: Tomasza Malthusa i Karola Darwina

Kontynuując problematykę zawartą w trzech poprzedzających tekstach John Taylor Gatto  w poniższym filmie obnaża zamiary elit stwierdzeniami m.in. dwóch bardzo znanych powszechnie osób, do tego ze sobą spokrewnionych: Tomasza Malthusa i Karola Darwina.

Współczesny przedstawiciel tychże elit Lee Silverman z Princeton, biolog molekularny, autor Nowego Edenu nie tylko  potwierdza te zamiary, ale mówi znacznie więcej, czym różnią się te dominujące na szczytach wszelkiej władzy elity, od niewolników reszty populacji:

„Posiadacze genu Genricha, reprezentują dziesięć procent światowej populacji. Wszyscy oni noszą te syntetyczne geny. Wszystkie aspekty gospodarki, mediów, przemysłu rozrywkowego, przemysłu są kontrolowane przez członków klasy Genrich … ”
„Naturalny gatunek człowieka, to kasta niewolników, pracowników, nisko opłacanych usługodawców, żołnierzy lub robotników. [W końcu] Klasa Genrich i klasa ziemian stanie się całkowicie odrębnym gatunkiem, zamkniętą uprzywilejowaną kastą której progu nie przekroczy żaden niewolnik niższej klasy gatunkowej.
Klasa Genrich nie jest zainteresowana mezaliansem z niższa rasą, której intelekt nie jest lepszy od intelektu małp i zwierząt hodowlanych…”

Więcej na temat realizowanych zamiarów elit wobec niewolników w następnym artykule pt. <Programowanie genetyczne : „Brave New UTOPIA”>

Wiele pytań i luźno rzuconych puzli w trzech poprzedzających materiałach daje w połączeniu z informacjami  Taylora Gatto i Lee Silvermana bardziej klarowną układankę tych „puzli”. Z tego obrazu wyłania się zarys dwóch fundamentalnych kierunków rozwoju człowieka: technologicznego wraz z rosnącą dominacją sztucznej inteligencji i elit posiadających syntetyczne geny oraz przeciwstawnego rozwoju duchowego, istot posiadających duszę, ale uważanych i traktowanych jak niewolników. Temu złożonemu zagadnieniu poświęcimy w niedalekiej przyszłości obszerny artykuł.

Redakcja KIP

 

John Taylor Gatto o Karolu Darwinie – napisy PL

 

BladyMamut1  Opublikowany 3 wrz 2015

Źródło: „The Killer App” – DARWIN DEBUNKED – John Taylor Gatto https://www.youtube.com/watch?v=Dx-5h…

Comments

  1. krnabrny1 says:

    Choć takie artykuły są potrzebne należy pamiętać że przyczyniamy się nimi również do PROPAGOWANIA ich doktryny, nawet jeśli robimy to w celach informacyjnych.

    Z mojego doświadczenia wynika że z tym NIE DA SIĘ WALCZYC POPRZEZ PRZECIWSTAWIENIE. Jedyną słuszną drogą wydaje się być tworzenie własnego światopoglądu opartego na własnych życiowych poglądach, nie będącego zaprzeczeniem, podważeniem lub jakąkolwiek POLEMIKĄ z tymi dogmatami pokazanymi w tym artykule.

    Należy robić swoje, a takie teksty jak powyżej kiedy spełnią swoją funkcje dotyczącą uświadomienia powinny zostać ZAPOMNIANE.

  2. krnabrny1 says:

    Krótko mówiąc, nie skupiajmy się na tym co BŁEDNE, nawet poprzez stygmatyzację, skupiajmy się na tym CO PRAWDZIWE. Zgodnie z zasadą, że NASZA UWAGA DAJE MOC TEMU NA CZYM JĄ SKUPIAMY.

  3. krnabrny1 says:

    RECEPTA NA WYJŚCIE Z SYTUACJI
    Jak zwykle ta część oparta jest jedynie na moich osobistych doświadczeniach.

    Całość zagadnienia opiera się tutaj na polaryzacji PAN-NIEWOLNIK. Oni bardzo chcą być PANAMI i posiadać NIEWOLNIKÓW którzy będą ZMUSZENI do usłgiwania im jako lepiej rozwiniętym, inteligentniejszym etc. Ich plany zmierzają do osiągnięcia tego celu co jest już chyba dla większości oczywiste.

    Co można zrobić z pozycji NIEWOLNIKA? Jest na to metoda….otóż można CHCIEĆ BYĆ NIEWOLNIKIEM!! Brzmi absurdalnie, wiem, ale przemyślcie to uważnie, czy NIEWOLNIK który CHCE BYĆ NIEWOLNIKIEM nadal jest NIEWOLNIKIEM czy już WOLNĄ OSOBĄ?;-))

    Z mojego doświadczenia wynika że takie niewolnictwo im NIESMAKUJE!:-) Nie wierzycie, sprawdźcie sami, wszędzie znajdziecie jakiegoś znajomego, szefa który ma podobne CIĄGOTY, próbuje być autorytarny, apodyktyczny, próbuje wymuszać na Was swoje zdanie, najpierw postawcie OPÓR zobaczycie jak się doładuje waszym oporem, jak rozwinie skrzydła, a później spróbujcie odwrotnie, bądźcie w PRZEPŁYWIE, zgadzajcie się z przyjemnościa nawet na niewolnictwo. GWARANTUJE że dość szybko opuści Was taki delikwent bo nie dostanie JEŚĆ:-)

  4. krnabrny1 says:

    Aha, dla lubiących czytać, w latach 50 lub 60 był sobie taki pisarz S-F.. Nazywał się HENRY KUTTNER. Stowrzył on kilka opowiadań opartych na przeżyciach pewnego „szalonego” wynalazcy Galleghera. Facet miał techniczne wykształcenie, ale generalnie był kiepski….co innego gdy się napił!:-) Wówczas kontrole przejmowała jego podświadomość, tworzył wynalazek w pijackim zwidzie. Gorzej było rano kiedy budził się na kacu bo okazywało się że w laboratorium stoi jakaś maszyna ale on nie ma pojecia do czego to służy i jak obsługiwać.

    Opowiadanie o którym mówię nosi tytuł „Świat należy do mnie!” Nie zdradzając treści napiszę że pojawiają się tam małe dziwne stworzonka, włochate miśki z różowymi noskami uwielbijaące słodkie ciasteczka, przybywają z Marsa, a ich życiowym celem jest PODBÓJ ŚWIATA I LUDZI. Polecam, przednia zabawa i cała prawda o Żydach, bo według mnie autor stworzył LIBLE na podstawie doświadczeń właśnie z Żydami:-)))

  5. krnabrny1 says:

    No proszę można to w internecie przeczytać! oto link:
    http://niniwa22.cba.pl/kuttner_swiat_nalezy_do_mnie.htm

    a tutaj cytat dla smaczku:-)

    Lible skończyły mleko.

    – Już – powiedział gruby. – Teraz podbijemy świat. Od czego mamy zacząć?

    Gallegher wzruszył ramionami.

    – Obawiam się, że nie mogę służyć panom radą. Mnie nigdy do tego nie ciągnęło. Zupełnie nie wiem, jak się do sprawy zabrać.
    – Najpierw zniszczymy wielkie miasta – powiedział najmniejszy Libl z ożywieniem – a potem schwytamy piękne dziewczęta i będziemy je trzymać dla okupu albo co. Wszyscy się przestraszą i my wygramy.
    – Jak to wymyśliłeś? – zapytał Gallegher.
    – To wszystko jest w książkach. Tak się zawsze robi. My wiemy. Będziemy tyranami i będziemy wszystkich bić. Poproszę jeszcze mleka.
    – Ja też – rozległy się dwa inne głosiki.
    Gallegher nalał im, uśmiechając się.

  6. marcin says:

    Być może zbyt pobieżnie szukałem, ale nie znalazłem na stronie KIP sekcji poświęconej edukacji. Podnoszę ten temat z racji podlinkowania fragmentu wykładu Johna Taylora Gatto, co właśnie zajmował się systemem masowego ogłupiania dzieci i młodzieży.

    Jako osoba nie obciążona żadną specjalistyczną wiedzą mogę napisać co wiem, a źródłem jest tutaj w dużej mierze pewien angielski nauczyciel, który się uzewnętrzniał w Internecie.
    Masowe ujednolicanie programów nauczania rozpoczęło się od założenia UNESCO w 1945 roku. Blok wschodni przyjął ten program i dzięki wprowadzeniu „żelaznej kurtyny” zgrubsza ten system nauczania pozostał bez zmian do ~1990 roku. Pewne „reformy” musiały być w Polsce wprowadzone w latach 1970-tych, były narzucone przez banki „Synagogi Szatana”, od których rząd Edwarda Gierka zaciągnął kredyty. Umowy kredytowe przewidywały wiele różnych warunków, od walki z „antysemityzmem”, przez „reformy” edukacji do wprowadzenia masowych szczepień. Kraje-dłużnicy banków międzynarodowych muszą realizować politykę lichwokracji. W ten sposób spełniają się słowa Pisma:
    (Pwt 15:6, http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=225):
    „Bo Pan, Bóg twój, pobłogosławił ci tak, jak ci to powiedział. Będziesz pożyczał wielu narodom, a sam od nikogo nie będziesz pożyczał; będziesz panował nad wielu narodami, a one nad tobą nie zapanują.”
    (Prz 22:7, http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=560):
    „Ubogimi kieruje bogaty, sługą wierzyciela jest dłużnik.”

    To jednak było nic. Prawdziwe „reformy” systemu nauczania nastały po 1990 roku. Wtedy to Polska nadganiała wszelkie zmiany systemu edukacji, których kraje Zachodu doświadczyły od lat 50-tych, a zwłaszcza po 1968 roku. Z oczywistych powodów skutkiem musiało być ogłupienie ofiar systemu edukacji, choć oczywiście szkoła jest tylko jednym z elementów całego aparatu ogłupiania. Nie mniej ważnym jest szeroko rozumiana (pod)kultura. Przykładowo, ważną rolę odgrywał tygodnik dla nastolatków Bravo (https://pl.wikipedia.org/wiki/Bravo).

    Skądinąd wiadomo, że podobne „reformy” systemu nauczania zaczęto wprowadzać w Rosji, choć z ograniczonym sukcesem, czego dowodem jest poniższe zdjęcie („6 milionów żydów”):

    https://treborok.files.wordpress.com/2018/12/03-snrp.jpg

    John Taylor Gatto twierdzi, że system edukacji całkowicie celowo, z rozmysłem jest nakierowany na ogłupianie mas, podczas gdy „elity” mają dostęp do zupełnie innej wiedzy. Tutaj fragment:

    ==============

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=VgNOellI03w

    14 SEKRETÓW NAUCZANIA PRYWATNYCH SZKÓŁ Z INTERNATEM.
    1. Żadne dziecko nie powinno kończyć studiów bez znajomości odpowiedniego modelu TEORII LUDZKIEJ NATURY, zrozumienia tego, co sprawia, że ​​ludzie współpracują.
    Szkoła ma za zadanie dostarczyć wiedzy, jakie „przyciski” naciskać, aby uzyskać pożądane wyniki w kierowanym zespole. Uczniowie otrzymują tą wiedzę w drodze badania historii, filozofii, literatury, teologii i prawa, aby określić, jak ludzie są, jak wyglądali w przeszłości i jak prawdopodobnie będą w przyszłości.
    2. Niezbędnym elementem wykształcenia jest umiejętność AKTYWNEGO POSŁUGIWANIA SIĘ SŁOWEM I PISMEM, zdobycie praktyki w pisaniu i w wystąpieniach publicznych.
    Nie ma znaczenia, czy absolwent ma dobre pomysły, jeśli nie może wyrazić ich innym. Tą umiejętność zdobywa się poprzez regularne mówienie przed nieznajomymi. Aby osiągnąć poziom kompetencji na piśmie, należy pisać codziennie i bez interwencji.
    3. ZNAJOMOŚĆ MECHANIZMÓW FUNKCJONOWANIA GŁÓWNYCH INSTYTUCJI, takich jak sądy, korporacje i wojsko, w tym szczegóły dotyczące ich funkcji i mechanizmów które determinują sposób ich funkcjonowania.
    4. Powtarzające się praktykowanie DOBRYCH MANIER.
    Konieczność opanowania dobrych manier opiera się na przekonaniu, że uprzejmość i uprzejmość są podstawą wszystkich przyszłych związków, sojuszy, dostępu do miejsc, które warto odwiedzić. Jest to całkowite przeciwieństwo tego, co dzieje się w naszych szkołach publicznych, ponieważ „każda szkoła publiczna, w której kiedykolwiek byłem, a byłem w setkach, jest laboratorium chamstwa, okrucieństwa, niechlujstwa i szorstkości” (John Taylor Gatto).
    5. NIEZALEŻNA PRACA.
    W szkołach publicznych nauczyciele są odpowiedzialni za wypełnianie 80-90% czasu uczniów w taki czy inny sposób, a wszystkie wybory dokonywane są przez nauczycieli. W szkołach prywatnych ten stosunek jest idealnie odwrócony. Oczekuje się, że uczniowie wykonają większość pracy i będą wystarczająco zaradni, aby wykorzystać pracę innych dzieci.
    6. ENERGETYCZNE FIZYCZNE SPORTY nie są luksusem ani sposobem na upuszczenie pary, ale absolutnie jedynym sposobem na zdobycie pełniejszego odczucia ludzkiej egzystencji, co często przekłada się na siłę i bogactwo.
    George Washington stwierdził, że dwie rzeczy sprawiły, że jego fizyczna forma była znakomita i zostały celowo wybrane: jazda konna i taniec towarzyski. Sporty uczą także praktyki w radzeniu sobie z bólem i w nagłych wypadkach.
    7. KOMPLETNA TEORIA DOSTĘPU DO JAKIEJKOLWIEK OSOBY LUB JAKIEKOLWIEK MIEJSCA.
    Dzieci otrzymują pełną teorię dostępu do dowolnego miejsca pracy lub osoby. O wiele lepiej niż czytać podręczniki z wiedzy o społeczeństwie, postawić sobie zadanie zorganizowania prywatnego spotkania z burmistrzem miasta, gubernatorem, dyrektorem generalnym, który jest odpowiedni do indywidualnych zainteresowań i pasji (rozwijanie quid pro quo, osobistego uroku, stroju, równowagi itp.)
    8. GOTOWOŚĆ PRZYJĘCIA OSOBISTEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI jako całkowita część programu nauczania.
    Niezbędna część programu nauczania, która może obejmować takie rzeczy, jak mycie naczyń, dbanie o zwierzę, podejmowanie ważnej służby społecznej, dążenie do przywództwa w klubach. Uczeń powinien zdobyć nawyk sięgania po odpowiedzialność zawsze gdy jest oferowana i zawsze dostarczania więcej, niż jest to wymagane.
    9. STANDARDY: Ustanowienie osobistego kodeksu standardów zachowania, moralności, (projekt trwający całe życie, którego postępy należy regularnie sprawdzać).
    10. ZNAJOMOŚĆ GŁÓWNYCH DZIEŁ MUZYKI, SZTUKI, WZORNICTWA, MALARSTWA, ARCHITEKTURY, RZEŹBY, LITERATURY I DRAMATU. Uczeń powinien czuć się swobodnie ze sztuką, ponieważ oprócz religii, sztuka jest jedynym sposobem na przekroczenie zwierzęcej materialności w naszym życiu.
    11. ZDOLNOŚĆ DOKŁADNEJ OBSERWACJI I ZAPAMIĘTYWANIA.
    Przykład: w brytyjskich klasach wyższych, jeśli nie możesz narysować tego, co widziałeś okiem, nie widziałeś, co tam faktycznie było. Oczekuje się, że rysunek nie będzie sposobem na zabicie czasu, ale sposobem na wyostrzenie percepcji. Gdyby Karol Darwin nie był w stanie umiejętnie narysować, mało prawdopodobne jest, by ktokolwiek brał udział w jego dobrze wyartykułowanej teorii ewolucji preferowanych ras. Współczesna nauka była możliwa w dużej mierze dzięki ilustracjom graficznym.
    12. UMIEJĘTNOŚĆ PRZYJMOWANIA WYZWAŃ WSZELKIEGO RODZAJU.
    Wyzwania każdego są bardzo różne – należy dokładnie znać dziecko, aby je wzmocnić. Na przykład, jeśli dziecko jest boleśnie nieśmiałe, tą fobię pozwoli przełamać praktyka publicznych prezentacji. Dziecko nabierze pewności siebie zamiast żyć w ten sposób przez resztę swojego życia.
    Być może wszyscy jesteśmy tchórzami na pewnym poziomie, ale ważne jest, aby dowiedzieć się, że fizyczne / emocjonalne / umysłowe / duchowe wyzwania mogą być spełnione … a jeśli boli, dowiadujemy się nie tak bardzo, jak być może się obawialiśmy, i kończymy na osobistym wzroście
    13. WYROBIENIE NAWYKU OSTROŻNOŚCI W DOCHODZENIU DO WNIOSKÓW.
    Należy formułować opinie dopiero po uważnym przestudiowaniu, rozważeniu zagadnienia z wielu stron.
    14. STAŁY ROZWÓJ I BADANIE SĄDU.
    Stały rozwój i testowanie sądów. Należy dokonywać osądów, rozróżniać wartość, a następnie obserwować materializację własnych prognoz, aby skonfrontować ich wartość z rzeczywistością.

    ==============

    Coś w tym musi być. Dlaczego na całym świecie przyjęty jest koedukacyjny model nauczania, nawet w krajach w których oczywiście on nie pasuje (islam)? Przecież zawsze było wiadomo, że od rozpoczęcia dojrzenia lepiej uczyć chłopców i dziewczynki osobno. Te szkoły „elit” chyba w większości nie przyjęły modelu koedukacyjnego. Przypadek?

Wypowiedz się