Mit odzyskania niepodległości – 11 LISTOPADA BEZ PIŁSUDSKIEGO…

PiłsudskiPrezentujemy z okazji rocznicy 11 listopada 1918 r. interesujący tekst Bogny Polcyn odkrywający wiele prawdy historycznej o Piłsudskim, wraz z komentarzami z portalu neon24.pl. W kolejnych artykułach rozwiniemy ten temat w analizie przyczyn klęski wrześniowej w 1939 r. w opinii gen. Mieczysława Norwida-Neugebauera i tajnym Raporcie wykonanym dla Naczelnego Wodza gen. Władysława Sikorskiego przez gen. Izydora Modelskiego.

Redakcja KIP

 

 

Bogna Polcyn: 11 LISTOPADA BEZ PIŁSUDSKIEGO…

Co naprawdę świętujemy tego dnia? Przekazanie przez Radę Regencyjną zwierzchnictwa nad wojskiem Piłsudskiemu. Nie jego dziełem było odbudowanie Polski, bo to owoc polityki prowadzonej od lat przez wielkich tej miary co Dmowski czy Paderewski. Piłsudski znalazł się w Polsce niepodległej, ale tylko sprawował władzę. Czy znalazł się przypadkiem?O tym dzisiaj…

Koniec wojny zastał go w internowaniu w Magdeburgu. Wróćmy do 22 lipca 1917 roku i do momentu „aresztowania”. Nie ma lepszej propagandy dla graczy politycznych niż ich uwięzienie (sam prosił Niemców o uwięzienie – pismo do Beselera z 18 lipca). Tak stało się w przypadku Piłsudskiego, który natychmiast stał się „więźniem sumienia” (niczym Wałęsa w Arłamowie czy reszta opozycji demokratycznej – Michnik, Kuroń, Modzelewski…).

W powszechnym wyobrażeniu cierpiał w celi twierdzy magdeburskiej. Naprawdę miał do dyspozycji trzypokojowe lokum w budynku służbowym, ogród, pobory w markach, a przydzielony ordynans przynosił mu z hotelowej restauracji posiłki i robił zakupy. Mógł pisać, czytać, zwiedzać miasto, korzystać z zabiegów rehabilitacyjnych…O takich warunkach uwięzieni po zamachu majowym na jego rozkaz generałowie mogli tylko pomarzyć. Wypoczynek trwał 16 miesięcy i podobno dłużej niż był ustalony z gen. Beselerem.

Niemcy przypomnieli sobie o brygadierze w obliczu klęski, widząc w Piłsudskim nadzieję na zneutralizowanie powstającej Polski. Misji mediacyjnej podjął się hrabia H. Kessler, który odwiedził więźnia 9 listopada i zapowiedział odwiezienie go i Sosnkowskiego specjalnym pociągiem (salonką – jak Lenina) do Warszawy. Niespodzianki nie było, bo już dwa tygodnie wcześniej w egzemplarzu „Die Woche” Piłsudski zobaczył swoją fotografię jako ministra wojny!

 Czy rzeczywiście wysiadł z czerwonego tramwaju na przystanku „niepodległość” – jak sam to określił? Absolutnie! Już następnego dnia po przyjeździe do Warszawy spotkał się z partyjnymi towarzyszami. Gdy 14 listopada RR przekazała mu władzę cywilną, przystąpił do tworzenia rządu. Misję tę powierzył socjaliście Daszyńskiemu, choć ten toczył także rozmowy z endecją. Po jego rezygnacji na czele kolejnego rządu stanął również socjalista i były oficer I Brygady – Moraczewski.

Lewicowy rząd miał być mniejszym złem dla odradzającej się Polski, prób scalania organizmu po doświadczeniach trzech zaborów i nieuniknionych sporów. Tak samozwańczy marszałek został w legendzie jako zbawca, który twardą ręką wygasił sejmowe kłótnie i wielu marzy o sklonowaniu go, by stał się antidotum na dzisiejsze polskie waśnie w rządzie. I tu czas powiedzieć o silnej opozycji wobec rządzącego obozu politycznego. Była to Narodowa Demokracja od 1928 roku występująca jako Stronnictwo Narodowe. Zarzucała ona ekipie Piłsudskiego zaprowadzenie w kraju dyktatury i brutalne łamanie prawa. Ostateczny zamach na demokrację dokonał się w 1926 roku, a skutki odczuwamy do dziś…

Co jednak z naszą ledwie odzyskaną wolnością?

Wróćmy do listopada… W Warszawie władzę objęli niemieccy agenci realizujący pakt nienaruszalności ziem byłych zaborów austriackiego i pruskiego.Wielkopolska czy Śląsk same musiały wywalczyć prawo przynależności do Polski! Nasz drogi wódz skierował wzrok na wschodnią stronę i zadbał o rodzinne Wilno, by potem zaraz wywołać awanturę kijowską, ale Lwów już wsparcia nie otrzymał! Rozwadowski dwukrotnie otrzymał rozkaz poddania miasta i dzięki Bogu go nie wykonał, a połowa pochowanych na Cmentarzu Orląt to ofiary obojętności Piłsudskiego…

Dla niedowiarków garść cytatów, jak ten z przemówienia na zjeździe legionistów w Krakowie z lata 1922 roku: „Duma moja milknie zupełnie, gdy pomyślę, że nie my, nie Polacy, nie nasze wysiłki ten szalony przewrót uczyniły, że dziś w Krakowie, w Wilnie czy w Poznaniu (…) hymn polski się rozlega (…)”.

Pytam głośno – jeśli nie Polacy, to kto nam tę Polskę wywalczył?!  Piłsudski nie wiedział, bo był zajęty zdobywaniem władzy i tworzeniem państwa policyjnego, a odbudowa niepodległej Polski była dla niego niespodzianką! Nie wiedział, że 28 grudnia w momencie wybuchu powstania w Poznańskiem nie było ani jednego polskiego oddziału, a jedynie pospolite ruszenie cywilów, które po pięciu miesiącach zamieniło się w dwustutysięczną armię?

Podobnie było w Krakowskiem, Kieleckiem, Lubelskiem, czy w odciętym i oblężonym Lwowie, który wspomnę raz wtóry. I dalej w tym samym przemówieniu Naczelnik wypowiedział swe słynne słowa o wyrzeczeniu się Wielkopolski: „Braci Wielkopolan z góry musiałem ze swego rachunku wykreślić”. W jego mniemaniu było niczym w piosence wojskowej: „I ni z tego, ni z owego, była Polska na pierwszego”.

Nikt nie walczył, nikt kraju nie odbudowywał, a powstał on automatycznie. Bez wiedzy marszałka – powiedzmy to w końcu uczciwie. I nie umieszczajmy go na plakatach czy w memach związanych z listopadowym świętem…

Fakt, że niemcy nie utracili władzy w Polsce po roku 1918, każe nam się poważnie zastanawiać nad tym co było po 1945 roku (patrz werwolf) i po 1989 (patrz werwolf) – i za każdym razem, kiedy ktoś przejmuje władzę.

Należy patrzeć na owoce jego pracy i szczególną uwagę zwracać na jego słowa…
Słuchać bardzo uważnie i za każdym razem – analizować, analizować nieustannie…

https://web.facebook.com/photo.php?fbid=1520930434893022&set=gm.635110563258337&type=3&pnref=story

 http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jak-pilsudski-mogl-zdobyc-moskwe-dwukrotnie-zychowicz-bylismy-o-krok-od-wielkosci/y7qx4e

KOMENTARZE

  • Nie pierwszy raz i nie ostatni. Rozgrywają nas jak pierwszych lepszych naiwniaków, a prawdziwi patrioci zawsze przegrywają.

nadużycie link skomentuj

Casey 11.11.2015 01:51:26

  • @ Maciej Piotr Synak – Wszystko co chcesz jest możliwe. Patrz tylko na to, czego nie widać…. “Fakt, że niemcy nie utracili władzy w Polsce po roku 1918 (????), każe nam się poważnie zastanawiać nad tym co było po 1945 roku”
    – A co ma piernik do wiatraka?
    Albo inaczej, … skąd ten piernik, bo ja tu czegoś nie rozumiem.

nadużycie link skomentuj

Nichcik.Neon24.pl 11.11.2015 04:07:09

  • Autor 5*

Bardzo na czasie zestawienie faktów….
Cóż, wielu naszym rodakom łatwiej jednak słuchać propgandy polskojęzycznej prasy niemieckiej lub amerykańskiej niż zmierzyć się
z gorzka prawdą….
nadużycie link skomentuj

Zbigniew Jacniacki 11.11.2015 08:58:31

  • Oczywiście, Piłsudski to zdrajca. Kim są zatem jego piewcy? Także tutaj na Neonie?czy tylko pożytecznymi idiotami?
    Wiem, ta charakterystyczna sylwetka ładnie się komponuje na jakichś starych obrazach np Kossaka (kupuje ktoś teraz jeszcze Kossaki?) W jakichś tam mniej lub bardziej nowobogackich gabinetach. Ale czy gospodarz takiego gabinetu, niejako od razu, na starcie nie kompromituje się w oczach jakiegoś świadomego gościa?

nadużycie link skomentuj

Jan Paweł 11.11.2015 09:13:30

  • Ha, Piłsudski to fenomen. Tak samo jak Wałęsa.
    Bardo dobre jest porównanie przywiezienia Lenina do Rosji do przetransportowania Piłsudskiego z Magdeburga.
    Fenomenem jest objęcie władzy nad wojskiem i w zasadzie państwem przez Piłsudskiego.
    Ktoś to dobrze przygotował.

nadużycie link skomentuj

AlexSailor 11.11.2015 10:13:29

  • @

sami zdrajcy ,niepodległości żadnej nie było i nie ma czyli to dzisiejsze święto też tylko w kalendarzu , a władze świeckie i kościelne udają ,że jest inaczej albo nawet sami nie wiedzą ,że są rozgrywane ….mamy tu zatem plan jakichś wrogich nam sił ,którym od zawsze zależy by generalnie Polski nie było ale by jednak jakoś lepiej ją zniszczyć to niech lepiej będzie :)))

nadużycie link skomentuj

puuuq 11.11.2015 11:04:56

  • Piłsudski był niemiecko – żydowskim agentem przez całe swoje życie
  • Dostawał kasę z tych samych źródeł co Lenin
    nawet dostarczenie go do Polski odbyło się w identyczny sposób co Lenina do Rosji.

nadużycie link skomentuj

Galopujący Renifer 11.11.2015 12:22:11

  • @Autor

ważne w tym wszystkim by zachować nieco zimnej kalkulacji. Jest tu na Neonie specjalista od negowania dorobku wszystkich oprócz swego własnego. Rzecz w tym, że “jeśli Naród chce uratować własną d… – to musi się jakoś wziąć w kupę” – a do tego potrzebne są jakieś wspólne wartości, jakieś symbole, jakieś postaci historyczne.
Można wiele gorzkiej prawdy napisać o Kościele, Piłsudskim, Janie Pawle II, Dmowskim, Paderewskim, głupich zrywach zbrojnych, fikcyjnej niepodległości 1918, dziwnym hymnie, zakłamanej historii, Bolku-Wałęsie, przecwelowanej II Solidarności – tylko co wtedy zostanie?
Wokół czego ma się Naród zbierać w ową “kupę”?

nadużycie link skomentuj

Andrzej Tokarski 11.11.2015 12:30:44

  • @AlexSailor 10:13:29

Niemiecko – żydowski kapitał to przygotował. Ten sam który zorganizował rewolucję w Rosji. Wykorzystano struktury utworzone na terenie Polski/Rosji przed 1915 rokiem. Sam Piłsudski co jest znane powszechnie do tych struktur należał.

nadużycie link skomentuj

Galopujący Renifer 11.11.2015 12:36:19

  • @Andrzej Tokarski 12:30:44

Przede wszystkim, to trzeba dążyć do prawdy historycznej, obojętnie jaka by ona nie była, by nie robić młodym pokoleniom wody z mózgu i podłoźa do tolerancji okupacji.
Właśnie mamy Piłsudskiego na cokołach i… Wielką Emigrację (tym razem za chlebem).

nadużycie link skomentuj

Jan Paweł 11.11.2015 13:00:28

  • @Andrzej Tokarski 12:30:44

A Bohaterów narodowych (tych prawdziwych) to mamy całkiem sporo. Cóż kiedy są oni spychani w niebyt, przez tych którzy są nam wciskani przez okupanta.

nadużycie link skomentuj

Jan Paweł 11.11.2015 13:04:37

  • @Jan Paweł 13:00:28

“Właśnie mamy Piłsudskiego na cokołach i… Wielką Emigrację (tym razem za chlebem).”
– z winy Piłsudskiego?!
no, ulitujże się Waść!

nadużycie link skomentuj

Andrzej Tokarski 11.11.2015 13:07:58

  • @Jan Paweł 13:04:37

naród ma się zebrać wokół “bohaterów zepchniętych w niebyt?”
a poza tym wszyscy zdrowi?

nadużycie link skomentuj

Andrzej Tokarski 11.11.2015 13:22:29

  • @Andrzej Tokarski 13:07:58

“z winy Piłsudskiego?”
No… pośrednio tak, panie Tokarski, gdyby się pan dłużej zastanowił.

nadużycie link skomentuj

stanislav 11.11.2015 13:29:48

  • @stanislav 13:29:48

niechże pan się dłużej zastanowi…tak naprawdę przyczyną ostatniej emigracji jest św Wojciech

nadużycie link skomentuj

Andrzej Tokarski 11.11.2015 13:47:06

  • @Andrzej Tokarski 13:07:58

Zgadzam się z Panem. Piłsudski aniołkiem nie był to prawda. Ale niektórzy krytycy Piłsudskiego zarzucają mu wady, które można było znaleźć też u jego przeciwników politycznych.
To nie Piłsudski prowadził politykę zagraniczną, która doprowadziła nas do wepchnięcia w żydo-sowiecką niewolę.
To nie Piłsudski był marionetką anglosasów i USA.
To nie Piłsudski podpisał Mały Traktat Wersalski, który zmuszał Polskę do nadania Żydom specjalnych przywilejów.
To nie Piłsudski kumplował się z Retingerem, który był współodpowiedzialny za antykatolicki terror w Meksyku. To Retinger ze zmanipulowanymi przeciwnikami Piłsudskiego chcieli obalić sanacyjną dyktaturę i zastąpić ją masońskim demoliberalizmem (zupełnie jak ci, co chcą obalić Putina).
Nie podoba mi się wiele rzeczy u Piłsudskiego. Ale też nie można go nazywać złem absolutnym. Dla mnie to taka skomplikowana i niejednoznaczna postać jak Putin, Stalin czy Hitler.

nadużycie link skomentuj

Sukarno 11.11.2015 14:04:18

  • Pan puuuq, 11:04:56

No widzisz, coś w tym jest.
Mogą sobie dowolnie rysować na mapie granice, a Polska dalej będzie,
bo Polak to JA, TY, Witold Pilecki, Tadeusz Rozwadowski….. itd.
A to dlatego, że Polak to stan umysłu.*
muzyczka:
http://www.cda.pl/video/220162d8
*autor Max von Stirlitz
pozdrawiam
PS.
materiał o gen. Rozwadowskim:
https://youtu.be/Jf8ZGHiyn1Y

nadużycie link skomentuj

Stonek 11.11.2015 14:19:44

  • Pan Andrzej Tokarski, 12:30:44

Może wokół tego, kim jesteśmy i byliśmy?
Leszek Żebrowski : Z czego my Polacy możemy być dumni.
https://youtu.be/ikHucN24h3g
może i w tym coś jest,
http://innemedium.pl/wiadomosc/prawdziwa-historia-cz-ii-co-jest-polak
i trochę o tym co się działo po drugiej stronie,
http://www.uleszka.uprowadzenia.cba.pl/webacja/12rzym/rzym.htm
muzyczka:
https://youtu.be/bXZNtt4n988
“… Jeżeli padam na kolana, to tylko przed Bogiem…”
pozdrawiam

nadużycie link skomentuj

Stonek 11.11.2015 14:35:56

  • @Sukarno 14:04:18

nawet największa ladacznica ma dni kiedy jest święte
to nie ona powoduje że pada deszcz i śnieg
że Kowalski przesolił zupę to też nie jej wina
it.d.
Nie zmienia to faktu że ona nadal jest tym kim jest.
Podobnie jak agent Piłsudski był agentem obcego państwa.

nadużycie link skomentuj

Galopujący Renifer 11.11.2015 15:15:18

  • “Wysiadłem z czerwonego tramwaju na przystanku Niepodległość”,

to tylko przypisywane J.Piłsudskiemu słowa, część syjonistycznego mitu. W rzeczywistości brak jest historycznych dowodów na to żeby on kiedykolwiek wypowiedział to zdanie, lub je gdzieś zapisał. Mit J.Piłsudskiego jest ciągle żywy bo nikt nie zrobił tak dużo dla wspierania ruchu syjonistycznego jak on. Sprzedawał im broń która była przemycana do Palestyny,mieli w Polsce swoje poligony na których odbywali ćwiczenia wojskowe etc. etc. J.Piłsudski
przyłożył się bardzo do budowy pewnego państwa, ale tym państwem nie była Polska. I to jet prawdziwy powód dla którego to w Polin zastępuje się historyczną prawdę wiecznie żywym mitem Komendanta Odnowiciela .

nadużycie link skomentuj

jacek0003 11.11.2015 15:20:23

  • @Sukarno 14:04:18

Składasz kwiatki przed pomnikiem Kuklińskiego?

nadużycie link skomentuj

Galopujący Renifer 11.11.2015 15:21:11

  • @jacek0003 15:20:23

Zastanawiam się jak to się stało że akta Piłsudskiego przetrzymywane w niemieckich archiwach do dnia dzisiejszego są utajnione i jak to się stało że pomimo możliwości przejęcia ich przez aliantów pozostały w Niemczech?
Można się tylko domyślać że współpracę nawiązał jeszcze w czasach swojego pobytu w Charkowie. Wiele organizacji mających w swoim programie różnorakie rewolucje funkcjonujących w Rosji pod koniec XIX i początkach XX wieku finansowanych było przez kapitał niemiecko – żydowski. Ich głównym celem było osłabienie Rosji i jej rozbicie. Podobnie jak ma to miejsce obecnie.

http://www.sadistic.pl/hitler-i-smierc-pilsudskiego-vt131291.htm

nadużycie link skomentuj

Galopujący Renifer 11.11.2015 15:36:27

  • @Andrzej Tokarski 12:30:44

Prawda zwali was z nóg.
Prawda was wyzwoli.
Prawdę, jak widać, można zniekształcić, zakłamać – ale to proces który trwa kilkaset lat. Wartości – jak widać, trzymały się jeszcze kilkadziesiąt lat po wojnie, w przebrzydłym prlu, a wystarczyło obcym oddać pełnię władzy, w 20 lat wytrzebią wartości z nowych pokoleń…
Ujawnienie prawdy.
Tylko tego potrzeba, tylko jak to zrobić….

nadużycie link skomentuj

Maciej Piotr Synak 11.11.2015 16:47:13

  • @Sukarno 14:04:18

Dla pana Hitler i Stalin to postacie niejednoznaczne??
Widzę tu próbę rozmywania odpowiedzialności za II Wojnę Światową.

nadużycie link skomentuj

Maciej Piotr Synak 11.11.2015 16:49:41

  • @Andrzej Tokarski 13:22:29

To może do kompletu z Piłsudskim od razu skupmy się wokół Hitlera, który bardzo sobie cenił tego pierwszego, czemu dawał wyraz nawet po jego śmierci.
Dalej nic to Panu nie mówi?

nadużycie link skomentuj

Jan Paweł 11.11.2015 16:50:55

  • @jacek0003 15:20:23

Sława i współczesny kult postaci piłsudskiego bierze się z propagandy jaką serwowały Polakom przedwojenne gazety.
Przetrwała, bo prawda nie miała swojego medium?

nadużycie link skomentuj

Maciej Piotr Synak 11.11.2015 16:51:39

  • @Jan Paweł 16:50:55

Zawsze wierzy Pan w “uczucia” kanalii, która zawraca głowę teatrem własnych “uczuć”? Dziś Hitler “ceniłby” JPII , świadczy to źle o JPII, czy o Hitlerze? Mam często wrażenie, że Państwo naprawdę wierzycie święcie, iż polityka to loteria z samymi białymi kulami, które Polacy złośliwie przemalowują na czarne. W rzeczywistości ta nie jest i nie było. A jeśli chodzi o bohaterów, nic nie stoi na przeszkodzie by ich ogółowi przybliżać i nie jest tu konieczne zwalczanie Piłsudskiego, który, jak każdy człowiek, a polityk szczególnie, miał lepsze i gorsze okresy.

nadużycie link skomentuj

kimur 11.11.2015 17:05:07

  • @Maciej Piotr Synak 16:51:39

Myśli Pan, że ktoś w 2015 r. wie o czym pisały przedwojenne polskie gazety? Ze znajomością dzisiejszej prasy jest tak sobie. Moim zdaniem zdecydowanie przecenia Pan znaczenie prasy, a nie dostrzega rzeczy ważniejszych i trwalszych.

nadużycie link skomentuj

jacek0003 11.11.2015 17:51:34

  • @Galopujący Renifer 15:36:27

Mogę się tylko zgodzić z tymi sugestiami.Trzeba jednak pamiętać o tym, że już istniał ruch syjonistyczny, tak zwana pierwsza alija to lata 1881-1903, a druga przypada na lata 1904-1913. Zniszczenie Rosji to jeden cel, a utworzenie w Palestynie państwa żydowskiego to drugi cel tego kapitału. Pozdrawiam.

nadużycie link skomentuj

jacek0003 11.11.2015 18:02:19

  • @Jan Paweł 09:13:30

Przepraszam wszystkich, którzy mogli poczuć się urażeni, moim emocjonalnym komentarzem.
Niestety, przedstawione w artykule fakty, po prostu porażają.

nadużycie link skomentuj

Jan Paweł 11.11.2015 19:25:01

  • @jacek0003 17:51:34

Ależ skąd.
Chodzi mi oczywiście o ludzi, których urobiono w latach 20tych poprzez prasę – ci ludzie wychowali swoje dzieci, które całe życie kultywowały wspominki o piłsudskim.
Ale przyczyną owych przekonań była przedwojenna prasa, bez dwóch zdań.

nadużycie link skomentuj

Maciej Piotr Synak 11.11.2015 19:28:34

  • Kto uczy się historii z filmów, telewizjii, gazet, czy w szkole? Kto opłaca te instytucje? W czyjej kieszeni one siedzą?

Może być tam zawarte wiele ciekawych faktów, ale ważniejsze jest to, co zostało pominięte, do kąd zmierza narracja i jak chce ona oglądacza ukierunkować i jekie wnioski podsunąć i do czego przekonać.
Półprawdy i umiejętna nimi sugestywna manipulacja, toworzą JEDNO

WIELKIE KŁAMSTWO!!!
Piłsudski był członkiem międzynarodówki socjalistycznej, więc jego pobudki, nadrzędny i ostateczny cel, oraz jego prawdziwa rola, jest jasna i nie wymaga specalnego dochodzenia.
(Hitler, podobno darzył go, wielkim masońskim szacunkiem)
Natomiast istotnym jest dociec do źródeł finansowych Dmowskiego i organizacji do których on należał, lub go wspomagały, oraz organizacji tych pochodzenie i ich motywacje.
Ważne jet też to, z czego Dmowski się utrzymywał, lub kto go
utrzymywał!
W polityce, jak to w pilityce – Trzeba mieć, albo sobie STWORZYĆ jakiegoś wroga.
– Zawsze są w niej dwie strony medalu: (PO-PiS),
Hitler – Stalin, Kapitalizm – Socjalizm, Islamizm – Katolicyzm, Judaizm….
Syjonizm – Faszyzm, Wschód – Zachód,….
– Terroryzm – Anty terroryzm, Nacjonalizm – Internacjonalizm…
Prawosławny – “Levisławny”, ……. MY – ONI !!!
Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta!!!
Watykan (KRK) reprezentuje (i jest nim) CESARSTWO RZYMSKIE!
Ale to nie papież rządzi, tylko schowana za jego plecami oligarchia – ARYSTOKRACJA!!!
PAPIEŻ majątku nie dziedziczy, tylko ARYSTOKRACJA!!!
PAPIEŻ spełnia rolę BOLKA z MARYJĄ w KLAPIE!!!

nadużycie link skomentuj

LoneStar1776 11.11.2015 20:08:55

  • @Galopujący Renifer 15:21:11

Nie, nie składam kwiatków przed pomnikiem Kuklińskiego, skąd ten pomysł?

nadużycie link skomentuj

Sukarno 11.11.2015 20:10:46

  • @Maciej Piotr Synak 16:49:41

Jeżeli chodzi o Hitlera, to do 1939 roku mieliśmy z nim dobre stosunki. Hitler jest widziany przez wielu ludzi jako bojownik przeciwko żydowskiej supremacji, międzynarodowym bankierom, masonerii, wszelkiemu plugastwu itp. Z drugiej strony nie można kwestionować, że pomimo antyżydowskości Hitlera on sam dorzucił cegiełkę do powstania państwa Izrael, on sam pozwolił 150,000 żydom służyć w armii.
Stalin – z jednej strony komunista, antychryst i żydowska marionetka, ale z drugiej strony, dał się przed śmiercią żydom we znaki, robiąc czystki w armii i NKWD.

nadużycie link skomentuj

Sukarno 11.11.2015 20:16:02

  • @Sukarno 20:16:02 Czy cię takie “niezrozumiałe” postępowanie nie zastanawia? Stalin był indoktrynowany w jezuickiej szkole!

Tak samo jak Johann Adam Weishaupt!
Tak samo jak liderzy Rewolucji Francuskiej!

nadużycie link skomentuj

LoneStar1776 11.11.2015 20:32:44

  • @Sukarno 20:10:46

Kukliński też miał swoje dobre strony jakieś tam i nie odpowiadał za coś tam co było niedobre.

nadużycie link skomentuj

Galopujący Renifer 11.11.2015 21:07:10

  • @kimur 17:05:07 – W PRL masoneria też była nielegalna, a cała elita do niej należała!!
    Na całym świecie handel narkotykami, gangi i terroryzm są nielegalne i rządy ” bezwzględnie” z nimi “walczą”
    Ale większość ludzi zdaje sobie sprawę, że to właśnie rządy są ich kreatorami, kierują nimi i je wspomagają.
    O Napoleonie, Hitlerze, Leninie, Stalinie, Piłsudskim, Bermanie, Bierucie, …, i całej międzynarodówce socjalistycznej, nie będę się rozpisywał, ponieważ fakty o nich są szeroko dostępne, a każdy i tak będzie wierzył w to, co chce wierzyć.
    Zależne one są, od inteligencji, oraz stanu posiadanej wiedzy.
    Albo, uzależnione są od tego, do czego się opiniodawca składając przysięgę zobowiązał.
    Wyrażane przez tą osobę opinie jako “swoje”, wypowiadane są na
    polecenie, lub ROZKAZ.
    – Opinie takie, są emocjonalne i kierują nimi chciwość i strach!
    Słowa polityków i prawników trzeba i wymagana ich głęboka analiza!
    Wszystkie one są “za, a nawet i przeciw”!
    Ale najważniejszym jest pamiętać o tej Nauce:
    “Po ich czynach i symbolch ich Poznacie”
    Gadanie nic nie kosztuje, a dobre chęci nie zwalniaja od odpowiedzialności!

Piekło jest wybrukowane dobrymi chęciami

nadużycie link skomentuj

LoneStar1776 11.11.2015 21:41:35

Opublikowano za: http://argo.neon24.pl/post/127264,mit-odzyskania-niepodleglosci

 

PS. Kształtowanie nowoczesnej politycznej myśli narodowej, wymaga kształtowania oddolnie obywatela, jako odpowiedzialnego członka Wielkiej Rodziny, jaką jest Naród i jego organizacji, jaką jest Państwo, z uwzględnieniem oddziaływań geopolitycznych. Wykształtowanie własnych elit narodowych jest w obecnych czasach niewystarczające, po wielu doświadczeniach ich eksterminacji, w czasach wojen i powstań lub niszczących działań antyelit, stworzonych przez ośrodki zewnętrzne, w tym zwłaszcza globalistyczne. Podstawą wychowania Obywateli, jako świadomych politycznie i społecznie członków Narodu, jest wyciągnięcie wniosków z naszej historii prawdziwej, nie tylko z ostatnich 3 wieków, ale co najmniej 2-3 tysięcy lat.

Polecamy więc, zwłaszcza dla Dociekliwych i Samodzielnie Myślących, przeczytanie w tym temacie i przeanalizowanie, co najmniej zamieszczone na poniższych linkach teksty o trudnej historii naszego kraju w ubiegłym wieku, oraz artykułów o charakterze geopolitycznym i połączenie wielu „puzli” w pełniejszy obraz. Zalecamy czytanie i analizowanie w podanej kolejności.

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/08/uszkujnik-paradoksy-historii-tajna-historia-rosji-europy-i-swiata/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/09/grupa-bilderberga-globalna-mafia-polityczna/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/mit-odzyskania-niepodleglosci-11-listopada-bez-pilsudskiego/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/08/marek-j-toczek-w-95-rocznice-bitwy-warszawskiej-cz-i/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/08/wiceadmiral-rmarek-j-toczek-w-95-rocznice-bitwy-warszawskiej-cz-ii/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/bereza-kartuska/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/jak-sanacja-doprowadzila-do-katastrofy-politycznej-i-militarnej-ii-rp/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/gen-izydor-modelski-wojskowe-przyczyny-kleski-wrzesniowej-1939-r-czesc-i-1/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/gen-izydor-modelski-wojskowe-przyczyny-kleski-wrzesniowej-1939-czesc-i-2/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/gen-izydor-modelski-wojskowe-przyczyny-kleski-wrzesniowej-1939-r-czesc-ii/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/gen-izydor-modelski-wojskowe-przyczyny-kleski-wrzesniowej-czesc-iii-podczas-wojny-i-zakonczenie/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/robert-grunholz-prawda-o-pilsudskim/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/wiceadm-r-marek-toczek-11-listopada-1918-r-odzyskanie-wlasnej-panstwowosci-polski-marsz-na-morze/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/08/dariusz-kosiur-1-sierpnia-1944-roku-syjonistyczna-zbrodnia-na-polakach/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/08/klamstwa-i-falszerstwa-ekonomii-polityki-i-historii/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/08/zydowski-kapitalizm-niszczyl-ii-rp-dzisiaj-niszczy-iii-rp/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/zadruga-1939r-zrodla-impasu-sprawy-zydowskiej/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/08/leslaw-michnowski-powstrzymac-iii-wojne-swiatowa-czesc-i/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/08/leslaw-michnowski-ekohumanizm-albo-globalna-katastrofa-czesc-ii/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/06/marek-s-program-eliminacji-polakow/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/miroslaw-krol-roman-dmowski-i-jego-przelom-polityczny/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/09/wiceadmiral-r-marek-j-toczek-jeszcze-raz-o-racji-stanu/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/wlodzimierz-bojarski-trzeba-poznac-partnerow-wspolpracy-miedzynarodowej/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/09/dr-dariusz-maciej-grabowski-czy-europa-bedzie-gniazdem-dla-orla-i-sokola/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/09/romuald-starosielec-przyszlosc-polskiej-polityki-wschodniej/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/11/prof-wlodzimierz-bojarski-trudna-polityka-wschodnia/

https://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/10/dr-krzysztof-lachowski-przemiany-swiadomosci-i-paradygmatow/

Wnikliwe przestudiowanie i przemyślenie zawartych treści zaoszczędzi czytania kilkudziesięciu tysięcy stron, w tym zwłaszcza gazetowej „sieczki”, gdzie ważna prawda ukryta jest w mieszance wielkich kłamstw z mało ważną prawdą, która służy jedynie uwiarygodnieniu wielkich kłamstw.

Więc trzeba czytać i analizować, analizować, analizować… i wydobywać ważną prawdę na powierzchnię oraz … realizować według zasady australijskich Aborygenów: „Musisz stać się tą zmianą, którą chcesz widzieć w świecie.”

Redakcja KIP

Wypowiedz się