Dlaczego Polska i Polacy byli i są cały czas niszczeni ?

Przypominamy zamieszczony na naszych łamach bardzo syntetyczny i ujmujący całościowo zagadnienia tekst Zenona Jaszczuka, który dla ludzi z otwartym umysłem i “włączonym samodzielnym myśleniem” wyjaśnia bardzo dużo przyczyn i uwarunkowań obecnego stanu Polski i polskiej gospodarki.

Redakcja KIP

Polacy!!! Przeczytajcie to wszyscy. Dlaczego “przyjaciele” Polski zniszczyli nas w 1939-1945. Dlaczego ci sami “przyjaciele” zniszczyli nas w 1989-2012. Kto się bał i boi Polski i Polaków. Najwięksi “przyjaciele” Polski i Polaków to amerykanie.

 Polska 5Szperając w sieci postanowiłem połączyć te dwie istotne dla Polski i Polaków informacje. Kto i dlaczego nas niszczył i niszczy?!!  Kto i dlaczego nas się bał i boi?!!  Dlaczego jesteśmy ciągle pod okupacją?!!  Dlaczego uchodzący za naszych przyjaciół amerykanie sprzedali nas, zniszczyli w czasie i po II wś?!!  Dlaczego ci sami przyjaciele amerykanie sprzedali nas i zniszczyli (niszczą  do chwili obecnej) w 1989-2012?!!  

Kim byli i są ci “przyjaciele” amerykańscy?!!  

Kto rządził i rządzi Ameryką?!!

Kto tym wszystkim sterował i steruje.?!!

Możecie się ze mną nie zgadzać, ale przeczytajcie i podajcie dalej – wszystkim Polakom. Trudno jest walczyć nie widząc wroga. To jest jeszcze jeden dowód na niszczące partie zainstalowane w Polsce po wojnie i po 1989 do dnia dzisiejszego. To byli i są jak ja ich określam pachołki i wszarze. To byli i są mordercy Polski i Polaków.

Dogłębne przemyślenia pozostawiam państwu. 

Kiedy Polska się rozwinie gospodarczo?!! 

Kiedy pozbędziemy się biedy?!! 

Kiedy nasze rodziny, dzieci, przyjaciele nie będą głodować, odbierać sobie życia?!! 

W tym układzie, proszę państwa nigdy!!!

Musimy to wszyscy zrozumieć!!! Musimy przestać popierać wszystkie partie zainstalowane przez tych “przyjaciół” w Polsce. Musimy wszyscy walczyć o wyzwolenie Ojczyzny Polski i Polaków. Dla przykładu zobaczcie, że ci sami “przyjaciele” już tylko Polakom blokują zniesienie wiz do tej zas….. Ameryki.

A oto te dwie informacje zapewne znane. Jednak połączone w całość pokazują trwanie II wś na terenie Polski.

1) Hitler o Polakach

W sieci można znaleźć interesującą opinię o Polakach zawartą w „Głosie Wielkopolskim” z 1947 roku. Pochodzi ona z odnalezionego przez Amerykanów tajnego memoriału Hitlera skierowanego do Himmlera 4 marca 1944 roku. Dzisiaj gdy polskość jest dezawuowana na każdym kroku a my, Polacy mamy wyjątkowo niskie mniemanie o samych sobie warto czasami przytoczyć co mają o nas do powiedzenia najbardziej zaciekli wrogowie. Według niedoszłego malarza z Braunau:

Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich, z którymi spotkali się Niemcy podczas tej wojny w Europie… Polacy według mojej opinii, oraz na podstawie obserwacji i meldunków z Generalnej Gubernii, są jedynym narodem w Europie, który łączy w sobie wysoką inteligencję z niesłychanym sprytem. Jest to najzdolniejszy naród w Europie, ponieważ żyjąc ciągle w niesłychanie trudnych warunkach politycznych, wyrobił w sobie wielki rozsądek życiowy, nigdzie niespotykany.

Na podstawie ostatnich badań, powadzonych przez Reichsrassenamt uczeni niemieccy doszli do przekonania, że Polacy powinni być asymilowani do społeczności niemieckiej jako element wartościowy rasowo. Uczeni nasi doszli do wniosku, że połączenie niemieckiej systematyczności z polotem Polaków dałoby doskonałe wyniki”.

Tekst ten nie powinien dziwić, ponieważ jest on typowym wyrazem kompleksu jaki Niemcy od stuleci odczuwają w stosunku do nas. Jeżeli ktoś nie wierzy to proszę sobie poczytać opinie na temat Polski Fryderyka II lub Ottona von Bismarcka w których obsesyjna nienawiść miesza się z mniej lub bardziej ukrytym podziwem.

Data powstania memoriału, 4 marca 1944 roku nie jest przypadkowa. Opinie Fuehrera o Polakach była prawdopodobnie efektem klęski tzw. General Plan Ost przewidującego eksterminację milionów Słowian z Europy Środkowej. Pierwszy etap tych zamierzeń Niemcy rozpoczęli na Zamojszczyźnie przystępując do wysiedlania ludności. Ku zdziwieniu okupantów doprowadziło to do zbrojnego oporu w warunkach niemieckiej przewagi i masowego terroru.

Decyzja o podjęciu walki okazała się słuszna mimo, że za każdego zabitego Niemca ginęły całe polskie wsie. Najeźdźcy zorientowali się jednak, że Polacy nie pójdą biernie na rzeź a wymordowanie wszystkich stawiających rozpaczliwy opór wymagałoby zbyt dużej ilości wojska tak potrzebnego na froncie. Wygraliśmy makabryczną licytację z diabłem, któremu musiało to zaimponować.

2) A tutaj trafiłem na spisek przeciw Polsce

„My bardzo chętnie poprzemy waszą niepodległość, ale powiedz co zrobić z Waszym przemysłem?”. Szczęka mi opadła, więc mi tłumaczył: „Na Japonię mieliśmy 20 lat czasu, aby się przygotować na ich atak. Okazało się to niewystarczające. Wy z waszym wykształceniem i z waszym przemysłem w ciągu dwóch lat zdestabilizujecie rynki światowe, a my nie będziemy mogli się temu przeciwstawić. Więc, jeśli powiesz, co zrobić z waszym przemysłem, to poprzemy waszą niepodległość.”

Warunkiem poparcia niepodległości przez USA było zniszczenie polskiej gospodarki. Warunkiem przyjęcia do UE, jak nam wmawiała wewnętrzna propaganda, była likwidacja hutnictwa, górnictwa, stoczni, cementowni, cukrowni itd. Państwa europejskie przed wejściem do UE, swój przemysł intensywnie dofinansowywały, a nam kazano nasz przemysł zniszczyć.

Nasze rządy i społeczeństwo na to pozwoliły. Plan zniszczenia gospodarki pod nazwą „Planu Balcerowicza” Polacy z Lechem Wałęsą na czele przeprowadzili ochoczo. Bezwzględnie wykorzystano ciężką psychozę, na którą zapadliśmy w 1989 roku. Z tej psychozy musimy się otrząsnąć, musimy znaleźć odwagę, by przyznać się, że daliśmy się oszukać jak dzieci. I przypomnieć sobie, że przecież przez wieki nie byliśmy niedołęgami.

Po I wojnie światowej od zera potrafiliśmy zbudować II RP, wielkim wysiłkiem całego narodu stworzyliśmy nowoczesny przemysł. Zbudowaliśmy Centralny Okręg Przemysłowy, zbudowaliśmy Gdynię. Polska doganiała czołówkę europejską. Do dzisiaj się tym chlubimy.

Po II wojnie, mimo jarzma komunizmu, potrafiliśmy zbudować tak potężny przemysł, że jego konkurencji na rynkach obawiały się nawet USA.

Pamięć o Katyniu, Smoleńsku, Jałcie, pamięć o 1939, 1945 i o 1989r nie prowadzi do wrogości z Niemcami, Rosją, Anglią i USA. Pamięć ta musi być żywa, aby nie odbierać politykom argumentów. Szczególnie politycy nie powinni wypominać tego bez potrzeby. Kanclerz Schroeder powiedział: „Niemcy o naszych interesach na wschodzie myśleć muszą zawsze, mówić – nigdy”.

Politycy krajów konkurencyjnych znają wiedzę społeczeństwa i jego nastroje /mają wywiad/. To wystarczy by miarkowali swe naciski. Wywołanie społecznej psychozy może całkowicie ubezwłasnowolnić polityków.

Taką sytuację mieliśmy 1989r, gdy Polacy gotowi byli rozszarpać każdego krytyka „planu Balcerowicza”, co kosztowało nas utratę przemysłu. W 2004 gdyby „ulica” nie oszalała: „chcemy do Unii”, politycy mogli wytargować bardzo korzystne warunki w traktacie akcesyjnym.

Irlandczycy kolejnym „nie” wywalczyli warunki tak korzystne, by powiedzieć „tak”. Niemcy, Francja czy Anglia, mogą bezkarnie łamać zasady UE. Nie tylko z powodu swego bogactwa, lecz również dlatego, że wszyscy wiedzą iż te narody będą bronić swych interesów, z wyjściem na ulicę i zmianą rządu włącznie. Gdy jednak PiS spróbował wesprzeć finansowo stocznie, UE za karę nakazała ich likwidację. Stoczniowcy poszli „na bruk”, lecz ani jeden nie „wyszedł na ulicę”. – całość www.google.pl.

Dokładam jeszcze punkt następny z bardzo istotnym komentem kolegi Pawła Tonderskiego pod innym moim art.

3) Tak, ten program w Polsce jest prowadzony od lat siedemdziesiątych XX wieku, nosi on nazwę dekapitalizacji przemysłu polskiego, jeżeli można zdekapitalizować czyjś przemysł, ekonomię i gospodarkę, to można i zdekapitalizować cały naród. Ten plan wymyślili ludzie z Grupy Bilderberg, m. in. Kissinger.

“Mogę tylko przypomnieć, że totalna dekapitalizacja polskiego majątku narodowego prowadzona jest od 1975 roku, zgodnie z Programem Kissingera z 1972 roku – “Program strategiczny działalności gospodarczej rządu Stanów Zjednoczonych w krajach postkomunistycznych”. Został opracowany w 1970 roku przez zespół prof. R. Pipesa. Zatwierdzony w 1972 roku przez Departament stanu do realizacji.”

prawica.net
Pozdrawiam państwa.

Zenon Jaszczuk

Żydzi - was Polaków nie będzie

Wybrane komentarze

Paweł Tonderski, 2012.04.19 o 16:38

Możemy krytykować Polskę Gierka, cały PRL, jednak nasz przemysł ciężki, flota rybacka, huty, górnictwo, walcownie, fabryki w których produkowano najnowocześniejsze silniki okrętowe, dźwigi, przemysł stoczniowy, marynarka handlowa, przemysł przetwórczy i spożywczy, produkcja rolna i trzody chlewnej pracowały pełną parą, to że gro towaru było eksportowane na zachód lub do Związku Sowieckiego i do innych krajów demokracji ludowej, m. in. na Kubę, to już zupełnie inna historia.

A pan mar.jan to czasem wypisuje takie androny, że ho, ho…

Paweł Tonderski, 2012.04.19 o 17:01

Mufti wyobrażasz sobie to, jakby ten cały postpeerelowski przemysł zostałby przez Polaków w odpowiedni sposób zagospodarowany, jakby go przeistoczyć w nowoczesny, z nowymi technologiami, a ludzi wykształconych i zdolnych zawsze mieliśmy, wtedy stalibyśmy się potencjalną siłą gospodarczą w tej części Europy, która mogłaby stawiać swoje warunki, Niemcom, Amerykanom, Francuzom i Rosjanom, a tak jesteśmy niewolnikami i tanią siłą roboczą we własnej Ojczyźnie, wykorzystuje się nas również, jako tanich najemników w ich wojnach… :)))

Mufti Turbanator, 2012.04.19 o 19:10
Pewnie, że sobie tego niewyobrażam… Ale i tak gula mi skacze przez to, co teraz jest.
Zenon Jaszczuk, 2012.04.19 o 17:06

Mufti.
Jeśli się nie obawiali, to dlaczego zamiast Polskę wesprzeć w rozwoju, to wszystko zlikwidowali i likwidują. Całkowita eliminacja. Chyba nie wierzysz w to, że musimy sprowadzać mleko z niemiec. Widzisz do czego doprowadzili, że hichem Polski jest wózek i taczka. Myślisz, że na tyle nas stać. To nie tylko zrobienie z Polski rynku zbytu, to całkowita eliminacja myśli technicznej, naukowej we wszystkich dziedzinach. To zrobienie z Polski obozu zagłady. Pozdrawiam

Mufti Turbanator, 2012.04.19 o 19:11
Zenon, ale ja o babci, a Ty o kapciu.Po drugie, co oni mieli być, “dobrzy wujkowie z Ameryki”? Naprawdę nie sami Żydzi są wszystkiemu winni.
w.red, 2012.04.19 o 19:34

Równie dobrze Efendi mógłbyś stwierdzić, że nie za wszystkim złem stoi piekło bo bez ludzi zło nie mogłoby zaistnieć 😉 Albo że nie wszyscy Niemcy są odpowiedzialni za II Światową, czy też nie wszyscy Rosjanie winni są zbrodni Stalina. I miałbyś poniekąd rację. Ale rację ma też Zenek. Bo gdyby nie ta nacja to komunizm, nazizm i obecnie NWO nigdy by się nie narodziły. Taka jest prawda niestety. Zawsze opinia o innych powstaje na przykładzie jednostek. Pewnie że to uogólnienie, ale sami sobie na to zasłużyli po tysiące razy.

Mufti Turbanator, 2012.04.19 o 20:25
Czcigodny W.Redzie,gdyby nie ta nacja to komunizm, nazizm i obecnie NWO nigdy by się nie narodziłyskąd ta pewność? Nie zapominajmy, że “natura nie znosi próżni”.
w.red, 2012.04.20 o 07:20

Można powiedzieć że ta nacja jest już tak uwarunkowana. A historia to tylko moim zdaniem potwierdza. Zawsze kiedy zawitali oni w jakieś kraje kończyło się to dla gospodarzy tragicznie pod każdym względem. U innych narodów takiego wzorca postępowania nie zauważyłem. Myślę że Zenek mógłby tu się wypowiedzieć (choć jak do tej pory napisał już o tym sporo).
Pewnie że generalizuję i upraszczam, ale taki swój obraz naszkicowali u ludzi.
Powoli i “Hameryka” dojrzewa do takich samych wniosków. Jednak są już o włos
od stania się kolonią Izraela. Ciąg przyczynowo skutkowy możesz zacząć od religii. A potem to już konsekwencja takiego działania.

Zenon Jaszczuk, 2012.04.19 o 22:24
Mufti.
Wbrew pozorom to babcia i kapcie to komplet. Pozdrawiam
Zenon Jaszczuk, 2012.04.19 o 17:18

Mufti.
Słyszałem wiele razy, że na zachodzie murarz zna się tylko na murowaniu, malarz na malowaniu. A gość mi opowiadał, że elektryk to jest jeden od żarówek, drugi od bezpieczników, trzeci od maszyn itd. Nie piszę tego aby się chwalić. Mam wykształcenie średnie techniczne. Murarzem nie jestem. Co mi nie przeszkadza, że zbuduję dom od podstaw do kluczyka do ręki- gotowy do zamieszkania. Czyli wykonam robotę murarza, cieśli, zbrojarza, hydraulika, dekarza, elektryka, malarza itd. Tak samo myślę o fachowości starych Polskich inżynierów. Jeśli ja tyle potrafię, to co mówić o nich itd. Pozdrawiam

Leszek, 2012.04.19 o 23:08

Zapomniałeś dodać, że Amerykanie planowali nuklearny atak odstraszający na linii Wisły.

Ja myślę, że oni chcą tu ruin, by na tym zbudować swój kij w szprychach Rosji i Niemiec by mieć pewność że ich te 2 kraje nie wykiwają. Może nawet poniekąd robią tu i teraz, a my płacimy.

No cóż dodać. Nie wiem czy jesteśmy jakoś specjalnie znienawidzeni na tle innych. Oni mają plany dominacji globalnej i podobne plany mają zapewne dla wielu krajów, ale sądząc z lubości z jaką nas upokarzają w USA (polskie kawały, zatrudnianie nas jako sprzątaczek, wizy, durnowate progamy w mediach itp,) wyczuwam tu jakiś kompleks, którego nie mogą przeboleć. Może tym afrontem było, że nie narzucili Polsce swoich koncepcji przed wojną a po wojnie musieli się ewakuować w jakiejś swej części.

Zenon Jaszczuk, 2012.04.20 o 06:16

Leszek.
Tak jak pisałem Jackowi, to w jakiejś części zemsta za rozwalenie koncepcji II wś przez Polaków. Zobacz tylko kompleks tych morderców światowych na tle Polaków. Zamiast Polska jako trzecia czy czwarta armia świata iść w gronie zwycięzców nad faszyzmem to wsadzili w to miejsce nic nie znaczących francuzów. To są wszystko zdrajcy Polski i Polaków. Nie dotrzymali ani jednej umowy przez siebie zawartej z Polską. Wstyd i hańba po wieczne czasy dla tych karłów moralnych. Jałta, Teheran, Sikorski, Powstanie Warszawskie itd. Sprzedawczycy bazarowi!!! Pozdrawiam

Leszek, 2012.04.20 o 11:18

To dla nas jasne. Myślę nawet, że masz rację przywołując historię na poparcie tezy, że jesteśmy bardziej lotni i sprytniejsi niż wiele innych nacji, i być może sąsiedztwo a może jeszcze coś innego nie pozwala nam rozwinąć skrzydeł. Mam tu jednak kilka spostrzeżeń:

1. To się teraz odwraca w geometrycznym tempie, a sprzyja temu reforma oświaty, która robi coś odwrotnego niż głosi, czyli zarzuca młodzież masą niepotrzebnej wiedzy i stresuje co rusz egzaminami. W efekcie ambitna młodzież nie ma czasu na myślenie, bo szkoła, korepetycje itp a wreszcie zabawa by odreagować. Stąd pokolenie młode jest coraz głupsze. I od małego nosi tuż przy mózgu telefony komórkowe, więc do tego wszystkiego młodzież jest apatyczna lub nadpobudliwa.

2. jest niepokojąca rozbieżność między tym, że postrzega się nas jako niezwykle inteligentnych, a tym, że dajemy się ogłupiać i manipulować jak mało kto. Znajomy, który kiedyś miał wgląd w jakieś badania mówiące o podatności narodów na reklamy, dotarł do info (a był to ok 2004 rok) że jesteśmy na 2 miejscu w Europie w łatwości docierania przekazu reklamowego do odbiorcy i wpływu jaki ma na postawy klienckie. No więc jak się okazuje, naszemu wrodzonemu sprytowi nie towarzyszy MĄDROŚĆ. Ja to widzę tak, że jesteśmy sprytni chcąc dużo zyskać małym kosztem. Bierze się to ze swego rodzaju lenistwa, które zniechęca nas do podejmowania długoterminowego wysiłku, planowania i wyrzeczeń. To samo lenistwo, czy może skłonność do bezmyślnego relaksu po okresie intensywnego kombinowania czyni nas bezrefleksyjnymi konsumentami mediów. I stąd masa problemów. Jeśli w dodatku towarzyszy temu przekonanie, że szybko można mieć bardzo dużo, typowa dla nas pazerność każe nam wierzyć w różne “cuda” — przekonanie podtrzymywane przez naszą kulturę i duchowość.

3. nasza pozycja geopolityczna jest na tyle dramatycznie trudna, że najzwyczajniej N IE PRZETRWAMY JEŚLI nie będziemy KILKA RAZY bardziej nie tylko sprytni ale i MĄDRZY. Jeśli chcemy pozostać narodem musimy być narodem o wojennej dyscyplinie i atrakcyjnej mądrości byśmy mogli zaimponować tym, którzy mogą być przeciwwagą dla naszych wrogów. W tej chwili już nikomu i niczym nie imponujemy
pozdrawiam!

Zenon Jaszczuk, 2012.04.20 o 14:22

Leszek.
Oczywiście masz rację. Wiele spraw jest skupionych przeciw Polsce i Polakom. O likwidacji polskiej nauki czytałem już kilka jeśli nie kilkanaście lat temu. Zagłada nauki trwa już od kilku lat. Głupim narodem łatwiej sterować. Jak już pisałem o robieniu z młodych ludzi brojlerów.

Myślę, że Polacy są łatwowierni. Sam pamiętam za komuny jak się mówiło – Co trzeba zrobić, aby w Polsce był dobrobyt?. Zamknąć granicę na wschód i otworzyć na zachód. I wiele innych podobnych pociągnięć. Sam w to wierzyłem. Niestety jak wiesz zostaliśmy oszukani po raz następny przez ten sam zachód. A człowiek ma takie skrzywienie, że chce w coś wierzyć. Jak już też pisałem, ludzie nie mogą się nacieszyć, najeździć “nowymi” samochodami. Nie mogą się nacieszyć kolorową telewizją. Nie mogą się nacieszyć pełnymi sklepami. Tragedią jest wiara w telewizję i prasę. Szlag mnie trafia jak jeszcze dzisiaj słyszę, a co ty gadasz. W telewizji mówili….. Myślę, że na całej linii zawiódł kler, za duże nasączenie antypolską agenturą- utajnioną do dnia dzisiejszego. Całkowita klapa tzw inteligencji.

Musimy być Narodem o wojennej dyscyplinie – to jest strzał w 10kę. Cały czas o tym piszę na ile mogą. Gdyby Polacy zachowali się jeszcze jak podczas wojny, to tego wszystkiego by nie było. A wojna trwa przeciw Polsce i Narodowi Polskiemu. A więc żołnierze podziemni do ……….. Pozdrawiam

Leszek, 2012.04.22 o 14:01
tylko z tym teraz nic nie wyjdzie, bo ludzie są zmiękczeni (ideologie, konieczności życiowe, dylematy, itp), nie ma środków a inwigilacja totalna. Chyba, że coś się zacznie sypać. przykre to wszystko
Zenon Jaszczuk, 2012.04.22 o 17:02
Leszek.
Z przykrością się zgadzam, że przykre to wszystko. Szkoda, że ludzie nie wiedzą, że i tak po nich przyjdą. Wystarczy, że wywalą z pracy, potem z mieszkania itd. To też forma mordowania człowieka. Nie mylcie tylko z policją. Narobili tyle przepisów za “łamanie” których mordują Polaków. Ludzie z zasady nie są za łamaniem tych czy innych przepisów, oni są zmuszani do ich łamania, aby pozostać przy życiu. itd Pozdrawiam
Zenon Jaszczuk, 2012.04.22 o 08:35
Leszek.
Znalazłem coś ciekawego. Dlaczego nas niszczą?!!!
“Powszechne korumpowanie towarzyszące realizacji w/w recepty ratunkowej dotyczyło przywódców państw odbiorców pomocy. Musieli oni wyrazić jedynie zgodę na wyprzedaż po niskich cenach aktywów państwowych, by w ten sposób otrzymać dziesięcioprocentową prowizję, która w całości była przelewana na ich tajne konta w bankach szwajcarskich.”- CO NAS, POLAKÓW, TRZYMA ZA NOGI?law.nowyekran.pl
Pozdrawiam
Leszek, 2012.04.22 o 13:57
oczywiście. to wszystko jest bardzo proste. obsiadły nas pieczeniarze, które niszczą Polskę dla zysku. Ciekawe czemu Kaczyński zarzucił hasła walki z korupcją? Przecież nas najbardziej niszczy właśnie TO! Może dlatego, że zjawisko jest zbyt powszechne i nie daje punktów?
Jak kolega napisał apel do duńskiej prezydencji o działania antykorupcyjne to temat na NE spadła do piwnicy w try miga.
Zenon Jaszczuk, 2012.04.22 o 16:45
Leszek.
Ja tam jestem stary i uparty. A z czego mają się cieszyć WSIoki na NE. No przeca nie z ujawniania korupcji. To na NE za ciężki temat. Jeśli już to marsze, albo Smoleńsk. :-))) Pozdrawiam
Jacek, 2012.04.19 o 23:45
Rok 1972.”Program strategiczny działalności gospodarczejrządu Stanów Zjednoczonych w krajach postkomunistycznych”
Czy nie należałoby przyjrzeć się temu dokładniej?
Przecież to jest jawna mocarstwowa agresja, przygotowana z premedytacją na suwerenne państwa.
Jest rok 1972 i już jest mowa o krajach postkomunistycznych.
A więc całe obalenie komuny było zaplanowane.
Łącznie z motorówką i skokiem przez płot.
Wygląda na to, że ktoś jednak spiskuje, ośmieszając jednocześnie teorie spiskowe.
Kłamstwa, cynizm, perfidia, ludobójstwo.
Nie martwmy się jednak. Oni już otrzymali zapłatę.
Nasza ofiara nie pójdzie na marne.
Zapłatę otrzymamy w niebie
Zenon Jaszczuk, 2012.04.20 o 06:06
Jacek.
Pełna zgoda. Ja już nie chcę pisać o spiskach bo i tak to często wywołuje śmiech. A że fakty to potwierdzają tym gorzej dla faktów. Myślę, że to i zemsta za IIwś. To Polacy pokrzyżowali plany mordercom światowym. Pozdrawiam
Zenon Jaszczuk, 2012.04.20 o 13:58
Bitasy.
Ja jak raz ściągnąłem z sieci. Acidek zamieścił mój art. na Stop Syjonizmowi i tam wkleił wycinek z gazety. Myślę, że to powinno Cię usatysfakcjonować –
stopsyjonizmowi.wordpress.com
Pozdrawiam
MatiRani, 2012.04.21 o 03:22
Nawet ja w Santiagówku to dostałem!

Co do artykułu, to Konferencja Trójstronna coś Waszmościom mówi?
Kraje co przerabiają surowce, kraje co je dostarczają i reszta do wybicia… jeszcze dodam skanseny dla tych zamożnych.

Opublikowano za: http://polacy.eu.org/2140/dlaczego-polska-i-polacy-byli-i-sa-caly-czas-niszczeni-/

Od Redakcji KIP: W uzupełnieniu przypominamy jeszcze bardziej kompleksową analizę, zbieżną z powyższym artykułem na linku:
https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/02/zbigniew-dabrowski-transformacja-ustrojowa-w-demokracje-kolonialna/

Comments

  1. nanna says:

    ja widzę wciąż ten sam błąd, jakby zapętlony w pamięci zbiorowej Polaków.
    Na przykład Jacek pisze:

    “Jacek, 2012.04.19 o 23:45
    Rok 1972.”Program strategiczny działalności gospodarczej
    rządu Stanów Zjednoczonych w krajach postkomunistycznych”
    Czy nie należałoby przyjrzeć się temu dokładniej?
    Przecież to jest jawna mocarstwowa agresja, przygotowana z premedytacją na suwerenne państwa.”

    Czyli w swoim odczuciu Jacek wie, że Polska Ludowa była SUWERENNA, w przeciwnym razie nie napisałby, że “to jest jawna mocarstwowa agresja, przygotowana z premedytacją na suwerenne państwa.”

    Kto czy też co każe Polakom wciąż nakładać na własne umysły ten kaganiec poprawności politycznej?

    Jeżeli Polska Ludowa nie była suwerenna, to nie powinna była mieć armii i to tak licznej, nie powinna była mieć swoich służb dyplomatycznych na całym świecie, swoich służb wywiadowczych no i swojej waluty.

    Bo dla porównania – mówią nam, że teraz jesteśmy wolni/suwerenni, a nie mamy praktycznie żadnej armii, a nasi żołnierze muszą wysługiwać się obcym bandytom, w przeciwnym razie “unia’ czy też “nato” zlikwidowała by także i te 80 – rzekomo- tysięcy polskiego żołnierza.

    Nie mamy naszych służb dyplomatycznych, ponieważ wszystko odbywa się na “unijnym poziomie” i w naszych placówkach siedzą osobniki działające na rzecz unii, a nie Polski.

    Polska nie ma swojego przemysłu, pracującego na potrzeby naszego kraju.

    Nasze służby tajne nie istnieją, a nasza milicja zwana obecnie policją nosi emblematy takie jak policja w ussa.

    Z jakiegoś powodu ludzie widząc te rzeczy nie widzą ich jednocześnie.

    Jeżeli Polska Ludowa była krajem “niesuwerennym” ale miała potężny własny przemysł, potężną własną armię i zbrojeniówkę pracującą na rzecz tej ogromnej armii, miała swoją niezależną dyplomację i swoje tajne służby
    – TO MOŻE POWINNIŚMY PRZYWRÓCIĆ DAWNĄ “NIESUWERENNOŚĆ”?
    Nakazywała by to polska racja stanu i choćby zdrowy rozsądek.

    • fiesta says:

      PRL nie byl panstwem suwerennym, ale uzaleznionym od Moskwy i ZSRR, a grupe uprzywilejowana w panstwie stanowili komunisci, milicja, wojsko i spec sluzby, wiec tym samym ogol narodu polskiego byl traktowany jak obywatele II-giej kategorii i tania sila robocza trzymana w klatce do realizacji celow komunistycznych ekip rzadzacych trzymajacych wladze.
      Ponadto glowna role w panstwie odgrywala ideologia komunistyczna i na tej ideologii powstawaly plany zwiazane z rozbudowa ekonomiczna i gospodarcza PRL-u, ktore zawiodly w wyniku zmieniajacej sie sytuacji na rynkach swiatowych, a przede wszystkim pogarszajacej sie sytuacji fianansowej i ekonomicznej ZSRR uwiklanego w wojne w Afganistanie od 1989r i zwiazane z tym sankcje zachodu, gdyz ZSRR stanowil glowny rynek zbytu dla PRL i pozostalych krajow satelickich ZSRR, a przez to pogarszala sie sytuacja ekonomiczno-materialna rowniez w PRL.
      I to jest wlasnie przyklad, ze nawet sankcjami gospodarczymi mozna zniszczyc silne militarnie panstwo jakim bylo komunistyczne ZSRR, mniejsza o PRL i tamtejszych kacykow.
      Miedzy sierpniem a grudniem 1980r istniala szansa na realizacje porozumien stoczniowych Gdanska i Szczecina przez komunistyczny aparat rzadzacy i ustabilizowanie sytuacji w kraju, a jednoczesnie komunisci mogli wprowadzic przepis na posiadanie paszportu przy sobie co dawalo Polakom szanse na wyjazd tymczasowy na zachod, podjecie pracy zarobkowej i swobodny powrot z zarobionymi pieniedzmi do kraju, co jednoczesnie dziala jak zastrzyk finansowy dla rodziny oraz dla finansow i ekonomii panstwa (lokaty oszczednosciowe, popyt na towary i uslugi, handel etc).
      Nalezalo rowniez zdjac restrykcje komunistyczne z rolnikow i przedsiebiorcow prywatnych nie bedacych czlonkami PZPR, ktorzy nie mieli dostepu do tanich kredytow bankowych i mozliwosci nabycia maszyn rolniczych lub powiekszenia biznesu co rowniez zwiekszyloby popyt wewnetrzny w sytuacjach kryzysowych i to jest dowod, ze rzadzacy komunisci nie tylko dyskryminowali Polakow, ale nie mieli koncepcji na zlagodzenie skutkow kryzysu w PRL z powodu zlej sytuacji na rynkach swiatowych i sankcji nalozonych na ZSRR.

      W wyniku glupoty i sqrwysynstwa rzadzacych komunistow w samym 1981r Polske opuscilo okolo 950 tysiecy Polakow i Polek roznych zawodow, glownie mlodych i wyksztalconych o wielu roznych zdolnosciach i ten potencjal zniknal bezpowrotnie z PRL-u, a pozniej przyszly kolejne fale emigracji Polakow z Polski za chlebem
      w pozniejszych latach 1980-tych itd.
      Rzadzacy komunisci dociskali narodowi srube, wiec narod odpowiednio zareagowal, jak nie poprzez strajki robotnicze i rolnicze to rowniez poprzez ucieczke z PRL-u.

      Moral:
      Lepszy na wolnosci kesek lada jaki, nizli w niewoli przysmaki – Pies i Wilk, A.Mickiewicz.

      • fiesta says:

        p.s.
        Powinno byc…”ZSRR uwiklanego w wojne w Afganistanie od 1979r”.

        Przy okazji dodam, ze wojna ZSRR w Afganistanie zapoczatkowana przez L.Brezniewa i prowadzona przez 9 lat spowodowala upadek finansowy i ekonomiczny imperium sowieckiego (ZSRR) i rozpad obozu komunistycznego, co przynioslo Polakom i innym narodom oczekiwane wyzwolenie spod dyktatury komunistycznej.
        Ale zydo-anglosaskiej mafii miedzynarodowej nie chodzilo o wyzwolenie innych narodow, ale o przejecie kontroli nad panstwami i narodami bylego obozu komunistycznego i potwierdzeniem tego jest caly szereg wydarzen, z czego najwieksze korzysci odnioslo MIEDZYNARODOWE ZYDOSTWO oraz NIEMCY, ktore po 1990r wznowily swoja ekspansje na wschod (Drang nach Osten) m.inn. realizowaly wykup polskich fabryk i zakladow przemyslowych na obszarze dawnej III Rzeszy niemieckiej, czyli na Pomorzu, Slasku i w pasie o szerokosci 200 km z polnocy na poludnie Polski z Poznaniem wlacznie.
        Oddanie Polski pod zarzad Brukseli bylo przyslowiowa kropka na “i”, poniewaz to otworzylo Niemcom droge do legalnego wykupu Polski oraz to rowniez otworzylo droge do ekspansji dla miedzynarodowego zydostwa w dziedzinie finansow, bankowosci, handlu, posrednictwa etc, ktore sa glownymi zrodlami dochodow PASO-ZYDOW zerujacych na innych panstwach i narodach.
        Nie sposob pominac takze roli jaka odgrywa NATO na arenie miedzynarodowej, ktore jest zbrojnym ramieniem zydo-anglosaskiej mafii miedzynarodowej.
        Z jednej strony NATO realizuje interesy globalne zydo-anglosaskiej mafii miedzynarodowej i ma glowne oparcie na sile militarnej USA i Anglii, a z drugiej strony obecnosc wojsk amerykanskich w Polsce trzyma w szachu Niemcy i Rosje, ktore wspolnie przez okolo 400 lat (od drugiej polowy XVI wieku do poczatkow XX wieku) wspolnie dzialaly przeciwko Rzeczpospolitej i Polakom.
        Nawet wspomniany przez Z.Jaszczuka A.Hitler kolaborowal z komunistami jak J.Stalin i spolka przeciwko Polsce – patrz Pakt Ribbentrop-Molotow z 23 sierpnia 1939r dotyczacy IV Rozbioru Polski, a nastepnie zaplanowana eksterminacja narodu polskiego.

        Podziw inteligencji Polakow przez A.Hitlera odnosil sie do pokolenia miedzywojennego, ktore bylo wychowywane w polskim duchu narodowym, prawdzie i plynacym zagrozeniu dla Polski i Polakow ze strony Niemcow, komunistycznego ZSRR oraz ZYDOSTWA.
        Z kolei dzisiejsze pokolenie Polakow ma wyprane mozgi propaganda zydowska, unijna i koscielna, a przez to jest calkowicie rozbite i niezdolne zbudowac polski ruch narodowy na obszarze calej Polski, ktory dawalby podstawe do utworzenia prawdziwie polskich rzadow w Polsce, zeby zakonczyc panowanie zydow u wladzy w Polsce, ktore trwa przez ostatnie 72 lata (1945-2017).

  2. fiesta says:

    Autor Z.Jaszczuk napisal – cytat:

    “Dlaczego Polska i Polacy byli i są cały czas niszczeni. Polska 1939-1945 i 1989 – 2012.
    Polacy!!! Przeczytajcie to wszyscy. Dlaczego „przyjaciele” Polski zniszczyli nas w 1939-1945. Dlaczego ci sami „przyjaciele” zniszczyli nas w 1989-2012. Kto się bał i boi Polski i Polaków. Najwięksi „przyjaciele” Polski i Polaków to amerykanie”.

    KOMENTARZ (fiesta)

    Informacje zawarte w cytacie sa pelne niescislosci co moze swiadczyc, ze:
    1. Autor Z.Jaszczuk albo nie zna prawdy historycznej o Polsce i Polakach oraz spraw miedzynarodowych.
    2. Albo celowo stworzyl artykul propagandowy oparty na klamstwach i polprawdzie.
    3. Albo 1 i 2.

    Autor Z.Jaszczuk pominal w swoim artykule wrogosc Rosji do Rzeczpospolitej od czasu Iwana IV “groznego” (bo pier… umyslowo) , czyli od II-giej polowy XVI wieku, az po okres despotycznych rzadow cara Mikolaja II (zamordowanego przez Zydow w 1918r) oraz autor Z.Jaszczuk pominal takze okres dyktatury zydo-komunistycznych wladz PRL w latach 1945-1989 , utrwalanej z pomoca “bratniego” ZSRR.
    Przemilczanie tych faktow historycznych przez autora Z.Jaszczuka swiadczy o braku obiektywizmu w przedstawianiu wydarzen historycznych, a w domysle o skonnosciach autora Z.Jaszczuka do rusofilstwa i komunizmu.

    Tymczasem ze wzgledu na polozenie, Rzeczpospolita znalazla sie w sasiedztwie wrogich “cywilizacji”: bizantyjskiej (Niemcy) i turanskiej (Rosja) oraz zydowskiej (judeo-talmudycznej), ktora naplynela w granice Rzeczpospolitej na przestrzeni wiekow i glowna wine ponosza za to niektorzy wladcy Rzeczpospolitej.
    Ponadto od czasu do czasu na szkode Rzeczpospolitej dzialali papieze oraz biskupi KK, a takze mniejszosci narodowe zamieszkale na obszarze Rzeczpospolitej/Polski, ktorzy tworzyli przyslowiowe PIATE KOLUMNY.

    Okres miedzywojenny (1918-1939) to caly szereg agenturalnej dzialalnosci KPP (polskiej z nazwy partii komunistycznej powstalej w Moskwie), ktora prowadzila robote wywrotowa w odradzajacej sie II RP i byla nafaszerowana agentami NKWD, takimi, jak np. W.Gomulka i jego zydowscy “towarzysze”.
    W okresie miedzywojennym agenturalna dzialalnosc prowadzil rowniez agent niemiecki i litwak J.Pilsudski, ktory wykitowal na watrobe z przepicia w 1935r.

    Jesli chodzi o okres 1939-1945 to Hitler, Stalin, Churchill i Roosevelt mieli zydowskie pochodzenie oraz w ich otoczeniu byli rowniez zydowscy doradcy od wszelkich spraw nie mowiac o zydowskich bankierach, ktorzy finasowali rewolucje i wojny.

    W okresie PRL (1945-1989) rzadzila ZYDO-KOMUNA z pomoca “bratniego” ZSRR i okres dyktatury komunistycznej obfitowal w zbrodnie nie tylko w latach 1944-1956, ale rowniez w latach 1970, 1976 i 1980-tych.
    Okradanie Polski to tez wyniszczanie panstwa i pozbawianie narodu srodkow do zycia i taki proceder mial miejsce nie tylko w czasie okupacji niemieckiej i sowieckiej w latach 1939-1945, ale rowniez po zakonczeniu dzialan wojennych w Europie, kiedy na rozkaz J.Stalina armia radziecka wywozila wszystkie wartosciowe rzeczy z Polski i masowo gwalcila Polki w przedziale wiekowym 10-70 lat.
    Rowniez rzadzaca ZYDO-KOMUNA w PRL wraz z milicja, wojskiem i spec sluzbami stanowily warstwe uprzywilejowana i nieprodukcyjna, ktora miala najwieksze korzysci kosztem polskiego robotnika i rolnika oraz suto zakrapiane libacje z okazji swiat komunistycznych (1 maja, 22 lipca, rewolucji pazdziernikowej etc) , premie, nagrody, medale etc.
    Nomenklatura komunistyczna rozkradala majatek narodowy juz w 1986r i przygotowywala plany na “miekkie ladowanie” w przygotowywanym scenariuszu dotyczacym podzialu wladzy w Polsce, co mialo miejsce w 1989r po wielomiesiecznych rozmowach ZYDOW z PZPR z ZYDAMI z Solidarnosci i KOR, z ktorych znaczna czesc wspolpracowala ze spec sluzbami PRL.
    Kontraktowe rzady w latach 1989-2015 doprowadzily do bankructwa, wyprzedazy i ruiny polskiego przemyslu i rolnictwa oraz bankow i systemu finansowego w Polsce.

    Obecna polityka kryto-zydostwa z PiS na czele z krypto-zydem A.Duda jest realizowana pod dyktando zydostwa z Izraela, USA i Unii Europejskiej.
    W/g moich spostrzezen, krypto-zyd A.Duda realizuje program krypto-zyda L.Kaczynskiego, ktory rozpoczal program budowy JUDEO-POLONII w Polsce od zapalania menory w palacu prezydenckim i obchodow zydowskich swiat poganskich w rzekomo chrzescijanskiej Polsce przy milczacej zgodzie koscielnych owieczek i baranow, ktorym sekta watykanska pierze mozgi 24 godziny na dobe z episkopatem i radiem Rydzyka na czele.
    Z naiwna, a przez to glupia wiekszoscia spoleczenstwa w Polsce nie jest mozliwa realizacja polskich interesow narodowych.

    Na razie tyle w wielkim skrocie.

Wypowiedz się